Strona 1 z 5

Remont silnika

: 27 lut 2015 18:54
autor: addamah
Generalnie myślę o SWAPI-e , ale czy ktoś rozważał remont generalny F20B5

-chodzi mi o części ,czy są dostępne ?
-w grę wchodzi remont całej góry i dołu
-z wszelkimi uszczelkami i całą resztą
-ciekawe ile by wyszło za same taile.

Re: Remont silnika

: 27 lut 2015 20:20
autor: slepak
Zadzwoń do pejota i dla porównania tutaj:

http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=37&t=2447" onclick="window.open(this.href);return false;

Silnikówka też jest bez problemu.

Re: Remont silnika

: 27 lut 2015 21:41
autor: cisek33
do wyceny warto dodać 20-30% bo coś na pewno dojdzie jak to przy remontach bywa ;)

Re: Remont silnika

: 27 lut 2015 21:57
autor: MuzykGrzes
Warto sprawdzić czy części z F20B5 są podobne do F20B6 bo jeśli się okaże że np: pierścienie w B5 są inne niż w całej F serii to cena idzie w górę jak to jest w przypadku silnika D16Y7 (Civic coupe montowany w USA) gdzie pierścienie tłokowe sa cieńsze niż w całej D serii.
Czasem może to być jednak atut bo części mogą być tańsze właśnie z racji na niski popyt (tak kupiłem za 75 zł komplet klocków do zacisków 17CL14VN Advics)
Dla przykładu - panewki główne do F20 - 194 zł z ACL

Re: Remont silnika

: 04 kwie 2015 14:06
autor: addamah
Czy ktoś mógłby wyszczególnić co wymienić (np ,panewki ,tłoki itd) bo ja nie wiem co wchodzi w skład remontu i co trzeba zrobić dodatkowo.
-plan mam taki by wyjąć cały silnik zrobić remont ( wypłukać cały i zalać syntetykiem)

- co można by poprawić nie dużym nakładem kasy tzn .ulepszyć nie odbiegając zbytnio od serii =waszym zdaniem.

Re: Remont silnika

: 04 kwie 2015 15:48
autor: MuzykGrzes
Zacznijmy od tego po co chcesz robić ten remont?
Bierze olej umiarkowanie, znika litrami, leje się z pod silnika, stuka coś w silniku?
Jeśli odpowiesz stanowcze tak na któreś z tych pytań to warto sprawdzić co i jak i w jakiej kondycji jest jednostka. Jeśli jednak nie ma wypisanych wyżej objawów to raczej remont jest zbędny i szkoda wydawać na niego pieniądze.
ps: czekam na odpowiedź ,wtedy zobaczymy co dalej.

Re: Remont silnika

: 04 kwie 2015 19:24
autor: addamah
Sucho wszedzie.olej iumiarkowanie.ale jest takie papciowate -i dlatego myśle że brak jej remontu

Re: Remont silnika

: 04 kwie 2015 20:48
autor: Piter
Zrób jakieś podstawowe testy, pomierz kompresję itp. To, że ten silnik jest "papciowaty" nie musi stanowić o jego złej kondycji. Umówmy się po prostu, że F20 w tej budzie d... nie urywa :) Ot taki sobie silnik do niezbyt dynamicznego lansu :)

Re: Remont silnika

: 08 sie 2015 13:17
autor: Camel
Siema

odgrzeje kotleta:)
przedmuchało mi uszczelkę pod głowicą dlatego przymierzam się do remontu
próbuje ustalić pewne części nie wiem czy pakować wszystko OEM czy innej firmy?
np;pierścienie tłokowe
http://jdmshop.eu/czesci-Honda/Honda-Ac ... 30383ZYSTD
uszczelniacze
http://jdmshop.eu/czesci-Honda/Honda-Ac ... -honda-5.5

brakuje jeszcze, panewki dolne, uszczelka pod głowice..
nie znam się na firmach części jak macie coś konkret dajcie linka
może uda sie z kompletować pełny pakiet partsów do F20B5
doszły mnie słuchy że uszczelka pod głowice OEM jest słaba? oraz pierścienie tłokowe wybrać miększe szybciej się docierają

Re: Remont silnika

: 08 sie 2015 14:59
autor: przemek
Grzesiu przerabiał ten temat na dniach, więc będzie w temacie ogarnięty najlepiej :mrgreen: