Myślę że ze znalezieniem rx8 w UK na części nie będzie problemu
A więcej niż 50 funtów za kpl. przetwornic z zapłonnikami nie zapłacisz.
W którym z tych tematów co podesłałem wyżej były linki do porównania przetwornic chińskich vs jakieś oem z takimi samymi żarówkami d2s i soczewkami,różnica była kolosalna, sam pokusiłem się na Chińskie G bo potrzebowałem w ciągu dwóch dni ogarnąć uszkodzone zapłonniki i nawet z żarówkami d2s za 120 euro to nie świeciło.Przy Osram Xenarc Blue Intense D2S 5500K na Chińskiej przetwornicy świecą na niebiesko, w czasie deszczu byłem "ślepy" do potęgi
Po zmianie tylko przetwornic na Koito te same żarówki świeciły na biało.
Mało tego porównując przetwornice Koito z rx8 do oryginalnych Mitsuboshi co miałem to i tak lepiej świecą Koito.
Reasumując, bez dobrej przetwornicy, dobrego i porządnie odizolowanego zapłonnika, dobrej żarówki(oryginalnej) nigdy nie osiągnie się dobrych świateł. Oczywiście już o czystej soczewce czy niewypalonym odbłyśniku nie wspominam.
Poniżej masz zdjęcie żarówek d2s.
Prawa(pasażer) strona nowa GE 4300k przetwornica Koito
Lewa(kierowcy) strona 3 miesięczna osram blue intense 5500k przetwornica Koito.