Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Wycie podczas jazdy.
Wycie podczas jazdy.
Jak w temacie. Trudno mi powiedzieć od kiedy, ale co raz bardziej słyszę wycie gdzieś z przodu podczas jazdy. Byłem na warsztacie i niby to nie łożyska ani opony, bo te drugie przełożyłem. Czy waszym zdaniem to wyje coś co ma związek z przeniesieniem napędu? Czy ktoś miał podobnie?
Re: Wycie podczas jazdy.
Ja od jakiegoś czasu mam podobnie w VII gen. tylko nie jest to wycie a raczej buczenie. Jestem umówiony na 27.11. w ASO na zdiagnozowanie usterki.
buksiu - QP '00 2L
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 22 sie 2016 14:52
- Auto: Accord 99
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Wycie podczas jazdy.
U mnie było to łożysko podpory półosi, przy przegubie wewnętrznym.
Re: Wycie podczas jazdy.
Ja już po diagnozie. Okazało się, że łożysko lewy tył jest w stanie agonalnym i nadaje się do natychmiastowej wymiany. Z prawym tyłem nie jest tragicznie ale też powoli daje o sobie znać, więc do wymiany pójdą za jednym zamachem dwie piasty. Na wymianę w ASO jestem umówiony dopiero na 13.12 bo wcześniej nie ma wolnego terminu.
buksiu - QP '00 2L
Re: Wycie podczas jazdy.
Wymiana piasty w VII genie to 35 minut pracy z wypaleniem pół paczki fajek.
Do tego trzeba aż do ASO jechać?
Odkręcenie 5 śrub od koła, odkręcenie dwóch śrub i zdjęcie całego jarzma z zaciskiem, zdjęcie tarczy, odkręcenie jednej śrubki od czujnika ABS, wyjęcie czujnika, odkręcenie 4 śrub od piasty. Gotowe, montaż w odwrotnej kolejności.
Piastę NTN Japan w pudełku SNR znajdziesz za bardzo fajne pieniądze i taka sama jest zamontowana oryginalnie.
W VII genie jak coś wyje to są 3 opcje
-tylna piasta z łożyskiem L lub P. Przednie łożyska żeby padły to rzadkość
-Podpora półosi prawej(długiej)
-Wyząbkowane opony
Do tego trzeba aż do ASO jechać?
Odkręcenie 5 śrub od koła, odkręcenie dwóch śrub i zdjęcie całego jarzma z zaciskiem, zdjęcie tarczy, odkręcenie jednej śrubki od czujnika ABS, wyjęcie czujnika, odkręcenie 4 śrub od piasty. Gotowe, montaż w odwrotnej kolejności.
Piastę NTN Japan w pudełku SNR znajdziesz za bardzo fajne pieniądze i taka sama jest zamontowana oryginalnie.
W VII genie jak coś wyje to są 3 opcje
-tylna piasta z łożyskiem L lub P. Przednie łożyska żeby padły to rzadkość
-Podpora półosi prawej(długiej)
-Wyząbkowane opony
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Wycie podczas jazdy.
Przyjmując, że ma się narzędzia, pojęcie i miejsce żeby to zrobić. No i jeśli śruby puszczą. ![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Teoretycznie proste. W praktyce okazuje się często inaczej.
![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Teoretycznie proste. W praktyce okazuje się często inaczej.
Re: Wycie podczas jazdy.
x2Krzysiek15255 pisze:Przyjmując, że ma się narzędzia, pojęcie i miejsce żeby to zrobić. No i jeśli śruby puszczą.
Teoretycznie proste. W praktyce okazuje się często inaczej.
![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
No właśnie i to jest całe sedno sprawy. Krzysiek15255 jakbyś czytał w moich myślach. Po pierwsze nie mam odpowiednich narzędzi, po drugie nie mam odpowiedniego miejsca aby móc się tym zająć. Po trzecie taki ze mnie mechanik jak z koziej d**y trąbka. O mechanice mam takie samo pojęcie jak o pilotowaniu myśliwca. To tak jakby nie jeden z Was próbował naprawić telewizor za 15k nie mając bladego pojęcia o elektronice. Zakładając nawet, że miałbym miejsce i narzędzia to przypuszczam, że z waszą wiedzą, praktyką, doświadczeniem mogłoby się to udać ale na pewno nie trwałoby to 35 minut tylko o wiele dłużej i nie wyjarałbym pół paczki fajek tylko pewnie cały karton
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
buksiu - QP '00 2L
Re: Wycie podczas jazdy.
To nie śruba centralna od pół osi żeby się zastanawiać czy puści, tylko dwie śruby od całego jarzma z zaciskiem i 4 od piasty, problemu żadnego nie powinno być.
Jedynie na co bym uważał to na czujnik od abs bo w VII lubi się zapiec i łatwo o połamanie jego.
Ale tak jak piszesz, to używane auto, w jednym aucie pójdzie w 30 minut, a w drugim pół dnia bo wszystko zapieczone, czy się ukręci.
Buksiu uwierz mi że do tej naprawy wystarczy podstawowy zestaw kluczy... No ale jak uważasz.
Pracowałem kiedyś w aso innej marki, same układy, układziki, chłopaczki co ledwo szkołę skończyły i pojęcie marne o wszystkim.
To nie są mechanicy tylko WYMIENIACZE, jak nie podepną się komputerem to nic nie zrobią, zero myślenia czy znania "błędów" z doświadczania danego modelu auta... a potem wymieniają w ciemno tylko rzeczy te które podpowiada komputer, tak do skutku aż błąd zniknie jako że ma się "nieograniczony" dostęp do części i można wymieniać wszystko po kolei...
Kup piastę o nr który podałem w innym temacie, podjedź do pierwszego lepszego warsztatu to wymienią na biegu, to wymieni przysłowiowy Józek i nie musi się znać wcale na Hondzie żeby to zrobić, a za część + robotę zapłacisz pewnie 350 PLN.
Gdy pojedziesz do ASO, pewnie będą Ci kazali kupić piastę za 1400 pln (taka sama jak za 250) i do tego znajdę masę innych rzeczy do wymiany, a rachunek za wymianę piasty zamknie się w kwocie 2 tyś PLN![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Sam piszesz że kieszenie się opróżniają... Nie dziwie się gdy robi się auto w ASO i z taką popularną/prostą rzeczą jak wymiana piasty...nawet załóżmy że przyjedziesz ze swoją częścią, to koszt roboczogodziny w ASO Hondy też zabija.... zrobisz jak uważasz.
Na pewno nie zamierzam Ci źle doradzić![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Jedynie na co bym uważał to na czujnik od abs bo w VII lubi się zapiec i łatwo o połamanie jego.
Ale tak jak piszesz, to używane auto, w jednym aucie pójdzie w 30 minut, a w drugim pół dnia bo wszystko zapieczone, czy się ukręci.
Buksiu uwierz mi że do tej naprawy wystarczy podstawowy zestaw kluczy... No ale jak uważasz.
Chyba nie masz na myśli ASO?Dlatego wolę powierzyć Hankę doświadczonej i wykwalifikowanej załodze.
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Pracowałem kiedyś w aso innej marki, same układy, układziki, chłopaczki co ledwo szkołę skończyły i pojęcie marne o wszystkim.
To nie są mechanicy tylko WYMIENIACZE, jak nie podepną się komputerem to nic nie zrobią, zero myślenia czy znania "błędów" z doświadczania danego modelu auta... a potem wymieniają w ciemno tylko rzeczy te które podpowiada komputer, tak do skutku aż błąd zniknie jako że ma się "nieograniczony" dostęp do części i można wymieniać wszystko po kolei...
Kup piastę o nr który podałem w innym temacie, podjedź do pierwszego lepszego warsztatu to wymienią na biegu, to wymieni przysłowiowy Józek i nie musi się znać wcale na Hondzie żeby to zrobić, a za część + robotę zapłacisz pewnie 350 PLN.
Gdy pojedziesz do ASO, pewnie będą Ci kazali kupić piastę za 1400 pln (taka sama jak za 250) i do tego znajdę masę innych rzeczy do wymiany, a rachunek za wymianę piasty zamknie się w kwocie 2 tyś PLN
![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Sam piszesz że kieszenie się opróżniają... Nie dziwie się gdy robi się auto w ASO i z taką popularną/prostą rzeczą jak wymiana piasty...nawet załóżmy że przyjedziesz ze swoją częścią, to koszt roboczogodziny w ASO Hondy też zabija.... zrobisz jak uważasz.
Na pewno nie zamierzam Ci źle doradzić
![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: Wycie podczas jazdy.
No właśnie miałem na myśli ASOslepak pisze: Chyba nie masz na myśli ASO?![]()
![]()
Pracowałem kiedyś w aso innej marki, same układy, układziki, chłopaczki co ledwo szkołę skończyły i pojęcie marne o wszystkim.
To nie są mechanicy tylko WYMIENIACZE, jak nie podepną się komputerem to nic nie zrobią, zero myślenia czy znania "błędów" z doświadczania danego modelu auta... a potem wymieniają w ciemno tylko rzeczy te które podpowiada komputer, tak do skutku aż błąd zniknie jako że ma się "nieograniczony" dostęp do części i można wymieniać wszystko po kolei...
Kup piastę o nr który podałem w innym temacie, podjedź do pierwszego lepszego warsztatu to wymienią na biegu, to wymieni przysłowiowy Józek i nie musi się znać wcale na Hondzie żeby to zrobić, a za część + robotę zapłacisz pewnie 350 PLN.
Gdy pojedziesz do ASO, pewnie będą Ci kazali kupić piastę za 1400 pln (taka sama jak za 250) i do tego znajdę masę innych rzeczy do wymiany, a rachunek za wymianę piasty zamknie się w kwocie 2 tyś PLN
Sam piszesz że kieszenie się opróżniają... Nie dziwie się gdy robi się auto w ASO i z taką popularną/prostą rzeczą jak wymiana piasty...nawet załóżmy że przyjedziesz ze swoją częścią, to koszt roboczogodziny w ASO Hondy też zabija.... zrobisz jak uważasz.
Na pewno nie zamierzam Ci źle doradzić
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Pozdro...
buksiu - QP '00 2L
Re: Wycie podczas jazdy.
Wszystko rozumiem:) Wiadomo, nie można z góry każdego ASO oceniać w ten sam sposób, choć niestety mam szwagra co robi w ASO audi i sytuacja wygląda bardzo podobnie... tylko manuale drukują jak co mają robić, a komputery diagnostyczne to na szyi noszą
Ogólnie firmy mayle nie polecam.
Kiedyś to była naprawdę dobra firma,ale jak to bywa z firmami jakość spadła,ta nawet tutaj czy na HAKP ktoś ostatnio wklejał zdjęcia tulei czy innych rzeczy tej firmy i słabo to wyglądało.
Może uda Ci się dogadać z ASO żeby twoją piastę snr<ntn> zamontowali, albo podjedź do pierwszego lepszego warsztatu, bo tutaj taki człowiek jak od rozrządu co się zna nie będzie potrzebny.
![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ogólnie firmy mayle nie polecam.
Kiedyś to była naprawdę dobra firma,ale jak to bywa z firmami jakość spadła,ta nawet tutaj czy na HAKP ktoś ostatnio wklejał zdjęcia tulei czy innych rzeczy tej firmy i słabo to wyglądało.
Może uda Ci się dogadać z ASO żeby twoją piastę snr<ntn> zamontowali, albo podjedź do pierwszego lepszego warsztatu, bo tutaj taki człowiek jak od rozrządu co się zna nie będzie potrzebny.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1