Silver CG4 by krisss111
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: WANTEDS silver CG4 by krisss111
Lawina zrobi się ciepło to będę to przerabiał bo też mam luz. Ale kris zapłacił grosze za cały mechanizm bez luzów więc może lepiej poszukać dobrej używki bez luzu
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 18 gru 2016 11:46
- Auto: Accord VI Coupe
- silnik: 2.0 148KM
- Lokalizacja: Zabrze
Re: WANTEDS silver CG4 by krisss111
Ja to się zastanawiam czy w tych naszych Accordach z tymi skrzyniami to na pewno jest dobry pomysł. Sam kiedyś myślałem o short shifterze ale się boje o synchronizatory.
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: WANTEDS silver CG4 by krisss111
Żeby nie mylić pojęć. Rozmawiałem z Krisem i lewarek z prelude V różni się tylko wysokością lewarka.
Więc z tego wynika, że sama zmiana to tylko optyczne obniżenie gałki co może minimalnie wydawać się, że skróci skok między biegami.
Natomiast jeśli chodzi o typowo short shifter to trzeba mocowanie górnej linki podnieść.
Czy to jest dobre dla naszych skrzyń? To zależy jak kto użytkuje i czy wrzuca na chama biegi.
Więc z tego wynika, że sama zmiana to tylko optyczne obniżenie gałki co może minimalnie wydawać się, że skróci skok między biegami.
Natomiast jeśli chodzi o typowo short shifter to trzeba mocowanie górnej linki podnieść.
Czy to jest dobre dla naszych skrzyń? To zależy jak kto użytkuje i czy wrzuca na chama biegi.
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 18 gru 2016 11:46
- Auto: Accord VI Coupe
- silnik: 2.0 148KM
- Lokalizacja: Zabrze
Re: WANTEDS silver CG4 by krisss111
No tak obniżenie lewarka to takie placebo, ale tutaj też trzeba zwrócić uwagę na to, że przy niższej gałce trzeba przyłożyć inną siłę. Może się czepiam, ale z doświadczenia wiem, że skrzynie w Acco są raczej delikatne i ze zmianą biegów trzeba uważać, tak jak wspomniałeś przede wszystkim nie wciskać na chama biegów.
Sam się muszę zastanowić nad takim patentem.
Sam się muszę zastanowić nad takim patentem.
Re: WANTEDS silver CG4 by krisss111
Ja nie mam takiego problemu bo biegi same mi wchodzą
buksiu - QP '00 2L
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: WANTEDS silver CG4 by krisss111
uwaga !!! uwaga !!! odgrzewam kotleta
Pomyślałem, że wypadałoby coś skrobnąć.
Od ostatniej aktualizacji tematu przybyło kilka klamotów.
Sno i stara kiera zmieniona na kółko z nowszego acco, konkretnie VII przedlift. na razie będzie tak jak jest, ale jak nie będę miał co z kasą zrobić, to może dam ją do ponownego obszycia i pogrubienia, bo jest dość chudziutka
srebrne plastiki potraktowałem VHT i w sumie wyszło całkiem fajnie.
oprócz tego zamontowałem halogeny z acco VII USD . żeby zagrały z ciemnymi ramkami reflektorów przyciemniłem je folią, bo były całkowicie srebrne i bałem się że za bardzo będą się odcinać. jeszcze muszę elektrykę ogarnąć.
było
jest
w sumie to taki mało widoczny mod, ale ... jest, w PL raczej nikt się jeszcze nie pokusił o taki.
oprócz tego już dobry kawał czasu czekają na założenie czterotłoki z legenda
tacza będzie z VIII gena 320, zimermany z nowymi otworami pod mój rozstaw.
na pokładzie są już nowe przewody hamulcowe i paliwowe, oczywiście miedź no i elastyczne w oplocie
z założeniem długo zwlekałem, ponieważ bez dystansu nie było szansy wsadzenia tego BBK pod moje felgi. a z kolei dystans wymusza wypchanie nadkoli. i tak jedno z drugim powodowało obsuwę.
Dystanse już są ... jedyne 22mm na stronę
tutaj wstępna przymiarka po delikatnej ingerencji rolki do nadkoli.... lepiej nie będzie
No i teraz .... felunek oddany do Rims Garage https://www.facebook.com/Rims-Garage-1425214707760548/" onclick="window.open(this.href);return false;
na ogarnięcie rantów...trzeba się w końcu pozbyć tego zyebanego lakieru natryśniętego przez pseudo fachowców z poprzedniej firmy i zrobić profi polerkę. nie pośpieszam tematu, bo i tak do końca czerwca tkwię na w/w kursie i tak, więc ziomek ma czas żeby zrobić to tak jak powinno być od samego początku. Jeszcze tylko opony jakieś ogarnąć i będzie można zaczynać sezon
AAAA ... no i habeta przekroczyla ostatnio kolejną równą liczbę
w związku z tym wpadł nowy rozrząd i wszystko co z nim związane ... pompa wody ASAHI, rolki NSK, paski gates powergrirp i paski osprzętu Continental i do wspomy DAYKO.
klamoty zamówione w Haparts, wszystko złożone i śmiga dalej.
Pomyślałem, że wypadałoby coś skrobnąć.
Od ostatniej aktualizacji tematu przybyło kilka klamotów.
Sno i stara kiera zmieniona na kółko z nowszego acco, konkretnie VII przedlift. na razie będzie tak jak jest, ale jak nie będę miał co z kasą zrobić, to może dam ją do ponownego obszycia i pogrubienia, bo jest dość chudziutka
srebrne plastiki potraktowałem VHT i w sumie wyszło całkiem fajnie.
oprócz tego zamontowałem halogeny z acco VII USD . żeby zagrały z ciemnymi ramkami reflektorów przyciemniłem je folią, bo były całkowicie srebrne i bałem się że za bardzo będą się odcinać. jeszcze muszę elektrykę ogarnąć.
było
jest
w sumie to taki mało widoczny mod, ale ... jest, w PL raczej nikt się jeszcze nie pokusił o taki.
oprócz tego już dobry kawał czasu czekają na założenie czterotłoki z legenda
tacza będzie z VIII gena 320, zimermany z nowymi otworami pod mój rozstaw.
na pokładzie są już nowe przewody hamulcowe i paliwowe, oczywiście miedź no i elastyczne w oplocie
z założeniem długo zwlekałem, ponieważ bez dystansu nie było szansy wsadzenia tego BBK pod moje felgi. a z kolei dystans wymusza wypchanie nadkoli. i tak jedno z drugim powodowało obsuwę.
Dystanse już są ... jedyne 22mm na stronę
tutaj wstępna przymiarka po delikatnej ingerencji rolki do nadkoli.... lepiej nie będzie
No i teraz .... felunek oddany do Rims Garage https://www.facebook.com/Rims-Garage-1425214707760548/" onclick="window.open(this.href);return false;
na ogarnięcie rantów...trzeba się w końcu pozbyć tego zyebanego lakieru natryśniętego przez pseudo fachowców z poprzedniej firmy i zrobić profi polerkę. nie pośpieszam tematu, bo i tak do końca czerwca tkwię na w/w kursie i tak, więc ziomek ma czas żeby zrobić to tak jak powinno być od samego początku. Jeszcze tylko opony jakieś ogarnąć i będzie można zaczynać sezon
AAAA ... no i habeta przekroczyla ostatnio kolejną równą liczbę
w związku z tym wpadł nowy rozrząd i wszystko co z nim związane ... pompa wody ASAHI, rolki NSK, paski gates powergrirp i paski osprzętu Continental i do wspomy DAYKO.
klamoty zamówione w Haparts, wszystko złożone i śmiga dalej.
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2140
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: WANTEDS silver CG4 by krisss111
No no! Się dzieje.
Te dystanse to skąd? Bo korcą mnie grubsze na tył, a może i na przód, ale takie max 15 mm.
Te dystanse to skąd? Bo korcą mnie grubsze na tył, a może i na przód, ale takie max 15 mm.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: WANTEDS silver CG4 by krisss111
Grubo podziałałeś w temacie. Tak trzymaj.
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: WANTEDS silver CG4 by krisss111
Paski i dociski widzę te same mam. Jak ja zamawiałem dwa miechy temu to pompy nie mieli. Ale jak wymieniałem to poprzednie Koyo stan idealny NSK już szumiały jeśli doczekam z accordem kolejnego rozrządu to będę szukał rolek Koyo.
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: WANTEDS silver CG4 by krisss111
Jak montujesz zaciski? Jakieś adaptery?