Witam.
Temat wałkowany wielokrotnie aczkolwiek nigdzie nie doczytałem się konkretnej odpowiedzi. Pacjent to CG4 z 2000 roku silnik F20B7 + LPG. Ciągle pali się check z kodami P0300, P0301, P0302, P0303, P0304 oraz P1399Pd. Świece, aparat, kable zmienione. EGR, przepustnica przeczyszczone, lewego powietrza nie ssie. Kolejne objawy to czasem praca na 3 cylindry ( problem z 2), spadek obrotów oraz przygasanie (do ok. 200rpm), falowanie obrotów na zimnym. Auto bardzo często też gaśnie np. przy dojeździe do świateł czy też skrzyżowania.
Panie i Panowie czy jest jeszcze coś czego nie robiłem a co może mieć znaczący wpływ na taką pracę silnika?
problem z pracą silnika
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: problem z pracą silnika
Gaśnie na benzynie też? Zawory sprawdzone? Wiązkę od aparatu do kompa bym sprawdził, jeśli na dwóch to samo.
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 10 lip 2018 08:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Topólka
Re: problem z pracą silnika
Spr to co Krzysiek pisze ale też sam aparat, może cewka nie domaga, bo twój opis by potwierdzał właśnie cewkę w aparacieKrzysiek15255 pisze:Gaśnie na benzynie też? Zawory sprawdzone? Wiązkę od aparatu do kompa bym sprawdził, jeśli na dwóch to samo.
Re: problem z pracą silnika
Na benzynie też zdarza się przygasnąć, najczęściej w momencie osiągnięcia temperatury na przełączenie z PB na LPG.
Zawory sprawdzone, wyregulowane - podparty był właśnie ten na 2 cylindrze.
Zawory sprawdzone, wyregulowane - podparty był właśnie ten na 2 cylindrze.
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2100
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: problem z pracą silnika
Sprawdź cewkę zapłonową. Prawdopodobnie gubi prąd.
Co prawda w moim V6 są cewki na każdym cylindrze, a nie tak jak w R4, czy V6 przedlift, ale dokładnie te same objawy miałem.
Przyczyną okazała się pęknięta obudowa cewki (słaby zamiennik) na jednym z cylindrów. Szczegóły gdzieś w moim temacie
Co prawda w moim V6 są cewki na każdym cylindrze, a nie tak jak w R4, czy V6 przedlift, ale dokładnie te same objawy miałem.
Przyczyną okazała się pęknięta obudowa cewki (słaby zamiennik) na jednym z cylindrów. Szczegóły gdzieś w moim temacie
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001