Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Remont silnika
- scorpion3m
- Posty: 133
- Rejestracja: 23 wrz 2012 22:17
- Auto: VI CG4 98
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: H3M
Re: Remont silnika
Zapytaj tu :http://jarusnet.pl/
Re: Remont silnika
Moje j30a1 jest złożone na uszczelkach pod głowice reinz, reszta jest firmy ajusa. Zrobione 4k z groszem i bez zastrzeżeń na tę chwilę. W haparts pytałem czy są jakieś dobre zamienniki, to powiedzieli żeby tylko OEM zakładać bo jedynie one wytrzymują, jednak cena jest zaporowa ![Szok :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Szok :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2104
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Remont silnika
W haparts to troszkę klapki na oczach mają.szary8 pisze:Moje j30a1 jest złożone na uszczelkach pod głowice reinz, reszta jest firmy ajusa. Zrobione 4k z groszem i bez zastrzeżeń na tę chwilę. W haparts pytałem czy są jakieś dobre zamienniki, to powiedzieli żeby tylko OEM zakładać bo jedynie one wytrzymują, jednak cena jest zaporowa
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- macioo
- Posty: 140
- Rejestracja: 01 kwie 2015 13:41
- Auto: CG4
- silnik: 2.2 DOHC VTEC
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Re: Remont silnika
Uszczelka: najlepiej OEM, może być ELRING, TAKHOMA lub jakaś @Japan
Pierścienie: RIKEN lub NPR only @Japan żółte opakowanie
Uszczelniacze: OEM, Takhoma
Pierścienie: RIKEN lub NPR only @Japan żółte opakowanie
Uszczelniacze: OEM, Takhoma
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Remont silnika
Uszczelka głowicy/c - OEM ma najlepszy materiał jeśli zakładasz jak na FM (first montage) ale w 15-20 letnim silniku Elring czy Victor Reinz spokojnie wystarczy dożywotnio.
Pierścienie tłoków to już inny temat - OEM - Teikoku (FM czyli tzw pierwszy montaż) ,ale w 15-20 letnim silniku OEM czy NPR za wiele nie pomogą ,jak już są okładziny cylindrów wytarte przez brak oleju ,wtedy to tylko dwie drogi ,albo ponowne honowanie okładzin cylindrów i pierścienie nadwymiar ,albo żeliwne pierścienie olejowe a tu jedynie droższy od Teikoku czy NPR pierścień Koreańskiej firmy Rieken. Ale to raczej kwestia dla kogoś kto pomierzy cylindry i ma pojęcie ,sami możemy wymieniać na zasadzie loterii.
Uszczelniacze - I tu trochę jak wyżej jak wałki wyrobione to może warto poszukać siemerigu dziesiąte milimetra mniejszego bo nawet OEM przecieknie jak średnica wałka (wałków etc) będzie mniejsza.
Pierścienie tłoków to już inny temat - OEM - Teikoku (FM czyli tzw pierwszy montaż) ,ale w 15-20 letnim silniku OEM czy NPR za wiele nie pomogą ,jak już są okładziny cylindrów wytarte przez brak oleju ,wtedy to tylko dwie drogi ,albo ponowne honowanie okładzin cylindrów i pierścienie nadwymiar ,albo żeliwne pierścienie olejowe a tu jedynie droższy od Teikoku czy NPR pierścień Koreańskiej firmy Rieken. Ale to raczej kwestia dla kogoś kto pomierzy cylindry i ma pojęcie ,sami możemy wymieniać na zasadzie loterii.
Uszczelniacze - I tu trochę jak wyżej jak wałki wyrobione to może warto poszukać siemerigu dziesiąte milimetra mniejszego bo nawet OEM przecieknie jak średnica wałka (wałków etc) będzie mniejsza.