Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
tuning/kucie f serii
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
tuning/kucie f serii
ok. wiem, że w wielu tematach jest to poruszane, ale ......
chciałbym jakieś konkrety, bo oglądałem właśnie filmik Zigiego z hakp z f20b6 kompresorro, i się zacząłem na poważnie zastanawiać.... czy by pomijając swapy na różne k-serie i j-serie, nie zgłębić tematu właśnie naszej f'ki.
o ile mówimy o kompresorze, to kucie nie jest konieczne, ale nie zakazane, to jeśli chodzi o turbo to już trzeba.
jeśli macie jakieś linki, teksty, czy co kolwiek na temat dmuchania/tuingu fserii
to wklejajcie. bo każdy gdzieś tak coś widział, gdzieś coś czytał, ale nie mamy tego sumowanego......
dawajcie to w ten temat
P.S.
ma ktoś namiar na kute elementy do f ?
chciałbym jakieś konkrety, bo oglądałem właśnie filmik Zigiego z hakp z f20b6 kompresorro, i się zacząłem na poważnie zastanawiać.... czy by pomijając swapy na różne k-serie i j-serie, nie zgłębić tematu właśnie naszej f'ki.
o ile mówimy o kompresorze, to kucie nie jest konieczne, ale nie zakazane, to jeśli chodzi o turbo to już trzeba.
jeśli macie jakieś linki, teksty, czy co kolwiek na temat dmuchania/tuingu fserii
to wklejajcie. bo każdy gdzieś tak coś widział, gdzieś coś czytał, ale nie mamy tego sumowanego......
dawajcie to w ten temat
P.S.
ma ktoś namiar na kute elementy do f ?
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
- STomasz
- Posty: 325
- Rejestracja: 05 maja 2011 15:41
- Auto: Accord coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Olsztyn/Mrągowo
Re: tuning/kucie f serii
Przyda się taki temacik, może ktoś przetrze szlak
Daj link do tego filmiku zigiego.
Daj link do tego filmiku zigiego.
Accord Coupe 2.0 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=335" onclick="window.open(this.href);return false;
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: tuning/kucie f serii
Czy to kompresor czy turbina (omijając nieco większe obciążenie wydechu splinami napędzającymi turbinę) to i tak do ciśnienia doładowania nie przekraczającego 0,5 BAR (i to opinia oparta na silniku D serii) nie trzeba nic kutego wkładać do silnika.krisss111 pisze: o ile mówimy o kompresorze, to kucie nie jest konieczne, ale nie zakazane, to jeśli chodzi o turbo to już trzeba.
A co do Zigiego to on ma silnik F20B6 a nie B5 ,całkiem inne kolektory dolotowe u nas nie ma IAB a tam jest.
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: tuning/kucie f serii
" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę bardzo, jest i link.
A co do kolektorów to zigi ma z h23. I wydaje mi się ze w naszym przypadku (bez IAB)będzie nawet łatwiej
A pisząc o dmuchaniu, nie miałem na myśli soft i zastanawiania się jak długo silnik jeszcze pociagnie, tylko jak juz to z 300+
Proszę bardzo, jest i link.
A co do kolektorów to zigi ma z h23. I wydaje mi się ze w naszym przypadku (bez IAB)będzie nawet łatwiej
A pisząc o dmuchaniu, nie miałem na myśli soft i zastanawiania się jak długo silnik jeszcze pociagnie, tylko jak juz to z 300+
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Re: tuning/kucie f serii
Na tym filmiku to szału nie ma
- SzwedziuZGR
- Posty: 414
- Rejestracja: 21 mar 2014 12:48
- Auto: IS300 SC
- silnik: 3.0R6 2JZ GE
- Lokalizacja: Zgierz
Re: tuning/kucie f serii
Tylko kompresor to jak byś jeździł mikserem marki zelmer.
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: tuning/kucie f serii
no właśnie mam podobne zdanie.....a hałasuje nieprzeciętnie, dlatego poruszam temat kucia, bo jak na soft ma być podobny efekt, to gra nie warta świeczki. lepiej zainwestować więcej i zrobić porządnieTecu pisze:Na tym filmiku to szału nie ma
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Re: tuning/kucie f serii
dlatego pisałem w innym temacie że jak kompresor to tylko na elektrosprzęgle
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: tuning/kucie f serii
ooo tego filmiku (raczej slideshow) szukałem
" onclick="window.open(this.href);return false;
i co wy na to ? co oni tam z tą głowicą robili?
280, to juz cuś
no i pytam skąd wziąć graty do naszych f'ek? bo o ile samo turbo o można sobie jakieś dobrać, to bebechy typu panewki, korby itd to już musi być dedykowane.... gdzie to kupić ... ktoś wie?
robią to gdzieś w PL na zamówienie, a może są gotowe zestawy na ebay? ktoś się gdzieś natknął? dawać linki. może zaczne kompletować klamoty
" onclick="window.open(this.href);return false;
i co wy na to ? co oni tam z tą głowicą robili?
280, to juz cuś
no i pytam skąd wziąć graty do naszych f'ek? bo o ile samo turbo o można sobie jakieś dobrać, to bebechy typu panewki, korby itd to już musi być dedykowane.... gdzie to kupić ... ktoś wie?
robią to gdzieś w PL na zamówienie, a może są gotowe zestawy na ebay? ktoś się gdzieś natknął? dawać linki. może zaczne kompletować klamoty
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
- przemek
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 paź 2013 23:30
- Auto: Accord 99 CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: kuyavian-pomeranian/NL
Re: tuning/kucie f serii
TheRealCzarls kiedyś wrzucał link z ostrym wałkiem do F23 z tej strony, może mają inne ciekawe tejle http://bisimoto.com/2014/?s=f23&post_type=product" onclick="window.open(this.href);return false;
szukając na ebay.com lub stronach producenckich ACL, Eagle ciężko coś znaleźć, bo tam jedynie do F23 można coś dostać. F20B5/7 to jednak "europejska" jednostka i może być problem.
szukając na ebay.com lub stronach producenckich ACL, Eagle ciężko coś znaleźć, bo tam jedynie do F23 można coś dostać. F20B5/7 to jednak "europejska" jednostka i może być problem.