Accord Coupe CG4
: 18 mar 2014 11:13
Honda Accord
ROK:1999
MODEL:CG4
SILNIK:F20B5
MOC:ponoć 147 KM
KOLOR NADWOZIA: wrzosowy mglisty metalik Heather Mist Metallic (YR508M)
ŚRODEK: czarna skóra z bardzo drobnymi mankamentami
UKŁAD WYDECHOWY:wygląda na jeszcze fabryczny z tym że pokryty rudym nalotem
UKŁAD DOLOTOWY: w oryginale tylko filtr jest z jakiegoś włókna
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny, z przodu wymienione tarcze na jakieś nołnejmy i niestety czuć to na kierownicy
ZAWIESZENIE: seryjne,dość sztywne i chyba nawet bez luzów
KOŁA: oryginalne alusy piętnastki...z tym że zmęczone życiem
BODY-KIT: eee...brak
CAR AUDIO: jakiś Pioneer i seryjne made in mexico głośniki, nawet grają albo mam krzywe ucho
DODATKI: chwilowo jeszcze brak
PLANY:
-doprowadzić auto do zadowalającego mnie stanu ponieważ dość długo stało nie jeżdżone czyli
konserwacja, ogólny przegląd, uzupełnienie braków, rozrząd
-likwidacja bicia kierownicy przy hamowaniu- zrobione, przetoczony przód i nowe tarcze na tył firmy A.B.S
i w końcu hamowanie to przyjemność
-zregenerować alusy czyli malowanie proszkowe, chyba w srebro
-wymiana radia na 7 calową windę-zrobione zwykły chińczyk ale ma BT i GPS i mam go już ponad cztery lata i
działa wyśmienicie, a z ori głośnikami Hondy jest "lala"
-montaż sekwencji LPG-zrobione, Stag na barracudach, zbiornik w kole i... podłoga wyglada teraz mało estetycznie i trzeba coś bedzie z tym zrobić
-wstawienie z tyłu głośników Bose, leżą i czekają
-przeróbka tylnej blendy pod pseudo US czyli pozycyjne, stopy i przeciwmgielne w jednym,
oprawki już mam, sama blenda zostanie EU-zrobione
-jak sie ogarnę to wpadnie komputer pokładowy Telwis, marzy mi się wkomponować go gdzieś w zegary
-obwódki zegarów
-siłownik pod tylną klapę, zrobione
-bym zapomniał, moduł domykania szyb i szyberdachu tez jest w planie
To chyba tyle na razie.
Foty jeszcze przed kupnem.
ROK:1999
MODEL:CG4
SILNIK:F20B5
MOC:ponoć 147 KM
KOLOR NADWOZIA: wrzosowy mglisty metalik Heather Mist Metallic (YR508M)
ŚRODEK: czarna skóra z bardzo drobnymi mankamentami
UKŁAD WYDECHOWY:wygląda na jeszcze fabryczny z tym że pokryty rudym nalotem
UKŁAD DOLOTOWY: w oryginale tylko filtr jest z jakiegoś włókna
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny, z przodu wymienione tarcze na jakieś nołnejmy i niestety czuć to na kierownicy
ZAWIESZENIE: seryjne,dość sztywne i chyba nawet bez luzów
KOŁA: oryginalne alusy piętnastki...z tym że zmęczone życiem
BODY-KIT: eee...brak
CAR AUDIO: jakiś Pioneer i seryjne made in mexico głośniki, nawet grają albo mam krzywe ucho
DODATKI: chwilowo jeszcze brak
PLANY:
-doprowadzić auto do zadowalającego mnie stanu ponieważ dość długo stało nie jeżdżone czyli
konserwacja, ogólny przegląd, uzupełnienie braków, rozrząd
-likwidacja bicia kierownicy przy hamowaniu- zrobione, przetoczony przód i nowe tarcze na tył firmy A.B.S
i w końcu hamowanie to przyjemność
-zregenerować alusy czyli malowanie proszkowe, chyba w srebro
-wymiana radia na 7 calową windę-zrobione zwykły chińczyk ale ma BT i GPS i mam go już ponad cztery lata i
działa wyśmienicie, a z ori głośnikami Hondy jest "lala"
-montaż sekwencji LPG-zrobione, Stag na barracudach, zbiornik w kole i... podłoga wyglada teraz mało estetycznie i trzeba coś bedzie z tym zrobić
-wstawienie z tyłu głośników Bose, leżą i czekają
-przeróbka tylnej blendy pod pseudo US czyli pozycyjne, stopy i przeciwmgielne w jednym,
oprawki już mam, sama blenda zostanie EU-zrobione
-jak sie ogarnę to wpadnie komputer pokładowy Telwis, marzy mi się wkomponować go gdzieś w zegary
-obwódki zegarów
-siłownik pod tylną klapę, zrobione
-bym zapomniał, moduł domykania szyb i szyberdachu tez jest w planie
To chyba tyle na razie.
Foty jeszcze przed kupnem.