Edi pisze:Asart pisze:Mucha dasz namiary? napisałbym PW ale nie wiem jak to zrobić
![Zmieszany :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
możliwe, że mam blokadę czy coś??
Teraz juz możesz PW napisać
![Mruga ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
.
dziękuję bardzo!
fotografiks pisze:Heja.
Zapobiegawczo uszczelnić?
Hmm biorąc pod uwagę szereg specjalistów, którzy spier... cokolwiek tylko im zawiozłem do zrobienia... to zapobiegawczo lepiej nic nie ruszać
![Mruga ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
zawsze lepiej samemu napsocić niż jak jakiś fachowiec głupot narobi i w najlepszym wypadku połowę śrubek zgubi albo nie dokręci, nigdy nie zapomnę jak jeden rzeźnik w poszukiwaniu pompy paliwa wykładzinę pociął skalpelem, a pompa w zupełnie w innym miejscu...
Autko ma 17 lat więc chyba coś tam musi lecieć ;p, jak będzie git to zostawię.
Krzysiek15255 pisze:Jeżeli dasz radę sam z rozrządem i zaworami to i uszczelniacze pod rozrządem wymienisz. Na forum dostępne są manuale. Uszczelniacz najszybciej wyciąga się wkręcając w nie wkręta do drewna odpowiedniej wielkości, tak mniej więcej w środek. Uważać trzeba żeby nie zarysować powierzchni wałka. Jeżeli uszczelniacze pod rozrządem nie pocą się i boisz się samemu tego podjąć, to zostaw jak jest. Ja robie wszystko samemu przy aucie. Wystarczy myśleć i mniej więcej znać się na manualnych czynnościach. Znajomość angielskiego i poruszanie się po instrukcji serwisowej pozwoli na samodzielne serwisowanie większości układów w aucie.
![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
dzięki za szybką instrukcję, angielski to nie problem i chyba trochę się myśli więc będzie dobrze
![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
dokładnie tych manuali nie przeglądałem ale chyba żaden nie odnosi się bezpośrednio do f20b7??