Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Na ciepłym silniku gaśnie.
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Na ciepłym silniku gaśnie.
No panie kierownik nie strasz Pan ciepłymi gasnącymi silnikami ( fajnie że się udało)
Re: Na ciepłym silniku gaśnie.
Miałem dzisiaj podobny problem. Zatrzymałem się pod sklepem i po 10 minutach gdy chciałem odpalić silnik ponownie, odpalił na parę sekund, zakrztusił się i zgasł.. poźniej już nie odpalał, słychać było tylko rozrusznik. Co ciekawe , 30 minut wcześniej podczas innego przystanku, samochód zapalił, chodził chwilę i w momencie przełączania na gaz zaczał się krztusić, dodałem lekko gazu i się uspokoiło ( zwaliłem to na dawno nie regulowaną instalację). Po kolejnej próbie odpalenia, zostawiłem go na 2 godziny na parkingu, jak wróciłem to dalej nie chciał odpalić..
Przez te 2 godziny to powinien wystarczająco ostygnąć, żeby odpalił na zimno tak jak pisaliście wyżej.. Czy to mogą też być objawy modułu w aparacie zapłonowym/ przekaźnika głównego pompy paliwa?
Dzięki za jakąś podpowiedz
Przez te 2 godziny to powinien wystarczająco ostygnąć, żeby odpalił na zimno tak jak pisaliście wyżej.. Czy to mogą też być objawy modułu w aparacie zapłonowym/ przekaźnika głównego pompy paliwa?
Dzięki za jakąś podpowiedz
Re: Na ciepłym silniku gaśnie.
Zakrec gaz w butli i zobacz wtedy czy odpali, może wtryski lub reduktor puszczają i go zalewa
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2106
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Na ciepłym silniku gaśnie.
Nie ma co zakręcać zaworu. Wyłącz instalację przyciskiem i odpal na benzynie. Jak odpali, to szukaj we wtryskach lpg, elektrozaworze lub, jak bojar napisał, nieszczelności reduktora.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Na ciepłym silniku gaśnie.
Quick, trzeba zakręcić żeby wypalić wszystko z układu, inaczej może dalej puszczać
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2106
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Na ciepłym silniku gaśnie.
Ok, tego nie wziąłem pod uwagęBojar pisze:Quick, trzeba zakręcić żeby wypalić wszystko z układu, inaczej może dalej puszczać
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001