Accord CB9 1992 pure USDM
Re: Accord CB9 1992 pure USDM
to są zamienniki DEPO, ale nawet te są bardzo niszowym towarem.
Spryskiwacze na US nie wychodziły, ale trafiła mi się cała OEM istalacja więc się skusiłem.
Obecnie jestem na etapie urachamiania dail lights, ale chyba kupie jakis zwykly moduł, bo OEM to białe kruk.
Accord ma co prawda całą istalacje pod światła dzienne, nawet bezpiecznik w skrzynce siedzi, ale brakuje własnie tego modułu, który je zapala i rozłącza.
Poza tym czekam na paczkę ze stanów z kompletnym paratatem zapłonowym wraz z kablami 5szt., bo ten na rynek Us ma zewnętrzną cewkę, na UE cewka jest w aparacie. Leci tez bat anteny, bo obecny został uszkodzony i inne duperele
Ogólnie akcesoria głównie z US targam.
A tak to tylko oleje i płyny zmieniam i delektuję się jazdą. Im dalsza tym większa przyjemność z połykanych mil
Spryskiwacze na US nie wychodziły, ale trafiła mi się cała OEM istalacja więc się skusiłem.
Obecnie jestem na etapie urachamiania dail lights, ale chyba kupie jakis zwykly moduł, bo OEM to białe kruk.
Accord ma co prawda całą istalacje pod światła dzienne, nawet bezpiecznik w skrzynce siedzi, ale brakuje własnie tego modułu, który je zapala i rozłącza.
Poza tym czekam na paczkę ze stanów z kompletnym paratatem zapłonowym wraz z kablami 5szt., bo ten na rynek Us ma zewnętrzną cewkę, na UE cewka jest w aparacie. Leci tez bat anteny, bo obecny został uszkodzony i inne duperele
Ogólnie akcesoria głównie z US targam.
A tak to tylko oleje i płyny zmieniam i delektuję się jazdą. Im dalsza tym większa przyjemność z połykanych mil
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: Accord CB9 1992 pure USDM
Piękna furka gratuluje
- tomiek
- Posty: 790
- Rejestracja: 14 kwie 2012 08:33
- Auto: CG3
- silnik: H22A
- Lokalizacja: Warszawa WK i WD
Re: Accord CB9 1992 pure USDM
Bardzo mi się podoba ten aerodeck.
Nie wiem, czy kojarzysz woncka (woncek) z SCKPL - ma identycznego accorda (kolor ten sam lecz wersja EUDM) i pieknie go odrestaurował.
Nie wiem, czy kojarzysz woncka (woncek) z SCKPL - ma identycznego accorda (kolor ten sam lecz wersja EUDM) i pieknie go odrestaurował.
CG3 H22A by tomiek --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=577
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Accord CB9 1992 pure USDM
No piękna ta rodzinna Czwóreczka:)
Tak patrze czym się US rożni w środku od EU... i widzę, że podobnie jak i Kupetach 6gen masz te "dingsy" do ryglowania zamka... wygodny patent:)
No i tak wyczytałem z posta o aparacie zapłonowym, ze pod maską też coś namieszali...
Na HAKP obczaiłem to zielone...- diodkę sygnalizująca... "Maintenance Required" też dodatkowy bajer...?? Czy w innych EU widziałeś?
I ten podłokietnik - przymocowany do oparcia fotela... z nieco zmodyfikowanym tunelem... też inny patent niż w EU
A znajomy jadąc jako pasażer powiedział, że ten 22 letni automat płynniej zmienia biegi niż ten w jego "nowym" Hyundaiu IX30
Tak patrze czym się US rożni w środku od EU... i widzę, że podobnie jak i Kupetach 6gen masz te "dingsy" do ryglowania zamka... wygodny patent:)
No i tak wyczytałem z posta o aparacie zapłonowym, ze pod maską też coś namieszali...
Na HAKP obczaiłem to zielone...- diodkę sygnalizująca... "Maintenance Required" też dodatkowy bajer...?? Czy w innych EU widziałeś?
I ten podłokietnik - przymocowany do oparcia fotela... z nieco zmodyfikowanym tunelem... też inny patent niż w EU
Tutaj uważaj gdyż ponieważ w IV genie światła długie sterowane są masą, wstawiając w lampiony standardowy "moduł dzienne z długich" będzie świecić wszystko tylko nie długie... - tak było u mnie:)podlez pisze: Obecnie jestem na etapie urachamiania dail lights, ale chyba kupie jakis zwykly moduł, bo OEM to białe kruk.
Accord ma co prawda całą istalacje pod światła dzienne, nawet bezpiecznik w skrzynce siedzi, ale brakuje własnie tego modułu, który je zapala i rozłącza.
Możesz nawijać spokojnie mój ma już ponad: 430.000 km.podlez pisze:no tak
Cudowne auto i liczę, że faktycznie jest nie do zajechania przy odpowiedniej obsłudze.
Póki co zbliżam się do 150 tyś mil
A znajomy jadąc jako pasażer powiedział, że ten 22 letni automat płynniej zmienia biegi niż ten w jego "nowym" Hyundaiu IX30
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Accord CB9 1992 pure USDM
Chciałem tylko powiedzieć że accord Podleza ma się dobrze
Trochę zmienił image
Jak wam się podoba?
Tutaj takie porównanie mojego sedana i aerodecka
Trochę zmienił image
Jak wam się podoba?
Tutaj takie porównanie mojego sedana i aerodecka
CB9 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=28&t=1230
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Accord CB9 1992 pure USDM
Nisko i szeroko...
IV gen ma to "coś".
PS.
Jak z tymi dziennymi? Odpaliłeś?
IV gen ma to "coś".
PS.
Jak z tymi dziennymi? Odpaliłeś?
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Accord CB9 1992 pure USDM
Nie nie ruszałem tego...
Jedyne co to wyrwałem całą instalację od halogenów bo Podlez się nie popisał
Ale jeszcze nie zrobiłem nowej...
Może coś zrobię z dziennymi przy robieniu halogenów...
Jedyne co to wyrwałem całą instalację od halogenów bo Podlez się nie popisał
Ale jeszcze nie zrobiłem nowej...
Może coś zrobię z dziennymi przy robieniu halogenów...
CB9 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=28&t=1230
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
Re: Accord CB9 1992 pure USDM
pięknie, bardzo nawet.
Tył trochę niżej i będzie git
światła, kierunki i halogeny u zielonego wyglądają lepiej
Tył trochę niżej i będzie git
światła, kierunki i halogeny u zielonego wyglądają lepiej
HR