Seryjna V Coupe
: 19 paź 2014 11:33
ROK: 1996
MODEL: CD7
SILNIK: F22B5
MOC: 150KM
KOLOR NADWOZIA:"zgnity zielony, ale metalik"-zielona perła
ŚRODEK: beżowe skóry
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor kwasowy w bandażu, kwasowe portki, tłumik w obudowie katalizatora, dalej seria
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA: oem alu 15, zima stal 15'' z europejki w kolorze pomarańczowym
BODY-KIT: seria
CAR AUDIO: seria
DODATKI:
PLANY: Utrzymać w nienagannym stanie
Od dłuższego czasu regularnie czytam forum i postanowiłem wstawić temat o mojej coupetce. Sporo spraw jest podobnie rozwiązanych w V i w VI, także pewne rady i patenty z powodzeniem stosuję u siebie, a przy okazji jestem na bieżąco jeśli chodzi o VI, może nawet kiedyś sobie kupię
Wyposażenie z tego co mi wiadomo to absolutny full, który wychodził na EU: AT, AC, ABS, SRSx2, aluminiowe obręcze kół, elektrycznie reg. wysokość fotela kierowcy, elektrycznie reg. i podgrzewane lusterka, elektrycznie otwierane szyby, elektrycznie otwierany szklany szyber, centralny zamek z pilotem, tempo mat, wspomaganie kierownicy, regulowana kolumna kierownicza, skórzana tapicerka, 6 głośników, perłowy lakier.
Samochód zasadniczo ma zostać serią, i póki co mi się udaje, jednak małe „tuningi” też się wkradły: kolektor (owinięty bandażem) i portki z kwasówki (niejako z musu), alufelgi pomalowane na kolor polerowanego aluminium. I to chyba koniec;)
W ciągu 18 miesięcy zrobiłem ok. 25tyś. km, z czego ok. 21 na LPG (stag, ac r01, hana, butla w koło) i póki co jestem zadowolony-samochód ma niestety swoje bolączki ale sukcesywnie z nimi walczę. Naprawiłem i wymieniłem również mnóstwo rzeczy, ale to już temat rzeka.
Fotki następnego dnia po kupnie (zwykłe szare, smutne autko):
Aktualne fotki (nadal zwykły samochód, ale już nie tak smutny i zmęczony jak wcześniej):
MODEL: CD7
SILNIK: F22B5
MOC: 150KM
KOLOR NADWOZIA:"zgnity zielony, ale metalik"-zielona perła
ŚRODEK: beżowe skóry
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor kwasowy w bandażu, kwasowe portki, tłumik w obudowie katalizatora, dalej seria
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA: oem alu 15, zima stal 15'' z europejki w kolorze pomarańczowym
BODY-KIT: seria
CAR AUDIO: seria
DODATKI:
PLANY: Utrzymać w nienagannym stanie
Od dłuższego czasu regularnie czytam forum i postanowiłem wstawić temat o mojej coupetce. Sporo spraw jest podobnie rozwiązanych w V i w VI, także pewne rady i patenty z powodzeniem stosuję u siebie, a przy okazji jestem na bieżąco jeśli chodzi o VI, może nawet kiedyś sobie kupię
Wyposażenie z tego co mi wiadomo to absolutny full, który wychodził na EU: AT, AC, ABS, SRSx2, aluminiowe obręcze kół, elektrycznie reg. wysokość fotela kierowcy, elektrycznie reg. i podgrzewane lusterka, elektrycznie otwierane szyby, elektrycznie otwierany szklany szyber, centralny zamek z pilotem, tempo mat, wspomaganie kierownicy, regulowana kolumna kierownicza, skórzana tapicerka, 6 głośników, perłowy lakier.
Samochód zasadniczo ma zostać serią, i póki co mi się udaje, jednak małe „tuningi” też się wkradły: kolektor (owinięty bandażem) i portki z kwasówki (niejako z musu), alufelgi pomalowane na kolor polerowanego aluminium. I to chyba koniec;)
W ciągu 18 miesięcy zrobiłem ok. 25tyś. km, z czego ok. 21 na LPG (stag, ac r01, hana, butla w koło) i póki co jestem zadowolony-samochód ma niestety swoje bolączki ale sukcesywnie z nimi walczę. Naprawiłem i wymieniłem również mnóstwo rzeczy, ale to już temat rzeka.
Fotki następnego dnia po kupnie (zwykłe szare, smutne autko):
Aktualne fotki (nadal zwykły samochód, ale już nie tak smutny i zmęczony jak wcześniej):