![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Spadające obroty po odpaleniu
Re: Spadające obroty po odpaleniu
najlepsza kasa za wymianę silnika, a nie bawić się w rozbieranie EGR czy przepustnicy, zamiast zarobić dwu cyfrową kwotę lepiej cztero ![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: Spadające obroty po odpaleniu
No raczej tak, tym bardziej że dość mocnej regulacji wymagałyloot pisze:to na pewno były jednak zawory
![Mruga ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Re: Spadające obroty po odpaleniu
Na pewno lepiej działa, powinno tez troche mniej palić
Accord Coupe CG2 3.0 V6
- cisek33
- Posty: 366
- Rejestracja: 21 mar 2014 17:30
- Auto: Accord Coupe
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Rawicz/Góra
Re: Spadające obroty po odpaleniu
prawdopodobnie znalazłem przyczynę przegrzewania się acco
chłodnica była zabita brudem na amen
40 minut ją przedmuchiwałem
teraz jeszcze trzeba zrzucić kolektor ssący i wyczyścić kanały EGR oraz regulacja zaworów i może będzie dobrze![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Zły lub bardzo wściekły :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
teraz jeszcze trzeba zrzucić kolektor ssący i wyczyścić kanały EGR oraz regulacja zaworów i może będzie dobrze
![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ciche auta zabijają dzieci
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/829/76c3ad05ca8cade7.jpg)
olej bierze?A co ma kurna dawać?![Drwi :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/829/76c3ad05ca8cade7.jpg)
olej bierze?A co ma kurna dawać?
![Drwi :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Re: Spadające obroty po odpaleniu
a miała być słynna uszczelka pod głowicą
Mówiłem że na pewno coś innego:) A nie zamęt tylko że w V6 uszczelki padają ![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: Spadające obroty po odpaleniu
cisek33 pisze:prawdopodobnie znalazłem przyczynę przegrzewania się accochłodnica była zabita brudem na amen
40 minut ją przedmuchiwałem
![]()
teraz jeszcze trzeba zrzucić kolektor ssący i wyczyścić kanały EGR oraz regulacja zaworów i może będzie dobrze
haha czyli to samo co u mnie, pieprzeni mechanicy...
![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
co masz na mysli ze przedmuchiwales? jesli powietrzem to tak sie nie robi. Ja uzylem najpierw srodka do usuwania much i myjka cisnieniowa z delikatnym cisnieniem, potem operacje powtorzylem srodkiem do mycia silnikow. Chlodnica jak nowa
![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
dokladnie, u mnie tez pierwsze opinie byly ze glowca :/ gdyby glowica mi padla to bym wiedzial, mozna to poznac na kilka sposobowslepak pisze:a miała być słynna uszczelka pod głowicą![]()
Mówiłem że na pewno coś innego:) A nie zamęt tylko że w V6 uszczelki padają
były: Civic EG5 1.6DOHC 94r
Concerto 1.6DOHC 93r
Accord CD7 2.0SOHC 95r
Civic ED6 1.5 91r
Civic EJ9 1.4 96r
HR-V 1.6 SOHC 00r
CL9 2.4DOHC 04r
Civic EJ9 1.4 98r
Accord CG2 z 3.0 V6 99r
są: FR-V BE2 2.0DOHC 05r
LEGEND KB1 3.5 V6 06r
Concerto 1.6DOHC 93r
Accord CD7 2.0SOHC 95r
Civic ED6 1.5 91r
Civic EJ9 1.4 96r
HR-V 1.6 SOHC 00r
CL9 2.4DOHC 04r
Civic EJ9 1.4 98r
Accord CG2 z 3.0 V6 99r
są: FR-V BE2 2.0DOHC 05r
LEGEND KB1 3.5 V6 06r
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 12 sty 2013 19:07
- Auto: ce9 cg2
- silnik: f22z2 j30a1
- Lokalizacja: Susz / Gdańsk
Re: Spadające obroty po odpaleniu
cisek chcial brac j30 odemnie przez to wszystko, a sam odradzilem mu wymiane silnika bo upg bedzie ok ![Mruga ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
usiadz i sam zrob zawory, jak raz zrobisz to juz potem nie będziesz musial nikomu placic za to i bedziesz wiedzial ze sa ustawione tak jak należy a to najwazniejsze w tym zabiegu
![Mruga ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
usiadz i sam zrob zawory, jak raz zrobisz to juz potem nie będziesz musial nikomu placic za to i bedziesz wiedzial ze sa ustawione tak jak należy a to najwazniejsze w tym zabiegu
Były: Accord CC7-> Civic EJ1-> Accord CE9 (w kapitalnym remoncie)-> Accord CG2 -> Accord CD7 -> Accord CS1 -> Accord CD5
Są: Accord CM1, Legend KA8, Accord CS1
Są: Accord CM1, Legend KA8, Accord CS1
Re: Spadające obroty po odpaleniu
Dużo roboty jest w ustawieniu zaworów w j30? Bo kurde u mnie wiekiiiii nie były ustawione, ale kompletnie nic nie "klepie" i silnik zapitala jak zły ![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Poda mi ktoś wartości na ssące i wydech jakie mają być?
![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Poda mi ktoś wartości na ssące i wydech jakie mają być?
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Spadające obroty po odpaleniu
było
szukaj
luzy zaworowe
dolotowe: 0.20 - 0.24
wydechowe: 0.28 - 0.32
![Strzałka :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
luzy zaworowe
dolotowe: 0.20 - 0.24
wydechowe: 0.28 - 0.32
Re: Spadające obroty po odpaleniu
ja czyscilem kanaly, dokladnie grzyba egr i dalej mam checka, mysle ze kanaly sa zasyfione glebiej niz siegam, czy mozna by bylo cos tam wlac by rozpuscilo? Kanal idzie z glowicy do ssaka, w glowicy tez mialem syf ale dojsc tam glebiej jest ciezko, nie tak fajnie jak wiertlem w ssaku zgodnie z manualem...
?
?
były: Civic EG5 1.6DOHC 94r
Concerto 1.6DOHC 93r
Accord CD7 2.0SOHC 95r
Civic ED6 1.5 91r
Civic EJ9 1.4 96r
HR-V 1.6 SOHC 00r
CL9 2.4DOHC 04r
Civic EJ9 1.4 98r
Accord CG2 z 3.0 V6 99r
są: FR-V BE2 2.0DOHC 05r
LEGEND KB1 3.5 V6 06r
Concerto 1.6DOHC 93r
Accord CD7 2.0SOHC 95r
Civic ED6 1.5 91r
Civic EJ9 1.4 96r
HR-V 1.6 SOHC 00r
CL9 2.4DOHC 04r
Civic EJ9 1.4 98r
Accord CG2 z 3.0 V6 99r
są: FR-V BE2 2.0DOHC 05r
LEGEND KB1 3.5 V6 06r