Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )
No kiedyś do qp kupiłem varte i też jeździła długo nie wiem czy ciągle tam siedzi czy nie ale była. Ok. No energizer'a zobaczyłem i stwierdziłem że zapytam. Cena taka jak za varte.
Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )
Chyba umarła ta varta jak Guras qp składał
Ale generalnie jak pamiętam według rachunków to 4 lata wytrzymała na pewno.
Ale generalnie jak pamiętam według rachunków to 4 lata wytrzymała na pewno.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- rexio
- Posty: 815
- Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
- Auto: Accord Coupe 02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Slask
Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )
Panowie czy u nas sie da kupic Yuase niepocyganiona do CG1?
Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )
Reasumujac do CG4 ma byc 60-65Ah i "+" ma byc po prawej stronie jak patrze od przodu aku ??
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2098
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )
Szukam nowego aku, bo Bosch od Tomka poddał się po 3 latach. Co prawda pomógł mu walnięty alternator, ale i tak był czas na niego.
Pytanie, jaki powinien być prąd rozruchowy?
I ciekawostka: rozmawiałem z Sarenem z Backyard Garage, który twierdzi, że nie ma potrzeby pakowania większego aku niż nominalny 55 Ah, bo będzie notorycznie niedoładowany. To jak to w końcu jest?
Z drugiej strony, padnięty właśnie Bosch miał 74 Ah i działał bez zarzutu, niezależnie od pory roku. Nie wydawał się niedoładowany, a sprawdzany miernikiem, zawsze trzymał odpowiedni prąd.
Pytanie, jaki powinien być prąd rozruchowy?
I ciekawostka: rozmawiałem z Sarenem z Backyard Garage, który twierdzi, że nie ma potrzeby pakowania większego aku niż nominalny 55 Ah, bo będzie notorycznie niedoładowany. To jak to w końcu jest?
Z drugiej strony, padnięty właśnie Bosch miał 74 Ah i działał bez zarzutu, niezależnie od pory roku. Nie wydawał się niedoładowany, a sprawdzany miernikiem, zawsze trzymał odpowiedni prąd.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- wojkowalski59
- Posty: 26
- Rejestracja: 19 sty 2016 18:40
- Auto: Accord 98
- silnik: 3,0 V6
- Lokalizacja: Kielce
Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )
akumulator nie powinien mieć wiecej ah niz alternator amper, jak alternator ma 70A akumulator załóż 65ah 60ah i bedzie git, na krótkich odcinkach mniejszy akumulator bedzie miał szanse być doładowany, zaleca sie aby akumulator doładować raz w miesiącu prostownikiem gdy auto robi krótkie trasy, ja osobiście Żonie założyłem czerwoną tople(nie pamietam ile ah), w kwietniu bedzie dwa lata, nic sie z nią nie dzieje, w zimie doładowywałem kilka razy aby pomóc alternatorowi
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2098
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )
Mam dwa typy, które rozważam:
Tańszy (i mogę odebrać osobiście)
http://allegro.pl/akumulator-bosch-s3-5 ... 08065.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i ciut droższy, ale muszę jeszcze doliczyć dostawę
http://allegro.pl/akumulator-bosch-s4-6 ... 21461.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wg manuala, ten S3 powinien bez problemu dać radę. Jak to widzicie?
Ewentualnie znalazłem taki (niby producent Varta)
http://allegro.pl/akumulator-akcel-56ah ... 98864.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tańszy (i mogę odebrać osobiście)
http://allegro.pl/akumulator-bosch-s3-5 ... 08065.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i ciut droższy, ale muszę jeszcze doliczyć dostawę
http://allegro.pl/akumulator-bosch-s4-6 ... 21461.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wg manuala, ten S3 powinien bez problemu dać radę. Jak to widzicie?
Ewentualnie znalazłem taki (niby producent Varta)
http://allegro.pl/akumulator-akcel-56ah ... 98864.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )
A może taki: http://allegro.pl/akumulator-kozak-ko60 ... 82134.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj jakiś artykuł o tych akumulatorach: http://www.akubiz.biz/artykul,264,spraw ... -z-allegro" onclick="window.open(this.href);return false;.
Mnie właśnie pada akumulator i chyba się na niego skuszę.
Teraz mam Varta Blue D59 wytrzymała 5 lat, kosztowała około 300zł. Ten jest o połowę tańszy, jak wytrzyma 3 lata to i tak się bardziej opłaca
Tutaj jakiś artykuł o tych akumulatorach: http://www.akubiz.biz/artykul,264,spraw ... -z-allegro" onclick="window.open(this.href);return false;.
Mnie właśnie pada akumulator i chyba się na niego skuszę.
Teraz mam Varta Blue D59 wytrzymała 5 lat, kosztowała około 300zł. Ten jest o połowę tańszy, jak wytrzyma 3 lata to i tak się bardziej opłaca
- wysio
- Posty: 777
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )
Ja bym akumulator kupował w sklepie. W razie czego prościej ze zwrotem.
Mój dobry kolega pracuje w Wawie w sklepie między innymi z akumulatorami i z tego, co się nasłuchałem, to przy zakupie tegoż sprzętu potrzebne jest też szczęście. Bo trafić na taki, który leżał na półce albo w magazynie zbyt długo, żeby zachować na lata swoje parametry, jest bardzo dużo. A w razie jak zdechnie jeszcze w sklepie, to mają takie specjalne prostowniki, które porządnie napierniczają prądem, żeby tylko uzyskać poprawne wartości, ale oczywiście taki akumulator nie będzie już działał długo.
Mój dobry kolega pracuje w Wawie w sklepie między innymi z akumulatorami i z tego, co się nasłuchałem, to przy zakupie tegoż sprzętu potrzebne jest też szczęście. Bo trafić na taki, który leżał na półce albo w magazynie zbyt długo, żeby zachować na lata swoje parametry, jest bardzo dużo. A w razie jak zdechnie jeszcze w sklepie, to mają takie specjalne prostowniki, które porządnie napierniczają prądem, żeby tylko uzyskać poprawne wartości, ale oczywiście taki akumulator nie będzie już działał długo.
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2098
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Akumulator ( japonska norma 5HR a polska 20HR )
Dzięki za podpowiedzi.
Ostatecznie wybór padł na ... Mam nadzieję, że będzie się dobrze sprawował
Kupiłem w sklepie Petrostar, bardzo profi obsługa. Cena też rozsądna, chociaż ciut wyższa niż założyłem na zakup.
Ale pasował idealnie w obudowę, a ww Varta nie, więc to przeważyło
Ostatecznie wybór padł na ... Mam nadzieję, że będzie się dobrze sprawował
Kupiłem w sklepie Petrostar, bardzo profi obsługa. Cena też rozsądna, chociaż ciut wyższa niż założyłem na zakup.
Ale pasował idealnie w obudowę, a ww Varta nie, więc to przeważyło
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001