Strona 5 z 6
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
: 14 wrz 2014 20:48
autor: Chmura
Seryjnie wychodziły skrzynie ze szperą? Czy zostają tjunowe partsy?
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
: 14 wrz 2014 21:53
autor: marcin
Tylko tuningowe. Chodzi o to, że przy tych mocach skrzynia staje się częścią eksploatacyjną. Co prawda moja aktualna przeżyła już z 7 lat, ale to jest ewenement. Ponadto czuć, że wiele już jej nie zostało. Potem będę szukał możliwie młodej i w zależności od tego jaką trafię, taką szperę będę musiał kupić.
edit
306KM / 388Nm @ 1.2 bar to finalne liczby na ten rok. Do tego wpadła też programowalna launch control. Wkrótce wykres.
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
: 16 wrz 2014 20:06
autor: Trojan
No to pewnie mojego diesla wciągniesz bo 300 kucy to pewnie coś tam jedzie
Gdzie stroisz auto bo nie kojarzę ?
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
: 16 wrz 2014 20:18
autor: slepak
Nm specjalnie tak mało żeby skrzynia przeżyła? Czy po prostu tak wyszło na strojeniu? Bo przeważnie przy takiej mocy Nm jest znacznie więcej. Ale i tak gratuluję wyniku i żeby obyło się bez niespodzianek.
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
: 16 wrz 2014 20:19
autor: marcin
Trojan, stroję w R-Performance (byłe MR Motors).
No, jakoś się to odpycha. Co do pojedynku, no zależy od warunków
przy 400Nm (bo tyle pewnie będzie na drodze) jest problem z trakcją. W deszczu nie mam z Tobą szans
Z ostatnich ciekawych pojedynków, jeszcze przed dostrojeniem, trafiły mi się m.in. Subaru Impreza WRX, Mini Cooper John Cooper Works oraz Honda S2000. Pierwsze dwa w dobrych warunkach, to wyścigi skończyły się po dobrym zapięciu drugiego biegu, a Subaru na trójce zostało zmasakrowane. Z Hondą powinno być gładko, ale warunki były tak złe że ledwo się rozpędziłem do 100km/h, Honda sobie pojechała a ja odpuściłem
Moment obrotowy na poziomie połowy mojego sprzyja w takich warunkach.
edit: ślepak, jak to więcej? proporcja właśnie dość standardowa - to nie diesel
mówi się też że granica wytrzymałości korb w tym motorze to ok. 420Nm dlatego lepiej nie świrować z doładowaniem. Skrzynie i tak będą padać
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
: 16 wrz 2014 20:46
autor: Trojan
No ja też mam 400Nm i na mokrym jest słabo
ale z tym ściganiem to był żart jakbyś nie wyczuł bo nie mam czym podjeżdżać za bardzo
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
: 16 wrz 2014 20:54
autor: marcin
Hehe, wiadomo. Natomiast często się trafiają cwaniacy w takich autach, że mi nawet szkoda paliwa na ściganie. Na ogół odpuszczam, a im się pewnie wydaje że mnie objechali. Niestety ostatnio jak mam przyjemność trafić na jakieś sensownego przeciwnika, to albo są to takie auta jak powyżej, albo GTR, M6, Lambo, a więc ścigania z tego za wiele nie ma
Jest i wykres:
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
: 16 wrz 2014 20:55
autor: slepak
Kurde coś mi się ubzdurało że uturbiasz 2.8 z Leona
Dlatego Nm mnie zaskoczyły.
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
: 28 wrz 2014 22:11
autor: marcin
Pomierzyłem dziś trochę czasy i wyszło fajnie:
- 100-200km/h na samym 4-tym biegu 14s - wydaje się być elastycznie
- 100-200km/h na biegach 3-4 wyszło 9,44s
Dokładność pomiaru pewnie nie jest idealna, ale wyniki ok. 10s 100-200km/h wskazują że jest już dość szybko.
0-100 w tych warunkach pogodowych już ciężko fajne zrobić, bo 1 i 2 się ślizga i nawet nie mierzyłem.
Re: Moja skarbonka - VW Corrado Turbo
: 14 kwie 2015 14:02
autor: Prywo
powiedz lepiej dlaczego VW zajmuje miejsce w Motogajdy