Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Remont silnika
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Remont silnika
Uszczelka nawet z Elringa spokojnie przetrzyma ten silnik ,ja taką zakładam. Mnie części kompletował w/g moich wytycznych Karol (Chaves) na http://www.modified.pl" onclick="window.open(this.href);return false; ,napisz to Ci skompletuje co będziesz potrzebował i w fajnych cenach np: za uszczelkę kolektora dolotowego + głowicy + OEM uszczelniacze dałem 260 zł
Re: Remont silnika
Trochę tych remontów f20 się ostatnio wysypało, addamah,Civit,Cegua,MuzykGrześ a teraz Camel, moje ex f23 też się rozleciało, a pewnie z kilka osób się nawet nie przyznało
Z resztą na HAKP jest więcej takich przypadków.
Co ciekawe wychodzi na to że v6 są bardziej pancernymi silnikami. Bo jakoś tematów o ich remoncie brak, a w większości i tak latają na lpg.
Z resztą na HAKP jest więcej takich przypadków.
Co ciekawe wychodzi na to że v6 są bardziej pancernymi silnikami. Bo jakoś tematów o ich remoncie brak, a w większości i tak latają na lpg.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Remont silnika
raczej są pancerne, bo jak jeden typ od nas z forum ponad 1500 km, jechał trasą z rozwalonym napinaczem rozrządu i dojechał bez problemu, to coś musi być na rzeczyslepak pisze:Trochę tych remontów f20 się ostatnio wysypało, addamah,Civit,Cegua,MuzykGrześ a teraz Camel, moje ex f23 też się rozleciało, a pewnie z kilka osób się nawet nie przyznało
Z resztą na HAKP jest więcej takich przypadków.
Co ciekawe wychodzi na to że v6 są bardziej pancernymi silnikami. Bo jakoś tematów o ich remoncie brak, a w większości i tak latają na lpg.
Re: Remont silnika
Prywo pisze:raczej są pancerne, bo jak jeden typ od nas z forum ponad 1500 km, jechał trasą z rozwalonym napinaczem rozrządu i dojechał bez problemu, to coś musi być na rzeczyslepak pisze:Trochę tych remontów f20 się ostatnio wysypało, addamah,Civit,Cegua,MuzykGrześ a teraz Camel, moje ex f23 też się rozleciało, a pewnie z kilka osób się nawet nie przyznało
Z resztą na HAKP jest więcej takich przypadków.
Co ciekawe wychodzi na to że v6 są bardziej pancernymi silnikami. Bo jakoś tematów o ich remoncie brak, a w większości i tak latają na lpg.
Nawet doskonale znam tego Typa i auto hahah
Koniec OT
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Camel
- Posty: 277
- Rejestracja: 26 cze 2013 21:18
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Remont silnika
dzięki Grześ napisze co mi zaproponowaliMuzykGrzes pisze:Uszczelka nawet z Elringa spokojnie przetrzyma ten silnik ,ja taką zakładam. Mnie części kompletował w/g moich wytycznych Karol (Chaves) na http://www.modified.pl" onclick="window.open(this.href);return false; ,napisz to Ci skompletuje co będziesz potrzebował i w fajnych cenach np: za uszczelkę kolektora dolotowego + głowicy + OEM uszczelniacze dałem 260 zł
nie ma cudów Panowie 15lat, 250tys na liczniku w tym 70tys gaz
pewnie na samej benzynie do 300tys by doszedł a tak wcześniej uszczelka wyparowała
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Remont silnika
Myślę że gaz nie miał tu nic do rzeczy - chyba że był źle wyregulowany.
A co Chavesa to bywa często we Wrocławiu i może Ci na miejsce przywieść.
A co Chavesa to bywa często we Wrocławiu i może Ci na miejsce przywieść.
- Camel
- Posty: 277
- Rejestracja: 26 cze 2013 21:18
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Remont silnika
Wstępnie taka propozycja;
Panewki korbowodowe nominał NPR
Pierścienie tłokowe nominał RIKEN
Uszczelka pod głowice ELRING
Uszczelniacze zaworowe Supertech
Uszczelka pod kolektor wydechowy - zamiennik
Rozrząd 2paski, 2rolki:
pasek rozrządu Gates
rolka napinacza paska rozrządu Blueprint
pasek balansowy Gates
rolka napinacza paska balansowego Blueprint
Pompa wody - Blueprint,
Uszczelniacz wałka balansowego NOK
zastanawia mnie tylko ten Blueprint oraz paski Gates co to za guma
Panewki korbowodowe nominał NPR
Pierścienie tłokowe nominał RIKEN
Uszczelka pod głowice ELRING
Uszczelniacze zaworowe Supertech
Uszczelka pod kolektor wydechowy - zamiennik
Rozrząd 2paski, 2rolki:
pasek rozrządu Gates
rolka napinacza paska rozrządu Blueprint
pasek balansowy Gates
rolka napinacza paska balansowego Blueprint
Pompa wody - Blueprint,
Uszczelniacz wałka balansowego NOK
zastanawia mnie tylko ten Blueprint oraz paski Gates co to za guma
Re: Remont silnika
Paski ok, ale rolki i pompę weź jakieś bardziej zaufane, bo blueprint pod tym względem to pakowacz jak dobrze pamiętam
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Remont silnika
Camel a po co wymieniasz panewki? Stukają? bo dobrych na nowe nie widzę sensu wymieniać. Dodatkowo pierścienie skoro nie "połyka" litrów oleju na 10.000 a jedynie max 1,5l od wymiany do wymiany to nie ma sensu. Ale OK robisz "duży" remont silnika więc chcesz wszystko zrobić tylko czy kupiec to zrozumie?
Ale ok dochodzę do treści tematu:
Pierścienie Riken - Korea ,ale lepsze niż Teicocu (pierwszy montaż w H) najbardziej na + sam takie zakładałem do cifka bo pierścień olejowy jest żeliwny a nie stalowy jak w serii.
Co do innych części to pytanie jak długo chcesz tym autem jeszcze jeździć? Jedne są na lata inne to niestety od wymiany do wymiany.
Uszczelka Elring to max 300.000 tysięcy (czyli praktycznie dożywotnio)
Uszczelniacze zaworowe ja zakładałem OEM - 139 zł w sklepie który Ci podałem
Uszczelka kolektora to jak raz załapie to od wymiany do wymiany
ps: Co do Gates to ja zakładałem Contiecha (Continental Group) i są mega wytrzymałe (u mnie w temacie masz epizod jak śrubka od napinacza rozrządu trafiła na ten pasek przy 160km/h i dojechałem z tym do domu
Ale ok dochodzę do treści tematu:
Pierścienie Riken - Korea ,ale lepsze niż Teicocu (pierwszy montaż w H) najbardziej na + sam takie zakładałem do cifka bo pierścień olejowy jest żeliwny a nie stalowy jak w serii.
Co do innych części to pytanie jak długo chcesz tym autem jeszcze jeździć? Jedne są na lata inne to niestety od wymiany do wymiany.
Uszczelka Elring to max 300.000 tysięcy (czyli praktycznie dożywotnio)
Uszczelniacze zaworowe ja zakładałem OEM - 139 zł w sklepie który Ci podałem
Uszczelka kolektora to jak raz załapie to od wymiany do wymiany
ps: Co do Gates to ja zakładałem Contiecha (Continental Group) i są mega wytrzymałe (u mnie w temacie masz epizod jak śrubka od napinacza rozrządu trafiła na ten pasek przy 160km/h i dojechałem z tym do domu
- Camel
- Posty: 277
- Rejestracja: 26 cze 2013 21:18
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Remont silnika
Grześ kupiec tego nie zrozumie masz racje
robię to bo wszystko będzie rozkopane, zresztą zawsze jak zrzuciłem czape to wymieniałem dół bo nie wiadomo ile jeszcze wytrzyma? zamawiam wszystko w tym sklepie co podałeś ceny oki
zmienię te paski na conti ewentualnie bluprinta na skf
po remoncie będzie śmigać to zostawię sobie fure na dłużej
robię to bo wszystko będzie rozkopane, zresztą zawsze jak zrzuciłem czape to wymieniałem dół bo nie wiadomo ile jeszcze wytrzyma? zamawiam wszystko w tym sklepie co podałeś ceny oki
zmienię te paski na conti ewentualnie bluprinta na skf
po remoncie będzie śmigać to zostawię sobie fure na dłużej