Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Remont silnika

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2003
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Remont silnika

Post autor: MuzykGrzes »

Uszczelka nawet z Elringa spokojnie przetrzyma ten silnik ,ja taką zakładam. Mnie części kompletował w/g moich wytycznych Karol (Chaves) na http://www.modified.pl" onclick="window.open(this.href);return false; ,napisz to Ci skompletuje co będziesz potrzebował i w fajnych cenach np: za uszczelkę kolektora dolotowego + głowicy + OEM uszczelniacze dałem 260 zł
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Remont silnika

Post autor: slepak »

Trochę tych remontów f20 się ostatnio wysypało, addamah,Civit,Cegua,MuzykGrześ a teraz Camel, moje ex f23 też się rozleciało, a pewnie z kilka osób się nawet nie przyznało :P
Z resztą na HAKP jest więcej takich przypadków.
Co ciekawe wychodzi na to że v6 są bardziej pancernymi silnikami. Bo jakoś tematów o ich remoncie brak, a w większości i tak latają na lpg.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Remont silnika

Post autor: Prywo »

slepak pisze:Trochę tych remontów f20 się ostatnio wysypało, addamah,Civit,Cegua,MuzykGrześ a teraz Camel, moje ex f23 też się rozleciało, a pewnie z kilka osób się nawet nie przyznało :P
Z resztą na HAKP jest więcej takich przypadków.
Co ciekawe wychodzi na to że v6 są bardziej pancernymi silnikami. Bo jakoś tematów o ich remoncie brak, a w większości i tak latają na lpg.
raczej są pancerne, bo jak jeden typ od nas z forum ponad 1500 km, jechał trasą z rozwalonym napinaczem rozrządu i dojechał bez problemu, to coś musi być na rzeczy :lol:
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Remont silnika

Post autor: slepak »

Prywo pisze:
slepak pisze:Trochę tych remontów f20 się ostatnio wysypało, addamah,Civit,Cegua,MuzykGrześ a teraz Camel, moje ex f23 też się rozleciało, a pewnie z kilka osób się nawet nie przyznało :P
Z resztą na HAKP jest więcej takich przypadków.
Co ciekawe wychodzi na to że v6 są bardziej pancernymi silnikami. Bo jakoś tematów o ich remoncie brak, a w większości i tak latają na lpg.
raczej są pancerne, bo jak jeden typ od nas z forum ponad 1500 km, jechał trasą z rozwalonym napinaczem rozrządu i dojechał bez problemu, to coś musi być na rzeczy :lol:

Nawet doskonale znam tego Typa i auto hahah :mrgreen:

Koniec OT :lol:
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Camel
Posty: 277
Rejestracja: 26 cze 2013 21:18
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Wrocław

Re: Remont silnika

Post autor: Camel »

MuzykGrzes pisze:Uszczelka nawet z Elringa spokojnie przetrzyma ten silnik ,ja taką zakładam. Mnie części kompletował w/g moich wytycznych Karol (Chaves) na http://www.modified.pl" onclick="window.open(this.href);return false; ,napisz to Ci skompletuje co będziesz potrzebował i w fajnych cenach np: za uszczelkę kolektora dolotowego + głowicy + OEM uszczelniacze dałem 260 zł
dzięki Grześ napisze co mi zaproponowali
nie ma cudów Panowie 15lat, 250tys na liczniku w tym 70tys gaz
pewnie na samej benzynie do 300tys by doszedł a tak wcześniej uszczelka wyparowała
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2003
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Remont silnika

Post autor: MuzykGrzes »

Myślę że gaz nie miał tu nic do rzeczy - chyba że był źle wyregulowany.
A co Chavesa to bywa często we Wrocławiu i może Ci na miejsce przywieść.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
Camel
Posty: 277
Rejestracja: 26 cze 2013 21:18
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Wrocław

Re: Remont silnika

Post autor: Camel »

Wstępnie taka propozycja;
Panewki korbowodowe nominał NPR

Pierścienie tłokowe nominał RIKEN

Uszczelka pod głowice ELRING

Uszczelniacze zaworowe Supertech

Uszczelka pod kolektor wydechowy - zamiennik

Rozrząd 2paski, 2rolki:
pasek rozrządu Gates
rolka napinacza paska rozrządu Blueprint
pasek balansowy Gates
rolka napinacza paska balansowego Blueprint

Pompa wody - Blueprint,

Uszczelniacz wałka balansowego NOK

zastanawia mnie tylko ten Blueprint oraz paski Gates co to za guma :)
Bojar
Posty: 37
Rejestracja: 07 sie 2015 10:10
Auto: Accord V CE
silnik: 1.8

Re: Remont silnika

Post autor: Bojar »

Paski ok, ale rolki i pompę weź jakieś bardziej zaufane, bo blueprint pod tym względem to pakowacz jak dobrze pamiętam

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2003
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Remont silnika

Post autor: MuzykGrzes »

Camel a po co wymieniasz panewki? Stukają? bo dobrych na nowe nie widzę sensu wymieniać. Dodatkowo pierścienie skoro nie "połyka" litrów oleju na 10.000 a jedynie max 1,5l od wymiany do wymiany to nie ma sensu. Ale OK robisz "duży" remont silnika więc chcesz wszystko zrobić tylko czy kupiec to zrozumie?

Ale ok dochodzę do treści tematu:
Pierścienie Riken - Korea ,ale lepsze niż Teicocu (pierwszy montaż w H) najbardziej na + sam takie zakładałem do cifka bo pierścień olejowy jest żeliwny a nie stalowy jak w serii.
Co do innych części to pytanie jak długo chcesz tym autem jeszcze jeździć? Jedne są na lata inne to niestety od wymiany do wymiany.
Uszczelka Elring to max 300.000 tysięcy (czyli praktycznie dożywotnio)
Uszczelniacze zaworowe ja zakładałem OEM - 139 zł w sklepie który Ci podałem
Uszczelka kolektora to jak raz załapie to od wymiany do wymiany

ps: Co do Gates to ja zakładałem Contiecha (Continental Group) i są mega wytrzymałe (u mnie w temacie masz epizod jak śrubka od napinacza rozrządu trafiła na ten pasek przy 160km/h i dojechałem z tym do domu
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
Camel
Posty: 277
Rejestracja: 26 cze 2013 21:18
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Wrocław

Re: Remont silnika

Post autor: Camel »

Grześ kupiec tego nie zrozumie masz racje :?
robię to bo wszystko będzie rozkopane, zresztą zawsze jak zrzuciłem czape to wymieniałem dół bo nie wiadomo ile jeszcze wytrzyma? zamawiam wszystko w tym sklepie co podałeś ceny oki
zmienię te paski na conti ewentualnie bluprinta na skf
po remoncie będzie śmigać to zostawię sobie fure na dłużej 8-)
ODPOWIEDZ