Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Spalanie

Najczęściej zadawane pytania użytkowników USDM Accorda 6gen
Awatar użytkownika
cisek33
Posty: 366
Rejestracja: 21 mar 2014 17:30
Auto: Accord Coupe
silnik: J30A1
Lokalizacja: Rawicz/Góra

Re: Spalanie

Post autor: cisek33 »

15l to mi palił accord 1.8, prelude 2,0 :lol: acc aero 2,2 :D prelude 3gen z H22A łykał 17l po mieście :roll: V8 paliłby ze trzy dyszki :twisted:
Ciche auta zabijają dzieci
Obrazek
olej bierze?A co ma kurna dawać? :P
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Spalanie

Post autor: Prywo »

Jakos duzo wam palia te auta, mi CB7 2.2 palil w miescie 11 litrow, w trasie do 130 km palil nawet 7 litrow, CG2 V6 po miescie 16 litrow chociaz w pozniej palil 18-19 litrow ale nie mial wyregulowanych zaworow, trasa nie wiem, ATR w miescie srednio mi spala 12 litrow ( a VTEC czesto sie zalacza) w trasie nie wiem ile spala jadac plynnie bo ATRem nie da sie plynnie jechac w trasie :) (VTEC uzaleznia :) )
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Awatar użytkownika
Camel
Posty: 277
Rejestracja: 26 cze 2013 21:18
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Wrocław

Re: Spalanie

Post autor: Camel »

Wrocław lpg zima 14l, lato 13l w trasie 10-11l
koledzy bardzo dużo zależy jakie macie kółeczka między 15" a 18" trzeba do spalania 1,5 litra dorzucić
Awatar użytkownika
seba2213
Posty: 283
Rejestracja: 25 lip 2014 21:15
Auto: Accord Coupe VI
silnik: V6
Lokalizacja: Śląsk

Re: Spalanie

Post autor: seba2213 »

10,5 bp jak na 3,0 dla mnie rewelacja trochę autostrady do 160 km/g i droga krajowa
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Spalanie

Post autor: slepak »

Piter pisze:
Prywo pisze:
Piter pisze:Moje CG4 w obecnych warunkach nadal spala stabilnie między 15-16l LPG po Warszawie. Jak na automat i ten silnik z niedoborem mocy jest ok. Styl jazdy... umiarkowanie dynamiczny.
jak na CG4 to pali tobie od cholery, takie ilości to spala CG2 ze swoim 3.0 V6 :mrgreen:
wiesz, z tego co Slepak pisał wielokrotnie R4 wcale nie pali specjalnie mniej od V6, szczególnie w automacie, bo auto ciężkie, silnik za słaby, a automat ma tutaj co robić. Też mi się wydaje, że powinno spalać mniej, ale nie mam na to pomysłu. Błędów ECU nie ma... mapa LPG wygląda OK. Z drugiej strony nie mam też porównywalnych odniesień co do spalania benzyny, bo dość szybko po zakupie założyłem gaz. Nie ma tutaj też chyba zbyt wielu osób, które mają CG4 w automacie - nie mam z kim porównać. Średnio jak jeżdżę do pracy mam koło 20km w jedną stronę, a więc to też nie są jakieś specjalnie krótkie odcinki, auto trzyma temperaturę prawidłową, szybko się nagrzewa, etc. Ja się z tym pogodziłem - chyba, że ktoś mnie przekona i podsunie gdzie szukać przyczyny.

Mi cg3 2.3 w AT nie spaliło więcej niż 14 litrów LPG przy normalnej jeździe. A w trasie jak się postarałem to i 9 z groszem robiłem.
Porównując ogólnie spalanie BP r4 do v6 nie ma dużej różnicy i to mam porównanie nawet na tych samych trasach itd. Dlatego też nawet do v6 nie myślałem nad gazem. Jak komuś v6 spala 20 litrów to naprawdę musi się starać :mrgreen: Raz jechałem w trybie expres z Nl do DE z czego większość trasy z prędkością większa niż 200 km\h to wyszło 16 z groszem. Ale podejrzewam że takie spalanie jest możliwe w mieście od świateł do świateł i każdy bieg po czerwone pole:D
Warto też dodać różnicę w jakości paliwa porównując Polskie do Niemieckiego.

Piter to moze nie szukaj przyczyny w silniku a np w jakimś lekko trzymającym zacisku itp rzeczy. Pamiętaj też że zamulanie wysokim biegiem w r4 też nie bardzo wpływa na ekonomikę.

No i co do kół w aucie jest tak jak camel napisał.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
cisek33
Posty: 366
Rejestracja: 21 mar 2014 17:30
Auto: Accord Coupe
silnik: J30A1
Lokalizacja: Rawicz/Góra

Re: Spalanie

Post autor: cisek33 »

Prywo pisze:Jakos duzo wam palia te auta
bo ja czerpię przyjemność z jazdy,a nie patrzę na to ile spali :mrgreen: prawda jest taka, że robię sporo krótkich odcinków po mieście, a najczęstsza trasa to 27km :lol: nogę mam ciężką :D normalne obroty do zmiany biegów to dla mnie 4-4,5tys obrotów :P druga sprawa silnik nie jest w 100% sprawny :evil:
Ciche auta zabijają dzieci
Obrazek
olej bierze?A co ma kurna dawać? :P
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Spalanie

Post autor: Prywo »

uwierz mi, ja lekkiej nogi nie mam, a w ATR VTEC uzależnia :lol: tylko że u mnie się dopiero załącza przy 5600 obrotów
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Awatar użytkownika
Piter
Posty: 398
Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
Auto: CG4 i BA2
silnik: F20B7, B20A1
Lokalizacja: Warszawa

Re: Spalanie

Post autor: Piter »

slepak pisze:Piter to moze nie szukaj przyczyny w silniku a np w jakimś lekko trzymającym zacisku itp rzeczy. Pamiętaj też że zamulanie wysokim biegiem w r4 też nie bardzo wpływa na ekonomikę.
Czyli sugerujesz, że na miasto, korki, itp. bardziej optymalne byłoby D3? Fakt, że jedno co zauważyłem przy tym automacie, to dąży on do jazdy na jak najwyższym możliwym biegu, co często skutkuje obrotami z zakresu 1500-2000, szczególnie kiedy zapina ten swój nadbieg. Nie jestem wcale przekonany czy wpływa to dobrze na ekonomię ani na żywotność silnika.
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2098
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Spalanie

Post autor: QuicksilveR »

D3 używam, jak jeżdżę na krótszych odcinkach, gdzie nie przekraczam 70-80 km/h. Nadbieg załącza się na D4, właśnie powyżej 80 km/h. Z moich obserwacji, spalanie zależy bardziej od utrzymania w miarę stałych obrotów, np. na poziomie 2000-2500 obrotów. I wtedy spalanie jest znośne. Jeśli się ostro pałuje spod świateł lub na zimnym silniku, to i spalanie rośnie.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Spalanie

Post autor: Trojan »

QuicksilveR pisze:Jeśli się ostro pałuje spod świateł lub na zimnym silniku
:shock:
no no ciekawych rzeczy się dowiadujemy :lol:
ODPOWIEDZ