Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Accord Coupe by AYss
Accord Coupe by AYss
Honda Accord Coupe 2.0i ES '00
ROK: 1999
MODEL: 2.0iES (CG4)
SILNIK: F20B7
MOC: fabryczne 147KM (czyli nie wiadomo ile teraz )
KOLOR NADWOZIA: srebrna
ŚRODEK: seria (czarna skóra+alcantara)
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD DOLOTOWY: custom + stożek kryty Jacky Auto Sport
UKŁAD HAMULCOWY: tarcze przód Zimmermann, tarcze tył nowe OEM
ZAWIESZENIE: amortyzatory KYB, reszta seria
KOŁA: lato - Momo Quantum 17x7 + BFGoodrich g-Grip 225x45R17, zima - felgi seria (15") + Kleber Krisalp HP 195x65R15
BODY-KIT: seria
CAR AUDIO: seria + Alpine CDE-111R, głośniki tył JBL GTO-928, głośniki przód seria
DODATKI: soczewkowe reflektory Sonar + ksenon 4800K
PLANY:
To mój główny środek lokomocji na chwilę obecną, więc nie robię niczego ekstremalnego, bo komfort w trasach też jest dla mnie ważny. Staram się utrzymywać ją w dobrym stanie, plus dodać czasem coś, co podniesie radość prowadzenia lub po prostu nacieszy oko, bo Hania będzie bardziej uśmiechnięta. Gdy dorobię się jakiegoś dupowozu, to wtedy poszaleję . Na chwilę obecną:
- rozwiązanie problemu świecącej się kontrolki SRS (fotele już sprawdzone, do przejrzenia instalacja poduszek, sprawdzenie oporności itp.)
- układ wydechowy - kolektor, rury 2.5", tłumik SRS G55 lub R1 (o ile uda się to w końcu skądś zamówić :/ )
- lotka
- owiewka tylniej szyby
- jakaś ładna blenda i reflektory na tył (o ile się coś znajdzie)
- poprawki lakiernicze
Marzenia na przyszłość:
- dokładki, albo cały kit...
- springi -25mm
- swap na H22A
Autko posiadam od 2009 roku i przebiegu 140 tysięcy. Na początek przyszedł czas na remont kapitalny zawieszenia, hamulców i innych elementów wymagających wymiany. Oto lista rzeczy zrobionych od października 2012 do dziś:
- dolot Jacky Auto Sport, orurowanie i mocowania custom, stożek kryty
- świece NGK
- przewody zapłonowe NGK
- kopułka + palec
- paski
- amortyzatory KYB (x4)
- osłony i odboje
- zaciski przód i tył oczyszczone i zregenerowane, LT - kupiona i zregenerowana używka
- tarcze hamulcowe przód Zimmermann
- tarcze hamulcowe tył Honda
- wahacze tył (x2)
- gumy stabilizatora tył (x2)
- wahacz dolny PL
- wahacz górny PL
- łożysko z piastą TL
- osłony drążków (x2)
- łączniki stabilizatora T (x2)
- drążki kierownicze (x2)
- końcówki drążków (x2)
- zwrotnica PL
- reflektory soczewkowe Sonar + instalacja ksenon
- zespół rozrządu (pasek, pompa, rolki, uszczelniacze itp.) + wszystkie pozostałe paski
- wysprzęglik
- pompa sprzęgła
... plus oczyszczenie i konserwacja wszystkich elementów (czarny i niebieski lakier, zaciski hamulców fioletowe) z jakichkolwiek śladów rudej. Z nowym sezonem letnim wjechały felgi Momo Quantum Matt Anthracite 7x17 i opony BFGoodrich 225/45R17. Już połowa listopada, więc z powrotem jestem na seryjnych balonach i co Wam mogę powiedzieć po sezonie jeżdżenia... 225x45R17 plus dobrze trzymające opony, to coś pięknego w tym samochodzie .
Obecny przebieg autka to nieco ponad 230 tysięcy km. Wszystko sprawne. Dwa wyjątki to ciągle wnerwiający SRS i ogrzewanie fotela kierowcy, które ogłosiło protest tej zimy (jeszcze nie wiem co jest grane). Ostatnio zaczyna protestować też sonda lambda (gaz w podłogę = check engine), co motywuje mnie do coraz intensywniejszych poszukiwań wydechu (chcę załatwić całość za jednym zamachem). Myślałem że to proste będzie... ale niestety nie jest .
ROK: 1999
MODEL: 2.0iES (CG4)
SILNIK: F20B7
MOC: fabryczne 147KM (czyli nie wiadomo ile teraz )
KOLOR NADWOZIA: srebrna
ŚRODEK: seria (czarna skóra+alcantara)
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD DOLOTOWY: custom + stożek kryty Jacky Auto Sport
UKŁAD HAMULCOWY: tarcze przód Zimmermann, tarcze tył nowe OEM
ZAWIESZENIE: amortyzatory KYB, reszta seria
KOŁA: lato - Momo Quantum 17x7 + BFGoodrich g-Grip 225x45R17, zima - felgi seria (15") + Kleber Krisalp HP 195x65R15
BODY-KIT: seria
CAR AUDIO: seria + Alpine CDE-111R, głośniki tył JBL GTO-928, głośniki przód seria
DODATKI: soczewkowe reflektory Sonar + ksenon 4800K
PLANY:
To mój główny środek lokomocji na chwilę obecną, więc nie robię niczego ekstremalnego, bo komfort w trasach też jest dla mnie ważny. Staram się utrzymywać ją w dobrym stanie, plus dodać czasem coś, co podniesie radość prowadzenia lub po prostu nacieszy oko, bo Hania będzie bardziej uśmiechnięta. Gdy dorobię się jakiegoś dupowozu, to wtedy poszaleję . Na chwilę obecną:
- rozwiązanie problemu świecącej się kontrolki SRS (fotele już sprawdzone, do przejrzenia instalacja poduszek, sprawdzenie oporności itp.)
- układ wydechowy - kolektor, rury 2.5", tłumik SRS G55 lub R1 (o ile uda się to w końcu skądś zamówić :/ )
- lotka
- owiewka tylniej szyby
- jakaś ładna blenda i reflektory na tył (o ile się coś znajdzie)
- poprawki lakiernicze
Marzenia na przyszłość:
- dokładki, albo cały kit...
- springi -25mm
- swap na H22A
Autko posiadam od 2009 roku i przebiegu 140 tysięcy. Na początek przyszedł czas na remont kapitalny zawieszenia, hamulców i innych elementów wymagających wymiany. Oto lista rzeczy zrobionych od października 2012 do dziś:
- dolot Jacky Auto Sport, orurowanie i mocowania custom, stożek kryty
- świece NGK
- przewody zapłonowe NGK
- kopułka + palec
- paski
- amortyzatory KYB (x4)
- osłony i odboje
- zaciski przód i tył oczyszczone i zregenerowane, LT - kupiona i zregenerowana używka
- tarcze hamulcowe przód Zimmermann
- tarcze hamulcowe tył Honda
- wahacze tył (x2)
- gumy stabilizatora tył (x2)
- wahacz dolny PL
- wahacz górny PL
- łożysko z piastą TL
- osłony drążków (x2)
- łączniki stabilizatora T (x2)
- drążki kierownicze (x2)
- końcówki drążków (x2)
- zwrotnica PL
- reflektory soczewkowe Sonar + instalacja ksenon
- zespół rozrządu (pasek, pompa, rolki, uszczelniacze itp.) + wszystkie pozostałe paski
- wysprzęglik
- pompa sprzęgła
... plus oczyszczenie i konserwacja wszystkich elementów (czarny i niebieski lakier, zaciski hamulców fioletowe) z jakichkolwiek śladów rudej. Z nowym sezonem letnim wjechały felgi Momo Quantum Matt Anthracite 7x17 i opony BFGoodrich 225/45R17. Już połowa listopada, więc z powrotem jestem na seryjnych balonach i co Wam mogę powiedzieć po sezonie jeżdżenia... 225x45R17 plus dobrze trzymające opony, to coś pięknego w tym samochodzie .
Obecny przebieg autka to nieco ponad 230 tysięcy km. Wszystko sprawne. Dwa wyjątki to ciągle wnerwiający SRS i ogrzewanie fotela kierowcy, które ogłosiło protest tej zimy (jeszcze nie wiem co jest grane). Ostatnio zaczyna protestować też sonda lambda (gaz w podłogę = check engine), co motywuje mnie do coraz intensywniejszych poszukiwań wydechu (chcę załatwić całość za jednym zamachem). Myślałem że to proste będzie... ale niestety nie jest .
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2098
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Accord Coupe by AYss
Gratki zadbanej fury. No i uporu w doprowadzaniu jej do takiego stanu.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Accord Coupe by AYss
x2QuicksilveR pisze:Gratki zadbanej fury. No i uporu w doprowadzaniu jej do takiego stanu.
a co do SRS to obstawiam ze reset zalatwi sprawe, mogla sie zapalic przy slabym aku i tak zostalo
Re: Accord Coupe by AYss
Ja u siebie też mam jaja z srs, wykasowałem błąd a po tygodniu znów zaczęła się palić
Ładna hanulka
Ładna hanulka
Re: Accord Coupe by AYss
Przerabiałem temat. Od resetu mijają trzy, pięć dni, dwa tygodnie (niepotrzebne skreślić) i włącza się znowu. Coś jest nie tak z okablowaniem, albo z samymi poduszkami. Sprawdzałem to do czego miałem w miarę łatwy dostęp i nic ciekawego nie znalazłem. Będę grzebać dalej, jak będzie chwila czasu.Prywo pisze:a co do SRS to obstawiam ze reset zalatwi sprawe, mogla sie zapalic przy slabym aku i tak zostalo
PS. Aku mam Varty od 2009 roku i jeszcze nigdy się nie wyładował ani nie było z nim żadnych problemów.
- accord115
- Posty: 156
- Rejestracja: 08 cze 2010 21:49
- Auto: Lexus IS200
- silnik: 1G-FE
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Accord Coupe by AYss
Ja obstawiam taśmę pod kierownicą.
http://allegro.pl/honda-accord-coupe-vi ... 23676.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/honda-accord-coupe-vi ... 23676.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Accord Coupe by AYss
Mnie tam paląca się kontrolka od srs nie denerwuje tak jak mrugająca jak stroboskop kontrolka od rezerwy... to jest masakra jakaś...
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Accord Coupe by AYss
Podobają mi się lampy -też mam Sonara tylko w czarnej obudowie chyba te same co kolega pod pseudonimem "CG4 " - autor kosmos.
- o felgach Qantum też myślałem , podobały mi się też "revenge"-ale nie ma 18 z tym rozstawem.
- co do kolektora ,to również mój plan ,ale nie warto jak chcesz zmienić silnik , bo H22 ma inny kształt kolektora .-tylne reflektory i blende też mam sonara , ale na forum nie ma za dużo zwolenników takich lamp.
-widzę że masz podobne plany jak moje co do Hondy, jak byś myslał o innych zderzakach tył przód i progach , to można się zgadać-
-fajny pomysł na Auto i życzę powodzenia w działaniu.
- o felgach Qantum też myślałem , podobały mi się też "revenge"-ale nie ma 18 z tym rozstawem.
- co do kolektora ,to również mój plan ,ale nie warto jak chcesz zmienić silnik , bo H22 ma inny kształt kolektora .-tylne reflektory i blende też mam sonara , ale na forum nie ma za dużo zwolenników takich lamp.
-widzę że masz podobne plany jak moje co do Hondy, jak byś myslał o innych zderzakach tył przód i progach , to można się zgadać-
-fajny pomysł na Auto i życzę powodzenia w działaniu.
Re: Accord Coupe by AYss
z poduchą to może być czujnik w zapięciu pasa(po 2000 bywały)sprawdź błąd
a swoją drogą we wro nigdy cię nie spotkałem a jestem tam jak miejscowy a foty na psiaku robione z tamtych okolic jesteś jak tak to na spocika trzeba się zgadać i bajera o qp
a swoją drogą we wro nigdy cię nie spotkałem a jestem tam jak miejscowy a foty na psiaku robione z tamtych okolic jesteś jak tak to na spocika trzeba się zgadać i bajera o qp
były HONDY/SUBARYNY/LEXUS a jest KIZASHI
Re: Accord Coupe by AYss
Wielka Wyspa, konkretniej Sępolno