Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
- regret
- Administrator
- Posty: 1044
- Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.2
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
gratulacje i zazdraszczam <3
Też mi się marzy coś takiego
Też mi się marzy coś takiego
NPK Team
De opresso liber
De opresso liber
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Świetna robota i profi opis. Gratki modyfikacji.
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Pora uaktualnić temat
- Wpadła przednia zregenerowana poduszka silnika. Czerwony poliuretan rozwiercona w kilku miejscach ponieważ była za twarda. Teraz jest idealnie.
- Wymienione łożysko na sprężarce klimatyzacji
- nowy akumulator
- Reperaturka tylnego lewego nadkola przy (podeszła z accorda VI EU sedan)
- Hamulce przód wymienione od ATS VIII 320mm z klockami EBC green + OEM tarcze. Teraz to hamuje
- poprawiony układ wydechowy. Były smarki a teraz jest ładnie i klarownie.
tak było:
tak jest:
- dołożone halogeny przód. Ponieważ został ze względu na swap silnika na przepustnicy nie było miejsca na dwie linki i tempomat został zdemontowany.
W miejsce "Cruise" przycisku został umiejscowiony przycisk na halogeny.
- Przy okazji demontażu zderzaka została naprawiona pompka spryskiwaczy reflektorów. Styki były zaśniedziałe więc wd-40 + puknięcie w pompkę pomogło No i konserwacja elementów metalowych poniżej zdjęcia dla porównania przed i po.
i jeszcze zdjęcie przed halogenami dla porównania. Mnie się bardziej podoba z
Po 4 tys. km od swapa zauważyłem pobór oleju na poziomie ~250-300ml/1000km, zapocenie wtrysków dwóch pierwszych od lewej strony grodzi silnika, plus chyba z zaworu Vtec i ze strony rozrządu.
Spalanie w trasie 10L/100km. W cyklu mieszanym około 11/12L.
Zastanawiam się nad sprzedażą auta. Rozglądam się za jakąś V6
- Wpadła przednia zregenerowana poduszka silnika. Czerwony poliuretan rozwiercona w kilku miejscach ponieważ była za twarda. Teraz jest idealnie.
- Wymienione łożysko na sprężarce klimatyzacji
- nowy akumulator
- Reperaturka tylnego lewego nadkola przy (podeszła z accorda VI EU sedan)
- Hamulce przód wymienione od ATS VIII 320mm z klockami EBC green + OEM tarcze. Teraz to hamuje
- poprawiony układ wydechowy. Były smarki a teraz jest ładnie i klarownie.
tak było:
tak jest:
- dołożone halogeny przód. Ponieważ został ze względu na swap silnika na przepustnicy nie było miejsca na dwie linki i tempomat został zdemontowany.
W miejsce "Cruise" przycisku został umiejscowiony przycisk na halogeny.
- Przy okazji demontażu zderzaka została naprawiona pompka spryskiwaczy reflektorów. Styki były zaśniedziałe więc wd-40 + puknięcie w pompkę pomogło No i konserwacja elementów metalowych poniżej zdjęcia dla porównania przed i po.
i jeszcze zdjęcie przed halogenami dla porównania. Mnie się bardziej podoba z
Po 4 tys. km od swapa zauważyłem pobór oleju na poziomie ~250-300ml/1000km, zapocenie wtrysków dwóch pierwszych od lewej strony grodzi silnika, plus chyba z zaworu Vtec i ze strony rozrządu.
Spalanie w trasie 10L/100km. W cyklu mieszanym około 11/12L.
Zastanawiam się nad sprzedażą auta. Rozglądam się za jakąś V6
- wysio
- Posty: 780
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Świetna robota. A te spalanie to u mnie w V6 jest takie samo
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
mysle, ze da sie zejsć ponizej 10, ale musiałbym 90 w trasie maks jechać. Przy 100km/h masz 3000 na obrotomierzu w tym setupie
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Wymieniony został piąty bieg ze skrzyni U2N4 z przełożeniem 0.735 co w połączeniu z moją skrzynią mam 3000 obrotów przy prędkości ~120.
Spalanie w trasie 8L/100. Jestem zadowolony
Prace przy silniku:
- wymieniona uszczelka zaworu vtec
- Hondzie strzeliło 362 tys przebiegu (8 tys od swapa) więc został wymieniony olej na Valvoline SynPower 5W30
Zawieszenie przód dało o sobie poznać więc pasowało coś z tym zrobić. Wymienione zostały nstp. elementy:
- Łączniki drążka stabilizatora CTR;
- końcówki drążka kierowniczego Yamato;
- gumy stabilizatora przedniego Febest;
- zregenerowana maglownica;
- do tego zbieżność przód + tył.
To chyba wszystko na chwilę obecną
Spalanie w trasie 8L/100. Jestem zadowolony
Prace przy silniku:
- wymieniona uszczelka zaworu vtec
- Hondzie strzeliło 362 tys przebiegu (8 tys od swapa) więc został wymieniony olej na Valvoline SynPower 5W30
Zawieszenie przód dało o sobie poznać więc pasowało coś z tym zrobić. Wymienione zostały nstp. elementy:
- Łączniki drążka stabilizatora CTR;
- końcówki drążka kierowniczego Yamato;
- gumy stabilizatora przedniego Febest;
- zregenerowana maglownica;
- do tego zbieżność przód + tył.
To chyba wszystko na chwilę obecną
- Edi
- Moderator
- Posty: 1395
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Nooooo elegancko .
Bardzo ładnie temat odświeżony - tak trzymać .
Bardzo ładnie temat odświeżony - tak trzymać .
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Sam przekładałeś czy ktoś Ci ogarniał?
Ostatnio moja kompletna U2N4 poszła gdzieś w polske... może piątka do Ciebie trafiła
Długa piąteczka to mega ulga w trasie
Ostatnio moja kompletna U2N4 poszła gdzieś w polske... może piątka do Ciebie trafiła
Długa piąteczka to mega ulga w trasie
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
no z długą piątką jest spoko. Tutaj przełożenie mi odpowiada jak najbardziej. 3000 obrotów przy 120km/h jest znośnie. Nie wyobrażam sobie jeszcze dłuższej bo róznica miedzy 4 a 5 biegiem by była na tyle duża, ze trzeba by dłuugo pałować na 4-tym biegu by 5 wrzucać.fotografiks pisze:Sam przekładałeś czy ktoś Ci ogarniał?
Ostatnio moja kompletna U2N4 poszła gdzieś w polske... może piątka do Ciebie trafiła
Długa piąteczka to mega ulga w trasie
Ja kupiłem od jakiegoś gościa z grupy prelude Przekladałem w warsztacie u siebie w Lublinie. Niestety oprócz skrzyni zapłaciłem jeszcze kolo 1300 zł więc nie wiem czy interes wart zachodu.