Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
2007 Honda Accord 2.4 CM5 LX+ - poliftowy sedan Bartocha
- hemicuda
- Posty: 212
- Rejestracja: 29 maja 2015 23:35
- Auto: Accord Coupe 2006
- silnik: j30a4 + mt
- Lokalizacja: SL
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
No cześć;)
Fajny masz ten dwu-teo-Hondownik
Po przeczytaniu całego tematu..lekki mętlik Honda naprawdę ma fajna politykę..z OEM navi odpuściłem tez już sobie dawno..u Ciebie..to jedynie bym ruszył te hamulce z tyłu...ja tu wariuje sobie czasem z paczką w w NL i w 4 osoby jak jeżdżę to potrafią się skonczyć po jakimś czasie..a bębny..gdzieś TY to znalazł
pzdr z NL
Fajny masz ten dwu-teo-Hondownik
Po przeczytaniu całego tematu..lekki mętlik Honda naprawdę ma fajna politykę..z OEM navi odpuściłem tez już sobie dawno..u Ciebie..to jedynie bym ruszył te hamulce z tyłu...ja tu wariuje sobie czasem z paczką w w NL i w 4 osoby jak jeżdżę to potrafią się skonczyć po jakimś czasie..a bębny..gdzieś TY to znalazł
pzdr z NL
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
W miejscowości Biała Podlaskahemicuda pisze: u Ciebie..to jedynie bym ruszył te hamulce z tyłu...ja tu wariuje sobie czasem z paczką w w NL i w 4 osoby jak jeżdżę to potrafią się skonczyć po jakimś czasie..a bębny..gdzieś TY to znalazł
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
No, tak mi się właśnie wydawało, że powinno być takie radio jak w wersji europejskiej. Trochę gościa poniosło montując taką ramkę. Chyba, że miał bardzo słaby wzrok lub był dalekowidzem .
buksiu - QP '00 2L
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
Dotarł pierwszy gadżet do auta. Kierownica skórzana ze sterowaniem radiem i tempomatem. Jednak ze względu na to, że kierownice do tego modelu w naszym kraju to towar deficytowy zdecydowałem się na ten zakup. Mimo, że jest ona od wersji przedliftowej, więc nie ma podświetlanych przycisków. Jednakże będę działać w kierunku, aby to zmienić.
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
A samych przycisków nie dostaniesz podświetlanych?
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
Od tempomatu mam ze swojej kierownicy, musze znaleźć od sterowania radiem. Tylko nie wiem jak z kolorem podświetlenia. W europejskich accordach VII występuje zielone i amber. U mnie jest takie jakby blado zielone, ale nie wiem czy to takie samo. Musiałbym gdzieś podejrzeć.
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
Też mam ale dalej zastanawiam się jak je zamontować
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
Z przodu nie było problemów, bo oryginalne miejsce pod tablice było tych samych wymiarów. Z tyłu niestety nie obyło się bez kombinowania. Ponieważ polskie "amerykańskie" tablice są kilka centymetrów niższe niż być powinny. W moim accordzie te tablice mieściły się idealnie między otwory do montowania oryginalnej amerykańskiej ramki. Dlatego pod tablice zamontowałem prostokątny kawałek plastiku pomalowany w kolor nadwozia. Wyszło to całkiem dobrze.
Kolejna rzecz jaka się dzieje to instalacja gazowa. Miałem termin na połowę października, ale że któryś z klientów nie odebrał od blacharza auta na czas, udało mi się wskoczyć na jego miejsce i oddać auto miesiąc wcześniej
Z tego powodu zmieniłem plany i wziąłem się za regulację zaworów w aucie. Zamówiłem nawet specjalny szczelinomierz kątowy z odpowiednim listkiem. Bo w tym silniku luzy zaworowe powinny mieć wartość: ssące 0.23, a wydechowe 0.30. A miałem stary szczelinomierz do F serii co 0.05. Ponadto tutaj dostęp do ssących zaworów jest lekko utrudniony, bo silnik jest niżej i osprzęt przeszkadza. W F serii było elegancko, tutaj trzeba się pogimnastykować.
Kolejna rzecz jaka się dzieje to instalacja gazowa. Miałem termin na połowę października, ale że któryś z klientów nie odebrał od blacharza auta na czas, udało mi się wskoczyć na jego miejsce i oddać auto miesiąc wcześniej
Z tego powodu zmieniłem plany i wziąłem się za regulację zaworów w aucie. Zamówiłem nawet specjalny szczelinomierz kątowy z odpowiednim listkiem. Bo w tym silniku luzy zaworowe powinny mieć wartość: ssące 0.23, a wydechowe 0.30. A miałem stary szczelinomierz do F serii co 0.05. Ponadto tutaj dostęp do ssących zaworów jest lekko utrudniony, bo silnik jest niżej i osprzęt przeszkadza. W F serii było elegancko, tutaj trzeba się pogimnastykować.
Re: Honda Accord 2.4 LX - poliftowy sedan Bartocha
Sprawdzałeś przy okazji wysunięcie napinacza hydraulicznego od rozrządu?
Bo w K24 i N22 łańcuchy lubią się wyciągać.
Fajnie że zawory sam ogarniasz, bo coraz więcej przypadków "mechaników" którzy regulują zawory byle jak...
Bo w K24 i N22 łańcuchy lubią się wyciągać.
Fajnie że zawory sam ogarniasz, bo coraz więcej przypadków "mechaników" którzy regulują zawory byle jak...
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1