MuzykGrzes pisze:Hymmm swap?
A no taka mała podmianka;)
Tak czy inaczej czekał mnie rozrząd, olej w skrzyni i wsio inne... więc buły trochę więcej wypakuje i będzie cały motor;)
A w miedzy czasie mój A1 trafi na stół operacyjny i później na półkę
Bo objawy na trzecim cylindrze juz coraz bardziej niepokojące
Niestety będzie to już szło w coraz gorszym kierunku, a jak by ten arbuz odpadł to wiadomo...
Choć pewnie i nie raz tam jakaś pytka się dostała do cylindra...
Wiec pozostaje jedynie szlif, ale z racji pojawienia się Z5`tki nie ma z tym spiny;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT: 20.03.2017
Kolejna ciekawa cyfra się pojawiła.
Natomiast co ważniejsze, przy tejże cyfrze spore zmiany.
Było cicho i spokojnie... a teraz jest głosniej
"Nowy" motor F23Z5 trafił na miejsce... jak w poksie -> ALL IN.
Do samochodu wpadł słupek + rozrusznik oraz skrzynia U2N4.
Silnik nalatane miał "teoretycznie" 70 tys mil. Taka informacja w sumie zbędna - traktuje ją na zasadzie - coś musieli podać
Ze skrzynią były małe zawirowania i mechanik się zamulił...bo miał zostawić P2A8...
Wiec być może przy kolejnej sesji mechanicznej będzie powrót do emeryckiej eco skrzyni.
Zobaczymy jak się będzie sprawować, na razie mam zafundowany test U2N4. W sumie to od razu widać różnice w "długościach" biegów.
Wiec auto zupełnie inaczej oddaje moment.
No i jest głośniej bo Ulter sie budzi powyżej 3200 rpm... a teraz mam tyle przy 110 na piątce
A po kilkuset km zobaczymy jak to loto na wysokich obrotach, na razie jeszcze nie pałuje...
Skrzynia ewidentnie bardziej rakietna
A wiec tak, podsumowując:
Przy przebiego 371371 km na pokładzie:
- F23Z5 + U2N4
- nowy rozrząd
- położony cały nowy układ hamulcowy
- płyny, filtry
- tarcze przód
- klocki przód
- cylinderek (prawy tył)
- odboje/osłony na przednich amorach
- czujnik spalania stukowego
- świece
F23A1 aktulanie odpoczywa w trawie, ale pewnie się za niego wezmę z samego sentymentu