Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Siemaneczko bombeczki!
Siemaneczko bombeczki!
Siemaneczko bombeczki!
Na rodzimym podwórku pierwszym autem z kraju kwitnącej wiśni było dostojne Mitsubishi Space wagon koniec II gen. diesel 2.0 początkowo z turbiną. Razem z tatą pojechałem po nie autobusem do Francji gdy miałem jakieś 13 lat. To było bardzo rodzinne auto i mój tato wolał pojechać z rodziną na wakacje niż inwestować np w zepsute zawieszenie, więc gdy je dostałem w swoje ręce myślałem ze już jego lata są policzone, nic bardziej mylnego. Poza wybitym zawieszeniem, 2xwymiana linki od prędkościomierza, wymiana pompy wody i uszczelnieniem pomy paliwa, auto niezniszczalne! Jednak po licznych przygodach w tym roku 7 dni przed moimi urodzinami, baran z golfa wymusił pierwszeństwo wjeżdżając prosto pod rozpędzone mitsu, diagnoza niestety nie pozostawiała złudzeń i tak autko zakończyło swój wspaniały żywot. Ale nie ma tego złego co by nie wyszło na dobre, już od kilku lat uważnie przyglądałem się pewnemu autku, i zbierałem na nie ciężko zarobione pieniądze, akurat wypadek nastąpił w chwili gdy budżet miałem prawie dopięty i w taki sposób stałem się posiadaczem Hondy accord coupe 2.0i ES 2002r.
Auto pewnie nie jeden z forumowiczów pamięta, auto posiada już oznaczenia forumowe .
Jak czas pozwoli to temat z opisem i zdjęciami stworze w maju, narazie mogę powiedzieć, że w autku maska nie chciała się zamykać (poprzedni właściciel mówił żeby na sile zamykać, barbarzyńca!) wiec wyczyściłem mechanizm chusteczką higieniczną i wd40... po tygodniu od zakupu kontrolka zaczęła drażnić oczy a diagnostyka wykazała P1399 i błędy na 2-3 cylindrach, wymieniłem praktycznie cały układ zapłonowy, akumulator, wyczyściłem EGR (muszę jeszcze uszczelke kupić bo jej nie było!) przedwczoraj wyregulowałem z bratem zawory (o stanie ich się nie wypowiem bo pewnie zostałbym zablokowany, z uwagi na słowa które cisną mi się na język) i nareszcie auto cyka jak powinno
Chciałbym wszystkim podziękować za pracę wykonaną na tym forum, każdy z was w większym lub mniejszym stopniu przyczynił się do tego abym spełnił swoje małe marzenie.
PS: czy możecie polecić specjalistę w łódzkim?? potrzebuje wymienić rozrząd i zapobiegawczo uszczelnić silnik, z rozrządem sam dam radę ale tych uszczelniaczy nie wiem jak ruszyć ;/
Na rodzimym podwórku pierwszym autem z kraju kwitnącej wiśni było dostojne Mitsubishi Space wagon koniec II gen. diesel 2.0 początkowo z turbiną. Razem z tatą pojechałem po nie autobusem do Francji gdy miałem jakieś 13 lat. To było bardzo rodzinne auto i mój tato wolał pojechać z rodziną na wakacje niż inwestować np w zepsute zawieszenie, więc gdy je dostałem w swoje ręce myślałem ze już jego lata są policzone, nic bardziej mylnego. Poza wybitym zawieszeniem, 2xwymiana linki od prędkościomierza, wymiana pompy wody i uszczelnieniem pomy paliwa, auto niezniszczalne! Jednak po licznych przygodach w tym roku 7 dni przed moimi urodzinami, baran z golfa wymusił pierwszeństwo wjeżdżając prosto pod rozpędzone mitsu, diagnoza niestety nie pozostawiała złudzeń i tak autko zakończyło swój wspaniały żywot. Ale nie ma tego złego co by nie wyszło na dobre, już od kilku lat uważnie przyglądałem się pewnemu autku, i zbierałem na nie ciężko zarobione pieniądze, akurat wypadek nastąpił w chwili gdy budżet miałem prawie dopięty i w taki sposób stałem się posiadaczem Hondy accord coupe 2.0i ES 2002r.
Auto pewnie nie jeden z forumowiczów pamięta, auto posiada już oznaczenia forumowe .
Jak czas pozwoli to temat z opisem i zdjęciami stworze w maju, narazie mogę powiedzieć, że w autku maska nie chciała się zamykać (poprzedni właściciel mówił żeby na sile zamykać, barbarzyńca!) wiec wyczyściłem mechanizm chusteczką higieniczną i wd40... po tygodniu od zakupu kontrolka zaczęła drażnić oczy a diagnostyka wykazała P1399 i błędy na 2-3 cylindrach, wymieniłem praktycznie cały układ zapłonowy, akumulator, wyczyściłem EGR (muszę jeszcze uszczelke kupić bo jej nie było!) przedwczoraj wyregulowałem z bratem zawory (o stanie ich się nie wypowiem bo pewnie zostałbym zablokowany, z uwagi na słowa które cisną mi się na język) i nareszcie auto cyka jak powinno
Chciałbym wszystkim podziękować za pracę wykonaną na tym forum, każdy z was w większym lub mniejszym stopniu przyczynił się do tego abym spełnił swoje małe marzenie.
PS: czy możecie polecić specjalistę w łódzkim?? potrzebuje wymienić rozrząd i zapobiegawczo uszczelnić silnik, z rozrządem sam dam radę ale tych uszczelniaczy nie wiem jak ruszyć ;/
Mitsubishi Space Wagon 2.0 TD/D 4D68 '98r. [rozbity, poszedł na żyletki ;(]
Honda Accord Coupe CG4 F20B7 '02r. viewtopic.php?f=9&t=4726
Honda Accord Coupe CG4 F20B7 '02r. viewtopic.php?f=9&t=4726
Re: Siemaneczko bombeczki!
siema, no cóż z tymi gruzami już tak jest. Nie są to nowe auta, więc trzeba je lepić.
Re: Siemaneczko bombeczki!
Ja mam dobrego mechanika (który też ma naszą cupetkę )
Honda Accord Coupe VI CG2 2000r.,Honda Civic V 1.3 1994
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 22 sie 2016 14:52
- Auto: Accord 99
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Siemaneczko bombeczki!
Cześć i powodzenia.
Re: Siemaneczko bombeczki!
Mucha dasz namiary? napisałbym PW ale nie wiem jak to zrobić możliwe, że mam blokadę czy coś??
Mitsubishi Space Wagon 2.0 TD/D 4D68 '98r. [rozbity, poszedł na żyletki ;(]
Honda Accord Coupe CG4 F20B7 '02r. viewtopic.php?f=9&t=4726
Honda Accord Coupe CG4 F20B7 '02r. viewtopic.php?f=9&t=4726
- Edi
- Moderator
- Posty: 1395
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Siemaneczko bombeczki!
Teraz juz możesz PW napisać .Asart pisze:Mucha dasz namiary? napisałbym PW ale nie wiem jak to zrobić możliwe, że mam blokadę czy coś??
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Siemaneczko bombeczki!
Cześć i czołem.
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Siemaneczko bombeczki!
Heja.
Zapobiegawczo uszczelnić?
Hmm biorąc pod uwagę szereg specjalistów, którzy spier... co kolwiek tylko im zawiozłem do zrobienia... to zapobiegawczo lepiej nic nie ruszać
Zapobiegawczo uszczelnić?
Hmm biorąc pod uwagę szereg specjalistów, którzy spier... co kolwiek tylko im zawiozłem do zrobienia... to zapobiegawczo lepiej nic nie ruszać
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle