Witam serdecznie,
Słuchajcie, na wstępie chciałem zaznaczyć, że nie jest to wersja US tylko UK, a dokładnie jak numer VIN wskazuje JPN , ale dla jednego pytania nie chciałem specjalnie szukać innego forum.
Sprawa wygląda następująco. Przeglądając różnego tutoriale na YouTube'ie czy innych stronach, sprawa powinna być prosta i standardowa. Natomiast okazuje się że zaciski mają inną budowę niż te prezentowane w DIY'ach. Czy ktoś może jest w stanie opisać pokrótce jak wymienić jedynie klocki, albo ma link do DIY (osobiście nie znalazłem czegoś co by przypominało zacisk na zdjęciach).
Z góry wielkie dzięki.
Wymiana klocków Acco 2012
Re: Wymiana klocków Acco 2012
Zacisk wygląda identycznie jak w VII genie.
https://3.allegroimg.com/s512/0130fb/70 ... d2fd588613" onclick="window.open(this.href);return false;
Ściągasz na zdjęciu widoczną sprężyna zabezpieczającą klocek.
Klucz 7 imbus, odkręcasz zacisk, ściągasz go.
Wyciągasz klocki. Czyścisz miejsce kontaktu klocków z jarzmem. Przegląd prowadnic oraz gumek na zacisku. Przegląd tłoczka( gumka na tłoczku) Przednie klocki są wciskane, tylne wkręcane.
Montujesz klocki do zacisku, wtedy w całości zakładasz na tarczę z powrotem. Skręcasz z powrotem dwie śruby od prowadnic.
Cała filozofia.
Patrząc na to jakie masz ranty na tarczy na zewnątrz, to zapewne od wewnętrznej strony z racji nacisku tłoczka rant będzie jeszcze większy. Ale zrobisz jak uważasz, dla mnie poza klockami wymieniłbym jeszcze tarcze.
https://3.allegroimg.com/s512/0130fb/70 ... d2fd588613" onclick="window.open(this.href);return false;
Ściągasz na zdjęciu widoczną sprężyna zabezpieczającą klocek.
Klucz 7 imbus, odkręcasz zacisk, ściągasz go.
Wyciągasz klocki. Czyścisz miejsce kontaktu klocków z jarzmem. Przegląd prowadnic oraz gumek na zacisku. Przegląd tłoczka( gumka na tłoczku) Przednie klocki są wciskane, tylne wkręcane.
Montujesz klocki do zacisku, wtedy w całości zakładasz na tarczę z powrotem. Skręcasz z powrotem dwie śruby od prowadnic.
Cała filozofia.
Patrząc na to jakie masz ranty na tarczy na zewnątrz, to zapewne od wewnętrznej strony z racji nacisku tłoczka rant będzie jeszcze większy. Ale zrobisz jak uważasz, dla mnie poza klockami wymieniłbym jeszcze tarcze.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1