Honda Accord 2,4 sedan
- czang
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 paź 2013 20:26
- Auto: Accord 03-07
- silnik: 2,4 160KM
- Lokalizacja: Kraków
Honda Accord 2,4 sedan
Hej,
Oto moja Accord:
ROK:2003
MODEL:Accord USA
SILNIK:2,4
MOC:160KM
KOLOR NADWOZIA:Zielony
ŚRODEK:Beżowy
UKŁAD WYDECHOWY:Stock
UKŁAD DOLOTOWY:Cold Air Intake (Injen)
UKŁAD HAMULCOWY:Stock
ZAWIESZENIE:Stock
KOŁA:Stock 15"
BODY-KIT:Lotka na klapie bagażnika
CAR AUDIO:Stock
DODATKI:None
PLANY:Kupić zimówki, na wiosnę naprawić klimę, kiedyś alufelgi 16", poprawki lakiernicze
Oto moja Accord:
ROK:2003
MODEL:Accord USA
SILNIK:2,4
MOC:160KM
KOLOR NADWOZIA:Zielony
ŚRODEK:Beżowy
UKŁAD WYDECHOWY:Stock
UKŁAD DOLOTOWY:Cold Air Intake (Injen)
UKŁAD HAMULCOWY:Stock
ZAWIESZENIE:Stock
KOŁA:Stock 15"
BODY-KIT:Lotka na klapie bagażnika
CAR AUDIO:Stock
DODATKI:None
PLANY:Kupić zimówki, na wiosnę naprawić klimę, kiedyś alufelgi 16", poprawki lakiernicze
you can talk the talk, can you walk the walk?
Re: Honda Accord 2,4 sedan
Ooo i manual, ciekawe jak to chodzi. Wyglada ładnie
Re: Honda Accord 2,4 sedan
160KM to raczej szału nie robi, do tego auto ciężkieNostromo pisze:Ooo i manual, ciekawe jak to chodzi. Wyglada ładnie
HR
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Honda Accord 2,4 sedan
właśnie....160 te amerykańce to naprawdę mają coś nie tak ze łbami. czemu nie 190 jak w europie?
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Honda Accord 2,4 sedan
dla mnie to żadne uzasadnienie
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
- czang
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 paź 2013 20:26
- Auto: Accord 03-07
- silnik: 2,4 160KM
- Lokalizacja: Kraków
Re: Honda Accord 2,4 sedan
1420kg więc znowu nie tak bardzo ciężka, 160KM szału nie robi ale też mi jakoś bardzo nie brakuje a plus jest taki, że chyba bardziej ekonomiczna niż 190KM. Inna sprawa że to ten sam motor więc zawsze go można pewnie przemapować czy coś (?) Manual spoko ale wolałbym automata, sportowy dolot nie wiem czy jej dodaje kilka kucy ale fajnie brzmi, zaczyna być słyszalny powyżej 3tys. obrotów ale z drugiej strony przy prędkościach przelotowych na piątce nie przeszkadza
Teraz auto wygląda już dosyć dobrze ale jak kupowałem to syf aż strach, tapicerka była prana i kilka elementów już było pomalowanych bo lakier się łuszczył, wymieniłem też gumy. Tylną szybę trzeba było wyciąć i wkleić na nowo bo się woda do bagażnika lała. Auto w Stanach było strzelone w tył ale nie jakoś bardzo mocno tak, że konstrukcja nie ucierpiała. Przebieg 91tys.mil i wygląda na prawdziwy (silnik, kierownica, zawieszenie - wszystko ładnie wygląda) więc powinna jeździć jeszcze długo..
Teraz auto wygląda już dosyć dobrze ale jak kupowałem to syf aż strach, tapicerka była prana i kilka elementów już było pomalowanych bo lakier się łuszczył, wymieniłem też gumy. Tylną szybę trzeba było wyciąć i wkleić na nowo bo się woda do bagażnika lała. Auto w Stanach było strzelone w tył ale nie jakoś bardzo mocno tak, że konstrukcja nie ucierpiała. Przebieg 91tys.mil i wygląda na prawdziwy (silnik, kierownica, zawieszenie - wszystko ładnie wygląda) więc powinna jeździć jeszcze długo..
you can talk the talk, can you walk the walk?
Re: Honda Accord 2,4 sedan
Ja mam automat ale chyba wolałbym manual, poza tym w stanach klient ma do wyboru jeszcze Acure Tsx która przy tym samym silniku ma chyba 205Km, taki ekskluzywniejszy accord
- misio40
- Posty: 886
- Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
- Auto: Accord 2002 r.
- silnik: V6 3.0 vtec
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Honda Accord 2,4 sedan
Ładnie wygląda, a że w manualu to rzadkość, w Stanach preferują przecież automaty...
raz honda - zawsze honda