Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Accord Coupe CG4 by KOko
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Dzięki. Właśnie mi zryłeś banię.. Jeszcze jak dziewczynie o tym powiem to w ogóle będzie double-kill
::EDIT::
Jajka już poświęcili?
Mini sesja po świątecznych porządkach
::EDIT::
Jajka już poświęcili?
Mini sesja po świątecznych porządkach
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
KOko...
Puche od Seicento Ci wymienili, ale końcówki zostały chyba te od seja
Czemu takie "pincipołki" małe...? nie mam ma myśli średnicy... lecz z boku to dziwnie wygląda...
Puche od Seicento Ci wymienili, ale końcówki zostały chyba te od seja
Czemu takie "pincipołki" małe...? nie mam ma myśli średnicy... lecz z boku to dziwnie wygląda...
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Nie wiem.. Zbytnio mi to nie przeszkadza, choć przyznam, że wolałbym by były nieco większe. Nie za mocno, ale tak ciut ciut.
Bardziej jednak denerwuje mnie fakt, że do dupki coupety tłumiki najzwyczajniej nie pasują -.-' Nie ważne co byś wsadził i tak nie jest to ładnie spasowane. Już nie musi być tak:
ale żeby jakoś go ładnie zgrać ze zderzakiem..
Chyba, że dać by jakąś dokładkę z wyrzeźbionym miejscem na tłumiki.. lub zderzak od Acury TL..
..cóż, najwidoczniej taki urok autka
Bardziej jednak denerwuje mnie fakt, że do dupki coupety tłumiki najzwyczajniej nie pasują -.-' Nie ważne co byś wsadził i tak nie jest to ładnie spasowane. Już nie musi być tak:
ale żeby jakoś go ładnie zgrać ze zderzakiem..
Chyba, że dać by jakąś dokładkę z wyrzeźbionym miejscem na tłumiki.. lub zderzak od Acury TL..
..cóż, najwidoczniej taki urok autka
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Nie no spoko średnice są ok, tylko sam element chromowany jest krótki... i widać tę czarną rułę... to chyba mnie tak gryzie
Końcówy powinny ciągnąć się do samej puszki... a te twoje maja ze 40mm dugości... coś tam ewidentnie nakombinowali...
Albo to jakas wersja typowo pod zabudowe jak w tej furze u góry... stąd taka oszczędność na chromie... w kazdym razie coś mie tam nie gro
Końcówy powinny ciągnąć się do samej puszki... a te twoje maja ze 40mm dugości... coś tam ewidentnie nakombinowali...
Albo to jakas wersja typowo pod zabudowe jak w tej furze u góry... stąd taka oszczędność na chromie... w kazdym razie coś mie tam nie gro
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- Lebow
- Posty: 583
- Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
- Auto: QP VI 1999
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Września--Włodek--43lata
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Fele miód malina ale te zderzaki to ciut kłują w oczy
Co do końcówek tłumików to w Norauto za 15 zł kupiłem piękną owalną ze skosem i przykrywa całą ori rurę.
Tak na marginesie to na allegro podobne za stówę chodzą
Co do końcówek tłumików to w Norauto za 15 zł kupiłem piękną owalną ze skosem i przykrywa całą ori rurę.
Tak na marginesie to na allegro podobne za stówę chodzą
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Tu masz jak wyglądają końcówki do wyboru:
http://saiti.home.pl/final/index.php?ro ... tion_id=10
Ja tam się zastanawiałem między 6, a 8 i wziąlem 8. Mieszko u siebie ma chyba nr 2 lub 3.
Co do zderzaków to [tak kupiłem ;(] właśnie się zastanawiam, przeznaczyć hajs na zabezpieczenie przed korozją, naprawę skorodowanych już elementów i odmalowanie zderzaków czy kupić sprężynki Ale raczej zadbam o budę i najpierw pójdzie do blacharzy/lakierników.
http://saiti.home.pl/final/index.php?ro ... tion_id=10
Ja tam się zastanawiałem między 6, a 8 i wziąlem 8. Mieszko u siebie ma chyba nr 2 lub 3.
Co do zderzaków to [tak kupiłem ;(] właśnie się zastanawiam, przeznaczyć hajs na zabezpieczenie przed korozją, naprawę skorodowanych już elementów i odmalowanie zderzaków czy kupić sprężynki Ale raczej zadbam o budę i najpierw pójdzie do blacharzy/lakierników.
- rexio
- Posty: 815
- Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
- Auto: Accord Coupe 02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Slask
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Ty no to ferrari kosztuje pierdyliard to musi byc docacane w kazdym calu.KOko pisze:Nie wiem.. Zbytnio mi to nie przeszkadza, choć przyznam, że wolałbym by były nieco większe. Nie za mocno, ale tak ciut ciut.
Bardziej jednak denerwuje mnie fakt, że do dupki coupety tłumiki najzwyczajniej nie pasują -.-' Nie ważne co byś wsadził i tak nie jest to ładnie spasowane. Już nie musi być tak:
ale żeby jakoś go ładnie zgrać ze zderzakiem..
Chyba, że dać by jakąś dokładkę z wyrzeźbionym miejscem na tłumiki.. lub zderzak od Acury TL..
..cóż, najwidoczniej taki urok autka
Ja tam znalazlem swoj ideal wydechu
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Ano... od 1 do 6 to je to... końcówke do puchy puszczona ...KOko pisze:Tu masz jak wyglądają końcówki do wyboru:
http://saiti.home.pl/final/index.php?ro ... tion_id=10
Ja tam się zastanawiałem między 6, a 8 i wziąlem 8. Mieszko u siebie ma chyba nr 2 lub 3.
Co do zderzaków to [tak kupiłem ;(] właśnie się zastanawiam, przeznaczyć hajs na zabezpieczenie przed korozją, naprawę skorodowanych już elementów i odmalowanie zderzaków czy kupić sprężynki Ale raczej zadbam o budę i najpierw pójdzie do blacharzy/lakierników.
No to teraz kit w rękę i musisz zabudować kredens od spodu jak w tym FF i bedzie malina:D
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Niedawno doszła paczka sworzni i płyn hamulcowy:
Wczoraj sobie przysiadłem w nocy i poogarniałem trochę podświetlenie nawiewów. Chciałem pozbyć sie filtra z wyświetlacza, ale gdy już doszedłem do wyjęcia go to za nic nie mogłem wykombinować, który to ten filtr <moron!> i niestety po paru próbach zostawiłem to by przypadkiem nie rozwalić wyświetlacza. Kiedyś jeszcze to wykombinuję!
Przeszedłem więc dalej do podświetlania przycisków. Usunąłem przezroczysty plastik(?), który chronił naklejony filtr na miejscu przycisków (widoczny na pierwszym foto "climatronika"), ale nie bardzo dało się ten filtr odkleić, za mocno się trzyma, poza tym nie miałem zbyt dużo odpowiednich narzędzi by go zdjąć. No ale już trudno. Zastanowiłem się, złożyłem wszystko ponownie i sprawdziłem jak to świeciło na tamten moment.
Filtr powodował zmianę barwy leda na niebieskawą. Zastanowiłem się ponownie, by zweryfikować czy chcę niszczyć część oem i zdecydowałem, że tak. Wziąłem nożyk i zacząłem skrobać filtr od zewnętrznej strony:
Porównanie przycisków po zeskrobaniu filtra:
No i koniec końców wygląda to tak. Przycisk "Mode" i pokrętło siły nawiewów świecą słabiej bo już skończyły mi się lepszej jakości ledy, wymienię go potem. W ogóle trochę rzeźby było nawet z samymi ledami by weszły w otwory na żarówki. Ale chyba nie jest tragicznie. Aha, filtr przycisku od podgrzewania przedniej szyby zostawiłem nieruszony.
Wczoraj sobie przysiadłem w nocy i poogarniałem trochę podświetlenie nawiewów. Chciałem pozbyć sie filtra z wyświetlacza, ale gdy już doszedłem do wyjęcia go to za nic nie mogłem wykombinować, który to ten filtr <moron!> i niestety po paru próbach zostawiłem to by przypadkiem nie rozwalić wyświetlacza. Kiedyś jeszcze to wykombinuję!
Przeszedłem więc dalej do podświetlania przycisków. Usunąłem przezroczysty plastik(?), który chronił naklejony filtr na miejscu przycisków (widoczny na pierwszym foto "climatronika"), ale nie bardzo dało się ten filtr odkleić, za mocno się trzyma, poza tym nie miałem zbyt dużo odpowiednich narzędzi by go zdjąć. No ale już trudno. Zastanowiłem się, złożyłem wszystko ponownie i sprawdziłem jak to świeciło na tamten moment.
Filtr powodował zmianę barwy leda na niebieskawą. Zastanowiłem się ponownie, by zweryfikować czy chcę niszczyć część oem i zdecydowałem, że tak. Wziąłem nożyk i zacząłem skrobać filtr od zewnętrznej strony:
Porównanie przycisków po zeskrobaniu filtra:
No i koniec końców wygląda to tak. Przycisk "Mode" i pokrętło siły nawiewów świecą słabiej bo już skończyły mi się lepszej jakości ledy, wymienię go potem. W ogóle trochę rzeźby było nawet z samymi ledami by weszły w otwory na żarówki. Ale chyba nie jest tragicznie. Aha, filtr przycisku od podgrzewania przedniej szyby zostawiłem nieruszony.