Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Toyota Avalon XLS II gen
Re: Toyota Avalon XLS II gen
Auto wymyte, ale nie ma słońca i nie wiem jak uchwycić ten efekt perły...
motorownia z przebiegiem 105tys mil zalana 5w30
motorownia z przebiegiem 105tys mil zalana 5w30
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Toyota Avalon XLS II gen
Takie białe wielkie gabaryny to kojarza mi sie z kolegami z dalekiego wschodu...
Też tak lotosz?
Też tak lotosz?
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Toyota Avalon XLS II gen
W między czasie tych złych warunków atmosferycznych powoli ogarniam duperele...
Na pierwszy strzał poszło oklejenie pękniętej lampy folią aby się w oczy nie rzucało że jest rozdupczona i nie było prześwitów białego światła... wymieniłem przy okazji spaloną żarówkę w obrysowej komorze, wymieniłem żarówki od podświetlenia tablicy na diodowe smd
W aucie jest fabrycznie umieszczone gniazdo pod zapalniczkę schowane w schowku, ciekawe czy mogę w to wpiąć coś typu laptop? Wie ktoś jakie jest tego przeznaczenie?
oraz za podłokietnikiem, pod nawiewami pasażerów tylnej kanapy jest typowo amerykańskie gniazdko. Wychodzi na to że auto ma wbudowaną jakąś przetwornicę...?
Tym guzikiem schowanym pod kolumną kierowniczą chyba się te gniazdko uruchamia...
Próbowałem też dobrać się do wymiany żarówki od podświetlenia wybieraka biegów bo była martwa... dostęp do niej jest tragiczny i trzeba by demontować cały tunel środkowy... albo całą mieszajkę od biegów, na szczęście po kilku minutach męczarni udało mi się włożyć palce w szczelinę od tego podświetlenia i po prostu wyciągnąć żarówkę... niestety niebieski kondonik się urwał... ale mam gdzieś jakiś sprawny w mieszkaniu po chyba accordzie albo legendzie więc jak się zrobi cieplej to to poprawię, fabrycznie siedziało tam 2W ja włożyłem 1.2W bo tylko tym dysponowałem więc jeszcze raz czeka mnie tam szperanie i tak, poza tym będę w lato polerował pseudo drewno i trochę dopieszczał niektóre elementy. Aaa i mam pytanko, do czego służy guzik pod tą zaślepką nad P? Nie wciskałem tego na siłę ale ten element jest wciskany, nie wiem co by się stało jakbym to nacisnął, zablokował wajchę od biegów?
Kolejny strzał padł na subwoofer ( fabryczny się po prostu ze starości rozsypał a głównie zawieszenie górne i dolne bo całość jest sprawna tylko trzeszczy bo jest porozklejana ). Jako, że u nas w PL nie można dostać elementów do reanimacji tego głośnika a nie będę z USA targał zawieszenia do głośnika za +-15$ + wysyłka do PL postanowiłem ten element zastąpić głośnikiem z GS300. Dzięki uprzejmości mojego ziomka przyszła paczka no i jakież było moje zdziwienie jak wyciągnąłem z kartonu subwoofer fabryczny z lexusa... Ten z toyoty wygląda przy lexusowym jak zabawka... Tylko wagowo ten z Toyoty jest 2x cięższy ze względu na bogatszy układ magnetyczny
No ale że nie mogłem tego tak zostawić pojechałem do najbliższego sklepu typu elektronik po najtańszy głośnik 8" z niewielką mocą, no i takim o to sposobem za 30zł kupiłem nieprodukowanego już Alpiarda.
Siedzi jak fabryka... a gra... nie wiem jeszcze jak się wygrzeje ale w ok 25min słuchania radia na ok 60-70% zdechł mi aku Jak za 30zł jestem zadowolony <taniec>
Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam i do następnego. Hej.
Na pierwszy strzał poszło oklejenie pękniętej lampy folią aby się w oczy nie rzucało że jest rozdupczona i nie było prześwitów białego światła... wymieniłem przy okazji spaloną żarówkę w obrysowej komorze, wymieniłem żarówki od podświetlenia tablicy na diodowe smd
W aucie jest fabrycznie umieszczone gniazdo pod zapalniczkę schowane w schowku, ciekawe czy mogę w to wpiąć coś typu laptop? Wie ktoś jakie jest tego przeznaczenie?
oraz za podłokietnikiem, pod nawiewami pasażerów tylnej kanapy jest typowo amerykańskie gniazdko. Wychodzi na to że auto ma wbudowaną jakąś przetwornicę...?
Tym guzikiem schowanym pod kolumną kierowniczą chyba się te gniazdko uruchamia...
Próbowałem też dobrać się do wymiany żarówki od podświetlenia wybieraka biegów bo była martwa... dostęp do niej jest tragiczny i trzeba by demontować cały tunel środkowy... albo całą mieszajkę od biegów, na szczęście po kilku minutach męczarni udało mi się włożyć palce w szczelinę od tego podświetlenia i po prostu wyciągnąć żarówkę... niestety niebieski kondonik się urwał... ale mam gdzieś jakiś sprawny w mieszkaniu po chyba accordzie albo legendzie więc jak się zrobi cieplej to to poprawię, fabrycznie siedziało tam 2W ja włożyłem 1.2W bo tylko tym dysponowałem więc jeszcze raz czeka mnie tam szperanie i tak, poza tym będę w lato polerował pseudo drewno i trochę dopieszczał niektóre elementy. Aaa i mam pytanko, do czego służy guzik pod tą zaślepką nad P? Nie wciskałem tego na siłę ale ten element jest wciskany, nie wiem co by się stało jakbym to nacisnął, zablokował wajchę od biegów?
Kolejny strzał padł na subwoofer ( fabryczny się po prostu ze starości rozsypał a głównie zawieszenie górne i dolne bo całość jest sprawna tylko trzeszczy bo jest porozklejana ). Jako, że u nas w PL nie można dostać elementów do reanimacji tego głośnika a nie będę z USA targał zawieszenia do głośnika za +-15$ + wysyłka do PL postanowiłem ten element zastąpić głośnikiem z GS300. Dzięki uprzejmości mojego ziomka przyszła paczka no i jakież było moje zdziwienie jak wyciągnąłem z kartonu subwoofer fabryczny z lexusa... Ten z toyoty wygląda przy lexusowym jak zabawka... Tylko wagowo ten z Toyoty jest 2x cięższy ze względu na bogatszy układ magnetyczny
No ale że nie mogłem tego tak zostawić pojechałem do najbliższego sklepu typu elektronik po najtańszy głośnik 8" z niewielką mocą, no i takim o to sposobem za 30zł kupiłem nieprodukowanego już Alpiarda.
Siedzi jak fabryka... a gra... nie wiem jeszcze jak się wygrzeje ale w ok 25min słuchania radia na ok 60-70% zdechł mi aku Jak za 30zł jestem zadowolony <taniec>
Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam i do następnego. Hej.
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Toyota Avalon XLS II gen
ile wtyczek.. nie mówiłeś, że kupiłeś mini elektrownię
- Edi
- Moderator
- Posty: 1395
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Toyota Avalon XLS II gen
wiedziałam, że nie będę długo czekać na raport z prac.
Jak zwykle się nie zawiodłam .
Jak zwykle się nie zawiodłam .
- artiszeg
- Posty: 224
- Rejestracja: 12 lut 2015 15:42
- Auto: Accord Coupe 98-02
- silnik: 3,0 v6
- Lokalizacja: Tychy
Re: Toyota Avalon XLS II gen
Pięknie ma w środku a odnośnie wtyczek w amerykańcach to cytat Siary jest najlepszy: mają rozmach s....isyny
J30A1 EDM -> USDM : http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2850" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Toyota Avalon XLS II gen
za dużo w temacie się nie dzieje... temperatury u mnie dalej jak nie 9stopni jednego dnia to okolice 0 następnego i weź tu coś se zorganizuj, dzisiaj słońce a jutro deszcz... ehh, no ale powolutku małymi krokami coś tam działam...
takie tam ustrzelone na mieście
ostatnio nie mogłem spać po pracy więc postanowiłem przepolerować trochę światła bo były już matowe i żółte... a ilość światła jaką dawały w nocy była znikoma...
no i po zabiegu, na foto za dobrze nie widać efektu bo słońce świeciło ale w nocy efekt świetlny jest o wiele lepszy... widzę więcej ze 20% hehe
przydałoby się lampę rozebrać i odkurzyć bo jakimś cudem gdzie nie gdzie jakiś pyłek się zebrał na chromowanych elementach lampy
no i widać trochę perłowego koloru na tej fotce ... nie jest to biały zimny kolor, tylko raczej ciepły w porównaniu do innych "białych" samochodów
takie tam ustrzelone na mieście
ostatnio nie mogłem spać po pracy więc postanowiłem przepolerować trochę światła bo były już matowe i żółte... a ilość światła jaką dawały w nocy była znikoma...
no i po zabiegu, na foto za dobrze nie widać efektu bo słońce świeciło ale w nocy efekt świetlny jest o wiele lepszy... widzę więcej ze 20% hehe
przydałoby się lampę rozebrać i odkurzyć bo jakimś cudem gdzie nie gdzie jakiś pyłek się zebrał na chromowanych elementach lampy
no i widać trochę perłowego koloru na tej fotce ... nie jest to biały zimny kolor, tylko raczej ciepły w porównaniu do innych "białych" samochodów
- artiszeg
- Posty: 224
- Rejestracja: 12 lut 2015 15:42
- Auto: Accord Coupe 98-02
- silnik: 3,0 v6
- Lokalizacja: Tychy
Re: Toyota Avalon XLS II gen
Git robota z tymi lampami, tez mnie to czeka
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
J30A1 EDM -> USDM : http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2850" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Toyota Avalon XLS II gen
Porobione pozycyjne w kierunkach tak jak opuszczał fabrykę w kentaki.
- Edi
- Moderator
- Posty: 1395
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Toyota Avalon XLS II gen
No widać - fakt ....... udało Ci się uchwycić to o czym już kiedyś pisałeś.Bonio pisze: no i widać trochę perłowego koloru na tej fotce ... nie jest to biały zimny kolor, tylko raczej ciepły w porównaniu do innych "białych" samochodów
P.S. Wiesz tak się zastanawiam ...... nie zamierzasz się przeprowadzić gdzieś w moje strony ?