Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Pietrucha 2 - CG2 - by womer

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
marcin
Posty: 349
Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
Auto: Accord 98-02
silnik: F20B7
Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa

Re: Pietrucha 2 - CG2 - by womer

Post autor: marcin »

Ale dyskusja się zrobiła ...

ślepak, generalnie zawsze byłem zdania, że tuning mechaniczny powinien być po pierwsze tuningiem mechanicznym a jeżeli przy okazji jest też tuningiem wizualnym to tylko dlatego, że ma to podstawy. Np. u mnie jest wydech 2,5 cala w Corrado, ale tylko dlatego że mniejszy już by go dławił. Ciszej i skromniej się już po prostu nie da. Na ryczące "osy" Civici 1.6 z motorem 1xx KM reaguję alergicznie, bo te wydechy nie mają żadnego uzasadnienia a dzieci wrzucają tłumiki chyba tylko po to by powkurwiać innych. Podobnie jak wielkie felgi do hamulców 250 czy plastikowe nakładki brembo zamiast prawdziwego BBK czy (o zgrozo) malowanie na czerwono bębnów. U mnie zimą wpadną hamulce z napisem Porsche, ale tylko dlatego, że będą hamulcami z Porsche ... simple as that.

Tak samo jak wydech z dwoma końcowkami w Matizie to będzie wiejski tuning dla Was, dla osób siedzących w temacie mocnych aut 4 końcówki w Accordzie V6 to taki sam overkill. Seria moim zdaniem dużo fajniej się broni i ładnie wygląda, tutaj to wygląda nienaturalnie, a taki chinol szybciej odbierze KM niż doda niestety. Less is more w tej sytuacji moim zdaniem, a jak się bawić w tuningi to na poważnie. Ale to moje zdanie i róbcie oczywiście co uważacie :)
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM

640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie :D
Awatar użytkownika
rexio
Posty: 815
Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
Auto: Accord Coupe 02
silnik: J30A1
Lokalizacja: Slask

Re: Pietrucha 2 - CG2 - by womer

Post autor: rexio »

Argumenty marcina sa jak najbardiej na miejscu i potrafie je zrozumiec. Ja natomiast jestem bardziej nastawiony na tuning wizualny niz mechaniczny. Ale tak czy siak ten wydech pasuje jak swini siodlo :)
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Pietrucha 2 - CG2 - by womer

Post autor: slepak »

Bardziej chodziło mi o zdanie że 50 koni na jeden wydech to przerost formy nad treścią i na pewno mniej niż jakieś pseudo nakładki na hamulce, czerwone bębny czy ryczące 1.4 w cifach to faktycznie jakaś pomyłka.
A że komuś przy 200 konnym aucie podobają się cztery wydechy to już kwestia wizualnego tuningu a nie mechanicznego i gustu:)

Ale nie o tym ten temat Panowie.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
womer
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2013 09:24
Auto: CG2
silnik: j30a1
Kontakt:

Re: Pietrucha 2 - CG2 - by womer

Post autor: womer »

dzięki za opinie. Mi się podoba i tyle. Tłumiki nie wleciały dla mocy a tylko dla ciut lepszego dźwięku, bo na cholerę modzić mi 200hp w automacie?? kupując je miałem wybór (ori tłumiki są dla mnie beznadziejne) i wybrałem takie gdyż uważam, że do tej linii pasują. V6 seryjnie ma dwie rury i nie widzę problemu czy będą to mono czy dual końcówki. Jak widać po wyżej jest to wyłącznie sprawa gustu, jednak porównanie do matiza jest zdeka przesadą, nie będę odbijał piłki bo nie o to tu chodzi, z resztą argumentów na temat civiców się zgodzę.
były: Civic EG5 1.6DOHC 94r
Concerto 1.6DOHC 93r
Accord CD7 2.0SOHC 95r
Civic ED6 1.5 91r
Civic EJ9 1.4 96r
HR-V 1.6 SOHC 00r
CL9 2.4DOHC 04r
Civic EJ9 1.4 98r
Accord CG2 z 3.0 V6 99r
są: FR-V BE2 2.0DOHC 05r
LEGEND KB1 3.5 V6 06r
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2098
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Odp: Pietrucha 2 - CG2 - by womer

Post autor: QuicksilveR »

womer pisze:Tłumiki nie wleciały dla mocy a tylko dla ciut lepszego dźwięku
Tu się zgodzę, bo seryjny układ dolorowo-wydechowy nie wydaje dźwięków godnych V6.

Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
jerek
Posty: 195
Rejestracja: 12 cze 2012 17:02
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Kraków

Re: Pietrucha 2 - CG2 - by womer

Post autor: jerek »

Tez uwazam ze dwie zgrabne koncowki to ideal, 4 tym bardziej tak wystajace wygladaja yroche smiesznie
http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=530" onclick="window.open(this.href);return false; Coupetka
Awatar użytkownika
womer
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2013 09:24
Auto: CG2
silnik: j30a1
Kontakt:

Re: Pietrucha 2 - CG2 - by womer

Post autor: womer »

jerek pisze:Tez uwazam ze dwie zgrabne koncowki to ideal, 4 tym bardziej tak wystajace wygladaja yroche smiesznie

będzie poprawione, spokojnie. Kiedy montowałem nie miałem czasu na bujanie się do zaufanego spawacza więc delikatnie mówiąc spartolili mi to
były: Civic EG5 1.6DOHC 94r
Concerto 1.6DOHC 93r
Accord CD7 2.0SOHC 95r
Civic ED6 1.5 91r
Civic EJ9 1.4 96r
HR-V 1.6 SOHC 00r
CL9 2.4DOHC 04r
Civic EJ9 1.4 98r
Accord CG2 z 3.0 V6 99r
są: FR-V BE2 2.0DOHC 05r
LEGEND KB1 3.5 V6 06r
Awatar użytkownika
STomasz
Posty: 325
Rejestracja: 05 maja 2011 15:41
Auto: Accord coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Olsztyn/Mrągowo

Re: Pietrucha 2 - CG2 - by womer

Post autor: STomasz »

Też nie podobają mi się takie poczwórne końcówki :? Ale ma się tobie podobać ;) Jak już je bardziej schowasz to może będzie lepiej.
Accord Coupe 2.0 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=335" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Pietrucha 2 - CG2 - by womer

Post autor: slepak »

Womer a nie myślałeś żeby przed ostatni tłumik wywalić?:D
Bo chodzi mi takie coś po głowie, ale boję się że będzie za głośno.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
womer
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2013 09:24
Auto: CG2
silnik: j30a1
Kontakt:

Re: Pietrucha 2 - CG2 - by womer

Post autor: womer »

slepak pisze:Womer a nie myślałeś żeby przed ostatni tłumik wywalić?:D
Bo chodzi mi takie coś po głowie, ale boję się że będzie za głośno.

nie wywalaj, jeśli masz już zmienione tylne tłumiki to będzie za głośno, nie o to chodzi...to nie civic :)


właśnie zajrzałem w Twój temat, masz oem, wywal -będzie ok :) znajomy ma zewnętrzne tłumiki aftermarketowe i do tego wywalił przedostatnio i brzydko brzmi
były: Civic EG5 1.6DOHC 94r
Concerto 1.6DOHC 93r
Accord CD7 2.0SOHC 95r
Civic ED6 1.5 91r
Civic EJ9 1.4 96r
HR-V 1.6 SOHC 00r
CL9 2.4DOHC 04r
Civic EJ9 1.4 98r
Accord CG2 z 3.0 V6 99r
są: FR-V BE2 2.0DOHC 05r
LEGEND KB1 3.5 V6 06r
ODPOWIEDZ