Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Spadające obroty po odpaleniu

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
loot
Posty: 707
Rejestracja: 05 kwie 2012 12:28
Auto: CG2
silnik: 3.0 V6

Re: Spadające obroty po odpaleniu

Post autor: loot »

jakiś by się pewnie znalazł.

ja uszczelki nie wymieniałem a ściągałem wszystko wiele razy.

w Hondach trzeba regulować zawory i koniec, jak tego nie zrobiłeś to to zrób.

przy hamowaniu, dojeżdżaniu do skrzyżowań nurkują też obroty?
Accord Coupe CG2 3.0 V6
Awatar użytkownika
cisek33
Posty: 366
Rejestracja: 21 mar 2014 17:30
Auto: Accord Coupe
silnik: J30A1
Lokalizacja: Rawicz/Góra

Re: Spadające obroty po odpaleniu

Post autor: cisek33 »

loot pisze:jakiś by się pewnie znalazł.

ja uszczelki nie wymieniałem a ściągałem wszystko wiele razy.
czyli uszczelka jest wielokrotnego użytku :mrgreen:
loot pisze: przy hamowaniu, dojeżdżaniu do skrzyżowań nurkują też obroty?
na zimnym silniku zawsze, do tego ostatnio coraz częściej gaśnie ,ale im cieplejszy silnik tym lepiej ;) na całkowicie rozgrzanym silniku jest zupełnie OK
Ciche auta zabijają dzieci
Obrazek
olej bierze?A co ma kurna dawać? :P
Awatar użytkownika
loot
Posty: 707
Rejestracja: 05 kwie 2012 12:28
Auto: CG2
silnik: 3.0 V6

Re: Spadające obroty po odpaleniu

Post autor: loot »

uszczelka się nie niszczy, więc tak, jest wielokrotnego użytku.

objawy są "zaworowe", miałem tak samo podczas jazdy na gazie, suszyłem gazownikowi głowę, podregulowałem zaworki i wszystko wróciło do normy.

jeszcze raz powiem, zawory to jest podstawa w tych silnikach, szczególnie przy LPG (nie wiem czy korzystasz).
Accord Coupe CG2 3.0 V6
Awatar użytkownika
cisek33
Posty: 366
Rejestracja: 21 mar 2014 17:30
Auto: Accord Coupe
silnik: J30A1
Lokalizacja: Rawicz/Góra

Re: Spadające obroty po odpaleniu

Post autor: cisek33 »

loot pisze:uszczelka się nie niszczy, więc tak, jest wielokrotnego użytku.

objawy są "zaworowe", miałem tak samo podczas jazdy na gazie, suszyłem gazownikowi głowę, podregulowałem zaworki i wszystko wróciło do normy.

jeszcze raz powiem, zawory to jest podstawa w tych silnikach, szczególnie przy LPG (nie wiem czy korzystasz).

chciałbym podregulować zaworki i mieć z głowy :lol: u mnie niestety padła uszczelka pod głowicą ,tak stwierdził mechanik bo badał zawartość chyba CO2 w płynie chłodniczym ;) i to co miało być na zawieszenie będzie na remont silnika :evil: najlepsze jest to ,że poprzedni właściciel prawdopodobnie wiedział ,że coś się już "psuje" więc szybko sprzedawał auto
Ciche auta zabijają dzieci
Obrazek
olej bierze?A co ma kurna dawać? :P
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Spadające obroty po odpaleniu

Post autor: slepak »

J30 w porównaniu do F serii ma tak śmieszne ceny, że lepiej będzie wsadzić drugi silnik i jeździć niż remontować to co masz.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2003
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Spadające obroty po odpaleniu

Post autor: MuzykGrzes »

Ale jednak Marcinie jeździsz J serią.
Generalnie w D serii to uszczelka głowicy od 100 zł ,planowanie głowicy 50 zł i uszczelka kolektora 25 zł i tego mi w Acco brakuje że nawet żarówki inne niż w Civicu.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Spadające obroty po odpaleniu

Post autor: Prywo »

MuzykGrzes pisze:Ale jednak Marcinie jeździsz J serią.
Ślepy ściemnia jakoś mocno i się wcale nie chce chwalić, wielkie halo, przejmij temat i do dzieła 8-)
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Spadające obroty po odpaleniu

Post autor: slepak »

MuzykGrzes pisze:Ale jednak Marcinie jeździsz J serią.
Generalnie w D serii to uszczelka głowicy od 100 zł ,planowanie głowicy 50 zł i uszczelka kolektora 25 zł i tego mi w Acco brakuje że nawet żarówki inne niż w Civicu.
No to chyba tylko na plus w takim razie skoro J30 jest tańsze od F serii :twisted: . A sytuacja wygląda tak, a nie inaczej z powodu znaczenie mniejszego popytu na j30 i co za tym idzie śmiesznie niskimi cenami.

Prywo nie ma się czym chwalić,ja tam niczym nie jeżdżę teraz,rozpaczam tylko po sprzedaży CG3 ,a naprawdę to uderzyłem w promocję Japońskiej myśli technicznej na rynkach zachodnich, także motorpompa do gnojówki z silnikiem j30 to nic ciekawego.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
cisek33
Posty: 366
Rejestracja: 21 mar 2014 17:30
Auto: Accord Coupe
silnik: J30A1
Lokalizacja: Rawicz/Góra

Re: Spadające obroty po odpaleniu

Post autor: cisek33 »

slepak pisze:J30 w porównaniu do F serii ma tak śmieszne ceny, że lepiej będzie wsadzić drugi silnik i jeździć niż remontować to co masz.
za przełożenie silnika zapłacę tyle co za wymianę uszczelek pod głowicami (mówię o kosztach robocizny)
J30A1 średnio kosztuje koło tysiąca, trzeba po to jechać lub zapłacić ze 150zł za kuriera, płyny, rozrząd też trzeba zmienić, do tego nie wiesz co kupisz ,możesz trafić coś gorszego niż masz :o
inna sprawa jak robotę robisz sam. Ja osobiście wolę wolę zrobić swój silnik ;) ktoś inny by wymienił, inny by sprzedał w pi...u bo auto normalnie jeździ nie ubywa oleju, płynu, nie dymi itp itd trzy razy tylko temperatura mu się podniosła, jeszcze inny nigdy by Hondy nie kupił :lol:
Ciche auta zabijają dzieci
Obrazek
olej bierze?A co ma kurna dawać? :P
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Spadające obroty po odpaleniu

Post autor: slepak »

No to mamy inne cenniki silników. Ale jak rozchodzi się tylko o uszczelkę pod głowicą\głowicami to faktycznie lepiej robić.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
ODPOWIEDZ