Strona 5 z 8
Re: Spadające obroty po odpaleniu
: 12 wrz 2014 19:08
autor: slepak
najlepsza kasa za wymianę silnika, a nie bawić się w rozbieranie EGR czy przepustnicy, zamiast zarobić dwu cyfrową kwotę lepiej cztero
![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Re: Spadające obroty po odpaleniu
: 14 wrz 2014 12:53
autor: marcin
loot pisze:to na pewno były jednak zawory
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
No raczej tak, tym bardziej że dość mocnej regulacji wymagały
![Mruga ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
najwyraźniej LPG robi swoje. Ale przepustnicę też warto przeczyścić. Mam wrażenie że po tej robocie auto trochę lepiej działa.
Re: Spadające obroty po odpaleniu
: 14 wrz 2014 16:44
autor: loot
Na pewno lepiej działa, powinno tez troche mniej palić
Re: Spadające obroty po odpaleniu
: 23 wrz 2014 19:06
autor: cisek33
prawdopodobnie znalazłem przyczynę przegrzewania się acco
![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
chłodnica była zabita brudem na amen
![Zły lub bardzo wściekły :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
40 minut ją przedmuchiwałem
teraz jeszcze trzeba zrzucić kolektor ssący i wyczyścić kanały EGR oraz regulacja zaworów i może będzie dobrze
![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Re: Spadające obroty po odpaleniu
: 23 wrz 2014 21:25
autor: slepak
a miała być słynna uszczelka pod głowicą
![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Mówiłem że na pewno coś innego:) A nie zamęt tylko że w V6 uszczelki padają
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: Spadające obroty po odpaleniu
: 24 wrz 2014 12:47
autor: womer
cisek33 pisze:prawdopodobnie znalazłem przyczynę przegrzewania się acco
![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
chłodnica była zabita brudem na amen
![Zły lub bardzo wściekły :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
40 minut ją przedmuchiwałem
teraz jeszcze trzeba zrzucić kolektor ssący i wyczyścić kanały EGR oraz regulacja zaworów i może będzie dobrze
![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
haha czyli to samo co u mnie, pieprzeni mechanicy...
co masz na mysli ze przedmuchiwales? jesli powietrzem to tak sie nie robi. Ja uzylem najpierw srodka do usuwania much i myjka cisnieniowa z delikatnym cisnieniem, potem operacje powtorzylem srodkiem do mycia silnikow. Chlodnica jak nowa
slepak pisze:a miała być słynna uszczelka pod głowicą
![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Mówiłem że na pewno coś innego:) A nie zamęt tylko że w V6 uszczelki padają
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
dokladnie, u mnie tez pierwsze opinie byly ze glowca :/ gdyby glowica mi padla to bym wiedzial, mozna to poznac na kilka sposobow
Re: Spadające obroty po odpaleniu
: 24 wrz 2014 13:08
autor: frajcik
cisek chcial brac j30 odemnie przez to wszystko, a sam odradzilem mu wymiane silnika bo upg bedzie ok
usiadz i sam zrob zawory, jak raz zrobisz to juz potem nie będziesz musial nikomu placic za to i bedziesz wiedzial ze sa ustawione tak jak należy a to najwazniejsze w tym zabiegu
Re: Spadające obroty po odpaleniu
: 24 wrz 2014 13:37
autor: slepak
Dużo roboty jest w ustawieniu zaworów w j30? Bo kurde u mnie wiekiiiii nie były ustawione, ale kompletnie nic nie "klepie" i silnik zapitala jak zły
Poda mi ktoś wartości na ssące i wydech jakie mają być?
Re: Spadające obroty po odpaleniu
: 24 wrz 2014 13:52
autor: Trojan
było
![Strzałka :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
szukaj
luzy zaworowe
dolotowe: 0.20 - 0.24
wydechowe: 0.28 - 0.32
Re: Spadające obroty po odpaleniu
: 24 wrz 2014 14:07
autor: womer
ja czyscilem kanaly, dokladnie grzyba egr i dalej mam checka, mysle ze kanaly sa zasyfione glebiej niz siegam, czy mozna by bylo cos tam wlac by rozpuscilo? Kanal idzie z glowicy do ssaka, w glowicy tez mialem syf ale dojsc tam glebiej jest ciezko, nie tak fajnie jak wiertlem w ssaku zgodnie z manualem...
?