Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
CG4 Kolumbijski polift
CG4 Kolumbijski polift
Moja Hania
Honda Accord
ROK: 2002
MODEL: Accord Coupe CG4
SILNIK: F20B7
MOC: 147KM
KOLOR NADWOZIA: Signet Silver Metallic
ŚRODEK: Czarna skóra
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
ZAWIESZENIE: Eibach pro-kit
KOŁA: Lato Drag Wheels DR19 17"/Zima Seria 15"
BODY-KIT: Seria, usunięte emblematy z klapy został tylko sam znaczek
CAR AUDIO: Seria
DODATKI: Brak
PLANY: Ogarnąć wszystko ! najnowszy problem to regeneracja kompresora klimatyzacji, serwis zawalony robotą każe sobie czekać 5 dni roboczych i płacić prawie 5 stów, a że hania nie lubi stać w miejscu jutro na zaprzyjaźnionym szrocie szukam używki.
Pora na fotosy:
już wymienione:
- świece NGK 4x11,29zł
- przewody NGK RC-HE73250,21zł
- palec EPS 27zł
- cewka Mobiletron CH-05 EAC 105zł
- kopułka JC K14020 88zł
- pokrywa zaworów uszczelka ering 20zł
do tego rabat 15% w osiedlowym sklepie.
wyświetlacz klimy pokazywał tylko AC ON/AC OFF, więc zakupiłem używkę oczywiście zapominając o występujących różnicach wynikających z liftingu naszych qupet, na górze polift, a na dole przed. Niestety aby wszystko grało należy rozkręcić oba panele do ostatniej śrubki i wymienić bebechy, na szczęście cała operacja jest prosta jak odkręcenie wszystkich śrubek, jedyny problemiś wystąpił ze zdjęciem pokręteł w wersji przedlift, trzeba trochę siły użyć i czymś mocno podważyć, jak już się wszystkich śrubek pozbędziemy to bebechy są trzymane dwiema nakrętkami w miejscu po pokrętłach od temperatury i mocy nawiewu.
większa ramka polift
bebechy
ukryta nakrętka
koniec
a tak się czuje jeżdżąc moim autkiem ;p
Honda Accord
ROK: 2002
MODEL: Accord Coupe CG4
SILNIK: F20B7
MOC: 147KM
KOLOR NADWOZIA: Signet Silver Metallic
ŚRODEK: Czarna skóra
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
ZAWIESZENIE: Eibach pro-kit
KOŁA: Lato Drag Wheels DR19 17"/Zima Seria 15"
BODY-KIT: Seria, usunięte emblematy z klapy został tylko sam znaczek
CAR AUDIO: Seria
DODATKI: Brak
PLANY: Ogarnąć wszystko ! najnowszy problem to regeneracja kompresora klimatyzacji, serwis zawalony robotą każe sobie czekać 5 dni roboczych i płacić prawie 5 stów, a że hania nie lubi stać w miejscu jutro na zaprzyjaźnionym szrocie szukam używki.
Pora na fotosy:
już wymienione:
- świece NGK 4x11,29zł
- przewody NGK RC-HE73250,21zł
- palec EPS 27zł
- cewka Mobiletron CH-05 EAC 105zł
- kopułka JC K14020 88zł
- pokrywa zaworów uszczelka ering 20zł
do tego rabat 15% w osiedlowym sklepie.
wyświetlacz klimy pokazywał tylko AC ON/AC OFF, więc zakupiłem używkę oczywiście zapominając o występujących różnicach wynikających z liftingu naszych qupet, na górze polift, a na dole przed. Niestety aby wszystko grało należy rozkręcić oba panele do ostatniej śrubki i wymienić bebechy, na szczęście cała operacja jest prosta jak odkręcenie wszystkich śrubek, jedyny problemiś wystąpił ze zdjęciem pokręteł w wersji przedlift, trzeba trochę siły użyć i czymś mocno podważyć, jak już się wszystkich śrubek pozbędziemy to bebechy są trzymane dwiema nakrętkami w miejscu po pokrętłach od temperatury i mocy nawiewu.
większa ramka polift
bebechy
ukryta nakrętka
koniec
a tak się czuje jeżdżąc moim autkiem ;p
Ostatnio zmieniony 08 lip 2019 18:52 przez Asart, łącznie zmieniany 2 razy.
Mitsubishi Space Wagon 2.0 TD/D 4D68 '98r. [rozbity, poszedł na żyletki ;(]
Honda Accord Coupe CG4 F20B7 '02r. viewtopic.php?f=9&t=4726
Honda Accord Coupe CG4 F20B7 '02r. viewtopic.php?f=9&t=4726
- Edi
- Moderator
- Posty: 1395
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: CG4 Kolumbijski polift
Witamy nową hankę i nowy temat .
Tylko dodaj te foty, a nie same linki .
Tylko dodaj te foty, a nie same linki .
Re: CG4 Kolumbijski polift
Hania stara, tylko właściciel nowy
z tymi linkami trochę przegiąłem, jeszcze ktoś pomyśli że clickbaity komuś chce nabić.
Apropos kompresora klimy, wizyta na szrocie okazała się dosyć owocna, zaraz na wejściu namierzone aco V sedan, a w środku kompresor z tymi samymi oznaczeniami HFC134a, reszta oznaczeń nie jest już dokładnie taka sama ale są analogie, w mojej 10PA17C MC447200 5043 a od V 10PA 447200, wartości ciśnień takie same, wziąłem jeszcze od aco VI sedan tak w razie czego ale niestety okazało się że siedzi tam zamiennik bez oznaczeń. Uwaga, na podwórku czeka na drugie życie Land Rover Freelander I 2.0 D z silnikiem od rovera, tak z ciekawości zajrzałem pod niego i co się okazało jak przetarłem tabliczkę od kompresora??? Denso HFC134a 10PA17c 447200
Czy ktoś wie coś więcej na temat naszych kompresorów i czy może tajemniczy numer HFC134a oznacza, że sprzęgło i bebechy są takie same i te sprężarki różnią się rozstawem wężyków i rozstawem śrub?
z tymi linkami trochę przegiąłem, jeszcze ktoś pomyśli że clickbaity komuś chce nabić.
Apropos kompresora klimy, wizyta na szrocie okazała się dosyć owocna, zaraz na wejściu namierzone aco V sedan, a w środku kompresor z tymi samymi oznaczeniami HFC134a, reszta oznaczeń nie jest już dokładnie taka sama ale są analogie, w mojej 10PA17C MC447200 5043 a od V 10PA 447200, wartości ciśnień takie same, wziąłem jeszcze od aco VI sedan tak w razie czego ale niestety okazało się że siedzi tam zamiennik bez oznaczeń. Uwaga, na podwórku czeka na drugie życie Land Rover Freelander I 2.0 D z silnikiem od rovera, tak z ciekawości zajrzałem pod niego i co się okazało jak przetarłem tabliczkę od kompresora??? Denso HFC134a 10PA17c 447200
Czy ktoś wie coś więcej na temat naszych kompresorów i czy może tajemniczy numer HFC134a oznacza, że sprzęgło i bebechy są takie same i te sprężarki różnią się rozstawem wężyków i rozstawem śrub?
Mitsubishi Space Wagon 2.0 TD/D 4D68 '98r. [rozbity, poszedł na żyletki ;(]
Honda Accord Coupe CG4 F20B7 '02r. viewtopic.php?f=9&t=4726
Honda Accord Coupe CG4 F20B7 '02r. viewtopic.php?f=9&t=4726
Re: CG4 Kolumbijski polift
od sedanów kompresory nie pasują, mają inne mocowania chyba. Któryś z chłopaków na forum kiedyś próbował. Ja ostatnio kupiłem drugi kompresor, ale cewka chyba zdechła.
Re: CG4 Kolumbijski polift
Forum przejrzałem i z tego co pamietam była mowa o sedanach VI gen, a dla ciekawości sprawdzę ta od V gena, ktoś mówił ze od preludy bd pasować, tamte sprężarki mam za darmo także bd mógł się pobawić, simadron mowil ze zregenerował sam za pomocą uszczelnień ale skoro klima mi wyje przy dodawaniu gazu to nie wiem czy wystarczy tylko te uszczelnienia zakupić. W tygodniu podjade to mechanika spuści mi czynnik i wysle sprężarkę do regeneracji, a jak od V gena będzie pasować to auto nie będzie stało tydzień.
Mitsubishi Space Wagon 2.0 TD/D 4D68 '98r. [rozbity, poszedł na żyletki ;(]
Honda Accord Coupe CG4 F20B7 '02r. viewtopic.php?f=9&t=4726
Honda Accord Coupe CG4 F20B7 '02r. viewtopic.php?f=9&t=4726
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: CG4 Kolumbijski polift
I podłączysz kompresor od V gen tylko po to, żeby jeździć? A nabijesz go czy tylko przykręcisz, żeby pasek założyć?
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: CG4 Kolumbijski polift
HFC134a to nazwa czynnika roboczego w układzie;)
Wspomniałeś o sedanach, pytanie czy EU czy US bo to niby sedany, a różnica kolosalna.
Jak masz za free to testuj... chociaż zazwyczaj bez zbędnych rozkmin p/n podpowiadają czy coś podejdzie czy nie do danego rocznika/modelu
Wspomniałeś o sedanach, pytanie czy EU czy US bo to niby sedany, a różnica kolosalna.
Jak masz za free to testuj... chociaż zazwyczaj bez zbędnych rozkmin p/n podpowiadają czy coś podejdzie czy nie do danego rocznika/modelu
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: CG4 Kolumbijski polift
tak chciałem tylko mieć coś co pasek przeturla przez tydzień w którym oryginalna sprężarka była regenerowana, nie nabijałem, nie miałem takiego zamiaru te sprężarki nie wyglądały na nowe więc mogły być uszkodzone, obie sprężarki miały inny układ przewodów i ilość ząbków w jednej się nie zgadzała (z tego co pamiętam w sprężarce od V), natomiast rozstaw śrub sprężarka od sedana VI miała taki sam i ją założyłem, a przewody zabezpieczyłem żeby nic do nich nie wleciało i unieruchomiłem.Krzysiek15255 pisze:I podłączysz kompresor od V gen tylko po to, żeby jeździć? A nabijesz go czy tylko przykręcisz, żeby pasek założyć?
całe życie człowiek się uczy zupełnie o tym zapomniałem obie sprężarki pochodziły od modeli EUfotografiks pisze:HFC134a to nazwa czynnika roboczego w układzie;)
Wspomniałeś o sedanach, pytanie czy EU czy US bo to niby sedany, a różnica kolosalna.
Jak masz za free to testuj... chociaż zazwyczaj bez zbędnych rozkmin p/n podpowiadają czy coś podejdzie czy nie do danego rocznika/modelu
sprężarka zregenerowana już siedzi, serwis klimy zrobiony i mrozi aż miło
mikołaj był trochę wcześnie w tym roku i dwie paczuchy zostawił , weekend był pracowity, najtrudniejsze było posprzątanie garażu (graty, remont, itd.) na szczęście jakoś poszło i wczoraj wymieniłem z braciszkiem olej w silniku i skrzyni(dwie stare grzechotki ukręciłem na śrubie, grzechotka od Yato dała radę), filtr oleju i powietrza, uszczelkę od vteca i EGR (wcześniej myślałem że jej nie ma a ona wrosła w EGR tworząc piękną jedną całość) oraz czyszczenie sitek elektrozaworów. Jestem ciekaw jak skrzynia będzie się spisywać, wcześniejsze objawy to szarpnięcie przy wrzuceniu z P na R, i czasami auto stało po wrzuceniu R czy D4, D3, D2, 1, lekkie opóźnienie przy zmienię biegów z 1 na 2 i 2 na 3. Teraz szarpnięcie wydaje się słabnąć, autko od razu jedzie po wrzuceniu biegu i praca skrzyni jakby lepsza, zobaczymy za miesiąc. Do wymiany został rozrząd z pompą, regeneracja zacisków hamulcowych, pompy wspomagania i maglownicy oraz zamontowanie przedniej poduchy, mam nadzieje że w następny weekend wszystko się uda.
Mitsubishi Space Wagon 2.0 TD/D 4D68 '98r. [rozbity, poszedł na żyletki ;(]
Honda Accord Coupe CG4 F20B7 '02r. viewtopic.php?f=9&t=4726
Honda Accord Coupe CG4 F20B7 '02r. viewtopic.php?f=9&t=4726
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: CG4 Kolumbijski polift
Pochwal się kto regenerował Ci kompresor i ile Cię to kosztowało.
Re: CG4 Kolumbijski polift
Firma laser-sinex włodarska 5/7 Łódź, cena to 450 złotych i jest to normalna cena chyba ze złom przyniesiesz wtedy dzwonią, podają koszt naprawy i pytają o decyzje. Czas 5 dni roboczych w sezonie, poza to od 1 dnia. Kompresor dostałem bez oliwy, należało go napełnić przed wsadzeniem do auta 100ml Pag 46 i przetoczyć olej kręcąc tym co jest w środku koła od sprężarki, nie pamietam jak się to nazywa, cewka czy sprzęgło.Krzysiek15255 pisze:Pochwal się kto regenerował Ci kompresor i ile Cię to kosztowało.
Mitsubishi Space Wagon 2.0 TD/D 4D68 '98r. [rozbity, poszedł na żyletki ;(]
Honda Accord Coupe CG4 F20B7 '02r. viewtopic.php?f=9&t=4726
Honda Accord Coupe CG4 F20B7 '02r. viewtopic.php?f=9&t=4726