Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Spadające obroty po odpaleniu
Re: Spadające obroty po odpaleniu
jakiś by się pewnie znalazł.
ja uszczelki nie wymieniałem a ściągałem wszystko wiele razy.
w Hondach trzeba regulować zawory i koniec, jak tego nie zrobiłeś to to zrób.
przy hamowaniu, dojeżdżaniu do skrzyżowań nurkują też obroty?
ja uszczelki nie wymieniałem a ściągałem wszystko wiele razy.
w Hondach trzeba regulować zawory i koniec, jak tego nie zrobiłeś to to zrób.
przy hamowaniu, dojeżdżaniu do skrzyżowań nurkują też obroty?
Accord Coupe CG2 3.0 V6
- cisek33
- Posty: 366
- Rejestracja: 21 mar 2014 17:30
- Auto: Accord Coupe
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Rawicz/Góra
Re: Spadające obroty po odpaleniu
czyli uszczelka jest wielokrotnego użytkuloot pisze:jakiś by się pewnie znalazł.
ja uszczelki nie wymieniałem a ściągałem wszystko wiele razy.
![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
na zimnym silniku zawsze, do tego ostatnio coraz częściej gaśnie ,ale im cieplejszy silnik tym lepiejloot pisze: przy hamowaniu, dojeżdżaniu do skrzyżowań nurkują też obroty?
![Mruga ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ciche auta zabijają dzieci
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/829/76c3ad05ca8cade7.jpg)
olej bierze?A co ma kurna dawać?![Drwi :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/829/76c3ad05ca8cade7.jpg)
olej bierze?A co ma kurna dawać?
![Drwi :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Re: Spadające obroty po odpaleniu
uszczelka się nie niszczy, więc tak, jest wielokrotnego użytku.
objawy są "zaworowe", miałem tak samo podczas jazdy na gazie, suszyłem gazownikowi głowę, podregulowałem zaworki i wszystko wróciło do normy.
jeszcze raz powiem, zawory to jest podstawa w tych silnikach, szczególnie przy LPG (nie wiem czy korzystasz).
objawy są "zaworowe", miałem tak samo podczas jazdy na gazie, suszyłem gazownikowi głowę, podregulowałem zaworki i wszystko wróciło do normy.
jeszcze raz powiem, zawory to jest podstawa w tych silnikach, szczególnie przy LPG (nie wiem czy korzystasz).
Accord Coupe CG2 3.0 V6
- cisek33
- Posty: 366
- Rejestracja: 21 mar 2014 17:30
- Auto: Accord Coupe
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Rawicz/Góra
Re: Spadające obroty po odpaleniu
loot pisze:uszczelka się nie niszczy, więc tak, jest wielokrotnego użytku.
objawy są "zaworowe", miałem tak samo podczas jazdy na gazie, suszyłem gazownikowi głowę, podregulowałem zaworki i wszystko wróciło do normy.
jeszcze raz powiem, zawory to jest podstawa w tych silnikach, szczególnie przy LPG (nie wiem czy korzystasz).
chciałbym podregulować zaworki i mieć z głowy
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Mruga ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Zły lub bardzo wściekły :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Ciche auta zabijają dzieci
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/829/76c3ad05ca8cade7.jpg)
olej bierze?A co ma kurna dawać?![Drwi :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/829/76c3ad05ca8cade7.jpg)
olej bierze?A co ma kurna dawać?
![Drwi :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Re: Spadające obroty po odpaleniu
J30 w porównaniu do F serii ma tak śmieszne ceny, że lepiej będzie wsadzić drugi silnik i jeździć niż remontować to co masz.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Spadające obroty po odpaleniu
Ale jednak Marcinie jeździsz J serią.
Generalnie w D serii to uszczelka głowicy od 100 zł ,planowanie głowicy 50 zł i uszczelka kolektora 25 zł i tego mi w Acco brakuje że nawet żarówki inne niż w Civicu.
Generalnie w D serii to uszczelka głowicy od 100 zł ,planowanie głowicy 50 zł i uszczelka kolektora 25 zł i tego mi w Acco brakuje że nawet żarówki inne niż w Civicu.
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Spadające obroty po odpaleniu
Ślepy ściemnia jakoś mocno i się wcale nie chce chwalić, wielkie halo, przejmij temat i do dziełaMuzykGrzes pisze:Ale jednak Marcinie jeździsz J serią.
![Fajny 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Re: Spadające obroty po odpaleniu
No to chyba tylko na plus w takim razie skoro J30 jest tańsze od F seriiMuzykGrzes pisze:Ale jednak Marcinie jeździsz J serią.
Generalnie w D serii to uszczelka głowicy od 100 zł ,planowanie głowicy 50 zł i uszczelka kolektora 25 zł i tego mi w Acco brakuje że nawet żarówki inne niż w Civicu.
![Diabeł :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Prywo nie ma się czym chwalić,ja tam niczym nie jeżdżę teraz,rozpaczam tylko po sprzedaży CG3 ,a naprawdę to uderzyłem w promocję Japońskiej myśli technicznej na rynkach zachodnich, także motorpompa do gnojówki z silnikiem j30 to nic ciekawego.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- cisek33
- Posty: 366
- Rejestracja: 21 mar 2014 17:30
- Auto: Accord Coupe
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Rawicz/Góra
Re: Spadające obroty po odpaleniu
za przełożenie silnika zapłacę tyle co za wymianę uszczelek pod głowicami (mówię o kosztach robocizny)slepak pisze:J30 w porównaniu do F serii ma tak śmieszne ceny, że lepiej będzie wsadzić drugi silnik i jeździć niż remontować to co masz.
J30A1 średnio kosztuje koło tysiąca, trzeba po to jechać lub zapłacić ze 150zł za kuriera, płyny, rozrząd też trzeba zmienić, do tego nie wiesz co kupisz ,możesz trafić coś gorszego niż masz
![Niespodzianka :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
inna sprawa jak robotę robisz sam. Ja osobiście wolę wolę zrobić swój silnik
![Mruga ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ciche auta zabijają dzieci
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/829/76c3ad05ca8cade7.jpg)
olej bierze?A co ma kurna dawać?![Drwi :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/829/76c3ad05ca8cade7.jpg)
olej bierze?A co ma kurna dawać?
![Drwi :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Re: Spadające obroty po odpaleniu
No to mamy inne cenniki silników. Ale jak rozchodzi się tylko o uszczelkę pod głowicą\głowicami to faktycznie lepiej robić.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1