Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.

2007 Honda Accord 2.4 CM5 LX+ - poliftowy sedan Bartocha

Pokaż nam swojego USDM Accorda 7gen!
Awatar użytkownika
hemicuda
Posty: 212
Rejestracja: 29 maja 2015 23:35
Auto: Accord Coupe 2006
silnik: j30a4 + mt
Lokalizacja: SL

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: hemicuda »

No cześć;)

Fajny masz ten dwu-teo-Hondownik ;)

Po przeczytaniu całego tematu..lekki mętlik :) Honda naprawdę ma fajna politykę..z OEM navi odpuściłem tez już sobie dawno..u Ciebie..to jedynie bym ruszył te hamulce z tyłu...ja tu wariuje sobie czasem z paczką w w NL i w 4 osoby jak jeżdżę to potrafią się skonczyć po jakimś czasie..a bębny..gdzieś TY to znalazł :)

pzdr z NL :)
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Bartoch »

hemicuda pisze: u Ciebie..to jedynie bym ruszył te hamulce z tyłu...ja tu wariuje sobie czasem z paczką w w NL i w 4 osoby jak jeżdżę to potrafią się skonczyć po jakimś czasie..a bębny..gdzieś TY to znalazł :)
W miejscowości Biała Podlaska :mrgreen:
Awatar użytkownika
buksiu
Posty: 212
Rejestracja: 19 mar 2014 00:29
Auto: Coupe 98-02
silnik: 2
Lokalizacja: Będzin

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: buksiu »

No, tak mi się właśnie wydawało, że powinno być takie radio jak w wersji europejskiej. Trochę gościa poniosło montując taką ramkę. Chyba, że miał bardzo słaby wzrok lub był dalekowidzem :lol: .
buksiu - QP '00 2L
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Bartoch »

Dotarł pierwszy gadżet do auta. Kierownica skórzana ze sterowaniem radiem i tempomatem. Jednak ze względu na to, że kierownice do tego modelu w naszym kraju to towar deficytowy zdecydowałem się na ten zakup. Mimo, że jest ona od wersji przedliftowej, więc nie ma podświetlanych przycisków. Jednakże będę działać w kierunku, aby to zmienić.
Załączniki
IMG_20180907_170457.jpg
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Krzysiek15255 »

A samych przycisków nie dostaniesz podświetlanych? :)
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Bartoch »

Od tempomatu mam ze swojej kierownicy, musze znaleźć od sterowania radiem. Tylko nie wiem jak z kolorem podświetlenia. W europejskich accordach VII występuje zielone i amber. U mnie jest takie jakby blado zielone, ale nie wiem czy to takie samo. Musiałbym gdzieś podejrzeć.
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Bartoch »

Wleciały nowe tablice :mrgreen:
Załączniki
nowe tablice.jpg
Awatar użytkownika
Chmura
Posty: 194
Rejestracja: 17 lis 2013 19:37
Auto: CG1
silnik: J30A1
Lokalizacja: Myszków

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Chmura »

Też mam ale dalej zastanawiam się jak je zamontować
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: Bartoch »

Z przodu nie było problemów, bo oryginalne miejsce pod tablice było tych samych wymiarów. Z tyłu niestety nie obyło się bez kombinowania. Ponieważ polskie "amerykańskie" tablice są kilka centymetrów niższe niż być powinny. W moim accordzie te tablice mieściły się idealnie między otwory do montowania oryginalnej amerykańskiej ramki. Dlatego pod tablice zamontowałem prostokątny kawałek plastiku pomalowany w kolor nadwozia. Wyszło to całkiem dobrze.

Kolejna rzecz jaka się dzieje to instalacja gazowa. Miałem termin na połowę października, ale że któryś z klientów nie odebrał od blacharza auta na czas, udało mi się wskoczyć na jego miejsce i oddać auto miesiąc wcześniej :D
Z tego powodu zmieniłem plany i wziąłem się za regulację zaworów w aucie. Zamówiłem nawet specjalny szczelinomierz kątowy z odpowiednim listkiem. Bo w tym silniku luzy zaworowe powinny mieć wartość: ssące 0.23, a wydechowe 0.30. A miałem stary szczelinomierz do F serii co 0.05. Ponadto tutaj dostęp do ssących zaworów jest lekko utrudniony, bo silnik jest niżej i osprzęt przeszkadza. W F serii było elegancko, tutaj trzeba się pogimnastykować.
Załączniki
szczelinomierz kątowy.jpg
szczelinomierz kątowy.jpg (73.86 KiB) Przejrzano 4059 razy
regulacja zaworów.jpg
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha

Post autor: slepak »

Sprawdzałeś przy okazji wysunięcie napinacza hydraulicznego od rozrządu?
Bo w K24 i N22 łańcuchy lubią się wyciągać.
Fajnie że zawory sam ogarniasz, bo coraz więcej przypadków "mechaników" którzy regulują zawory byle jak...
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
ODPOWIEDZ