Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Remont silnika
Re: Remont silnika
Podlinkujcie upg elringa o której mowa, bo dotychczas się spotykałem z opiniami że jeśli upg to tylko oem
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Remont silnika
Zakładałem różne uszczelki w tym OEM i Elring i nigdy nie było problemów z nimi przy tym momencie dokręcenia 29 Nm + 90 st + 90 st + 90 st daje około 100 Nm
- Camel
- Posty: 277
- Rejestracja: 26 cze 2013 21:18
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Remont silnika
zamiast ELRING można zapodać REINZ podobno lepsza no i droszaa minimalnie
jeśli się nie mylę to nasze uszczelki mają sporo balchy nie tylko wokół cylindra dlatego
zamiennik powinien wytrzymać
jeśli się nie mylę to nasze uszczelki mają sporo balchy nie tylko wokół cylindra dlatego
zamiennik powinien wytrzymać
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Remont silnika
No właśnie Victor Reinz nie bardzo wytrzymał w moim pierwszym cifku doprężenie (tłoki D13B2) a wymieniony na Elringa się nie wy*rał
- Camel
- Posty: 277
- Rejestracja: 26 cze 2013 21:18
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Remont silnika
ostatnia sprawa przy składaniu silnika;
http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 28754.html
Ja zakupiłem Millers u Jarusa
http://jarusnet.pl/millers-assmebly-lube-30ml
http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 28754.html
Ja zakupiłem Millers u Jarusa
http://jarusnet.pl/millers-assmebly-lube-30ml
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Remont silnika
Równie dobrze można zastosować olej silnikowy, jak będziesz sam składał to nie zapomnij oleju na łoża wałka rozrządu i trzonki zaworowe (po wymianie uszczelniaczy) nalać.
- Camel
- Posty: 277
- Rejestracja: 26 cze 2013 21:18
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Remont silnika
Grześ wstępnie wygląda to tak; na panewkach starta wierzchnia warstwa
luz na zamkach pierścienia 0.7
wrzuce jakieś foto w swoim temacie
luz na zamkach pierścienia 0.7
wrzuce jakieś foto w swoim temacie
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Remont silnika
U mnie silnik rozkręcony -wyciągnięty, gładź cylindrów porysowana ,trzeba jeszlifować ,albo wbijać tuleje , na razie szukam innego silnika ale to tez loteria,myslę o B6 -jest ich więcej niż b5-ile by było roboty z tym http://allegro.pl/silnik-honda-h23a-v-t ... 25815.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- w poniedziałek zapodam foty
- w poniedziałek zapodam foty
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Remont silnika
Jak rozmawialiśmy trzeba rozważyć najlepszą/najtańszą opcję bo oszczędzać nie warto ale też starsze silniki są o wiele bardziej wytrzymalsze niż te nowe i czasem starszy blok z F serii wytrzyma dłużej po remoncie niż F20B5/6/7 więc F20/A też trzeba brać pod uwagę.
- scorpion3m
- Posty: 133
- Rejestracja: 23 wrz 2012 22:17
- Auto: VI CG4 98
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: H3M
Re: Remont silnika
Jak chcesz wymieniać w swoim silniku tuleje, to zapomnij, są wtopione w aluminium i ich nie ruszysz.