Honda Accord Coupe CG2 Paskudek Gurasa
: 31 sty 2015 18:56
No więc przyszedł czas żeby wpisać się na forum z nowym nabytkiem.
Pierw auto było w rękach Troja, później w rękach Ślepaka
W grudniu Ślepak wystawił je na sprzedaż, a ja po długich bojach ze sobą postanowiłem je kupić.
Nie chce mi się opisywać dokładnie całej transakcji więc napiszę w skrócie
Mieliśmy się spotkać po Wrocławiem, 10km przed miejscem spotkania auto miało kolizję z dzikiem.
Kupiłem je jakoś tydzień później w atrakcyjnej cenie.
Konkretniej można poczytać w temacie poniżej.
http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... 0a1-1998r/" onclick="window.open(this.href);return false;
ROK: 1998
MODEL: Coupe V6
SILNIK: 3.0 /J30A1\
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Końcówki Simoni Racing(spawane)
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: sprężyny Eibach -30mm, amorki Kayaba Exel-G,
UKŁAD HAMULCOWY: Seria 282, tarcze jakieś nacinane i nawiercane przód,plyn Ferodo 5.1
NA ZEWNĄTRZ: delikatnie ściemnione wszystkie szyby, obrysy USDM
ŚRODEK: okleina a'la Carbon zamiast drewna ,białe tarcze zegarów, alu ramki na zegry
CAR-AUDIO: załóżmy że na razie brak
KOŁA: Enzo 6,5JX15 ET40 5x114,3, opony Kleber Krisalp Hp2 195/65R15 91T
MOC: 200
Mam nadzieję że Ślepak się nie obrazi za plagiat z przekopiowaniem opisu
Tak wyglądało auto po które jechałem
Tak wyglądało auto po zderzeniu, już na moim podwórku
Wymieniony reflektor, po wymianie stwierdziłem że trzeba też będzie kupić prawy nowy bo wyglądają jak pół dupy zza krzaka.
Wymieniona kierownica, trochę dziwnie polakierowana, do ogarnięcia
No i graty do montażu na jutro, niestety maska ucierpiała w transporcie, jest zagięta, ma zarysowanie i wgniota, bez lakiernika się nie obejdzie . Na szczęście zderzak jest w bardzo dobrym stanie.
Plany:
Na pewno przywrócić autu świetność z przed wypadku, a dużo nie trzeba.
We wtorek wymiana zbitej szyby, lakiernik będzie jak wpadnie trochę grosza do poprawy maski i paru elementów typu lewy wspornik zderzaka.
Wyciągnięcie dwóch wgnieceń na obydwu drzwiach.
Przyszłościowo:
Jakieś felgi 18'' typu wiatraki
Zakup drugiej używanej skrzyni automatycznej, regeneracja i później podmianka.
Po powyższym chcę się już tylko cieszyć ze swojego nabytku, żadnych kombinacji i udziwnień nie planuje.
Dalsza aktualizacja prac
Wymieniony zderzak, lampa, maska
Wymiana pasów
Poprawki mocowania zderzaka
Renowacja kierownicy
Próba reanimacji SRS
Felgi 17'' sezon 2016
Nowa kierownica
Stara
Nowa
Felgi po renowacji
Wymiana silnika po zerwanym pasku rozrządu
Poprzedni rozrząd był OEM Hondy i wyglądał naprawdę dobrze, mam mieszane uczucia czy trzeba go było wymieniać
Tu jeszcze przed wyjęciem w trakcie rozbierania osprzętu
Nowe serducho
Aktualny stan auta
Pierw auto było w rękach Troja, później w rękach Ślepaka
W grudniu Ślepak wystawił je na sprzedaż, a ja po długich bojach ze sobą postanowiłem je kupić.
Nie chce mi się opisywać dokładnie całej transakcji więc napiszę w skrócie
Mieliśmy się spotkać po Wrocławiem, 10km przed miejscem spotkania auto miało kolizję z dzikiem.
Kupiłem je jakoś tydzień później w atrakcyjnej cenie.
Konkretniej można poczytać w temacie poniżej.
http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... 0a1-1998r/" onclick="window.open(this.href);return false;
ROK: 1998
MODEL: Coupe V6
SILNIK: 3.0 /J30A1\
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Końcówki Simoni Racing(spawane)
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: sprężyny Eibach -30mm, amorki Kayaba Exel-G,
UKŁAD HAMULCOWY: Seria 282, tarcze jakieś nacinane i nawiercane przód,plyn Ferodo 5.1
NA ZEWNĄTRZ: delikatnie ściemnione wszystkie szyby, obrysy USDM
ŚRODEK: okleina a'la Carbon zamiast drewna ,białe tarcze zegarów, alu ramki na zegry
CAR-AUDIO: załóżmy że na razie brak
KOŁA: Enzo 6,5JX15 ET40 5x114,3, opony Kleber Krisalp Hp2 195/65R15 91T
MOC: 200
Mam nadzieję że Ślepak się nie obrazi za plagiat z przekopiowaniem opisu
Tak wyglądało auto po które jechałem
Tak wyglądało auto po zderzeniu, już na moim podwórku
Wymieniony reflektor, po wymianie stwierdziłem że trzeba też będzie kupić prawy nowy bo wyglądają jak pół dupy zza krzaka.
Wymieniona kierownica, trochę dziwnie polakierowana, do ogarnięcia
No i graty do montażu na jutro, niestety maska ucierpiała w transporcie, jest zagięta, ma zarysowanie i wgniota, bez lakiernika się nie obejdzie . Na szczęście zderzak jest w bardzo dobrym stanie.
Plany:
Na pewno przywrócić autu świetność z przed wypadku, a dużo nie trzeba.
We wtorek wymiana zbitej szyby, lakiernik będzie jak wpadnie trochę grosza do poprawy maski i paru elementów typu lewy wspornik zderzaka.
Wyciągnięcie dwóch wgnieceń na obydwu drzwiach.
Przyszłościowo:
Jakieś felgi 18'' typu wiatraki
Zakup drugiej używanej skrzyni automatycznej, regeneracja i później podmianka.
Po powyższym chcę się już tylko cieszyć ze swojego nabytku, żadnych kombinacji i udziwnień nie planuje.
Dalsza aktualizacja prac
Wymieniony zderzak, lampa, maska
Wymiana pasów
Poprawki mocowania zderzaka
Renowacja kierownicy
Próba reanimacji SRS
Felgi 17'' sezon 2016
Nowa kierownica
Stara
Nowa
Felgi po renowacji
Wymiana silnika po zerwanym pasku rozrządu
Poprzedni rozrząd był OEM Hondy i wyglądał naprawdę dobrze, mam mieszane uczucia czy trzeba go było wymieniać
Tu jeszcze przed wyjęciem w trakcie rozbierania osprzętu
Nowe serducho
Aktualny stan auta