CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Andy
Posty: 51
Rejestracja: 19 lip 2017 16:40
Auto: Accord 98-02
silnik: 3,0 V6
Lokalizacja: Białystok

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Andy »

Miałem na myśli przewody gumowe a te jak widzę na zdjęciach masz seryjne.
Honda Accord Coupe 3.0 V6 /CG2/ 2000
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Kondziu »

Aaa tych narazie nie zmieniam bo z budżetem się nie dopinam.

Na oba Accordy w tym miesiącu pare tysięcy zainwestowałem tak więc narazie będzie cisza może do wakacji.
Andy
Posty: 51
Rejestracja: 19 lip 2017 16:40
Auto: Accord 98-02
silnik: 3,0 V6
Lokalizacja: Białystok

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Andy »

Ciekaw jestem jak hamowanie zmieni się po zamontowaniu przewów w oplocie. Nazbieram trochę kaski i sam sprawdzę efekty.
Honda Accord Coupe 3.0 V6 /CG2/ 2000
Tomek84
Posty: 47
Rejestracja: 26 maja 2016 14:11
Auto: Accord sedan 98-02
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Tarnów / Mielec / Kraków

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Tomek84 »

Kondziu pisze:Tak się zacząłem zastanawiać.
Każdy sedan w PL ma szerokie lampy bo jest z USA/Kanada a mój jedyny ma wąskie.
Może zostawię tak jak jest co by był oryginalny :-)
Osobiście uważam, że te Twoje nadają samochodowi unikalności. Nie widziałem jeszcze drugiego takiego USA dedykowanego na rynek arabski... ;)
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Kondziu »

Pojeździłem już trochę z nowymi hamulcami.
W weekend dość mocno przegoniłem auto na odcinku 500km

Jest ogromna różnica w hamowaniu, co za czym idzie jeździ się dużo lepiej i bezpieczniej.
Można sobie pozwolić na częstsze i szybsze wyprzedzanie itd.

Cóż mogę powiedzieć, warto było wydać worek pieniędzy akurat na to, polecam wszystkim :D
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: slepak »

Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania :mrgreen:
Domyślam się że jesteś zadowolony, bo wiem po cg3 że te 260mm w ogóle nie hamuję i tarcze można zmieniać co 5 tyś kilometrów :twisted:
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2100
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: QuicksilveR »

Kondziu pisze:Cóż mogę powiedzieć, warto było wydać worek pieniędzy akurat na to, polecam wszystkim
slepak pisze:Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania
Dodać do tego, że Kondziu jeszcze zregenerował komplet P+T, to już w ogóle musi być bajka.
Ja się zabieram do podmiany na 320 mm jak pies do jeża :mrgreen: Ale to już nieuniknione w najbliższym czasie.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Kondziu »

slepak pisze:Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania :mrgreen:
Domyślam się że jesteś zadowolony, bo wiem po cg3 że te 260mm w ogóle nie hamuję i tarcze można zmieniać co 5 tyś kilometrów :twisted:
U mnie były 280mm ale jedno tłoczkowe i tarcze cienkie na 23mm tylko wchodziły.

Z tyłu też już kiepsko to chodziło tak więc kompletna renowacja się opłacała :-)
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: slepak »

Kurde, a po vinie jak sprawdzałem to pamiętam że tam 260 było na przodzie,a z tyłu 262, chodź mogę się mylić.
Na tył to mogłeś adaptery kupić z ebaya, do tego oryginalny zacisk i wsadzać tarczę 300mm z crv/accorda VIII które fabrycznie miały w lepszych wersjach taką średnicę tarcz montowaną. Koszt adapterów koło 100 euro jak pamiętam.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Kondziu »

I tak jest problem z zaciskami z tyłu. Okazuje się że są trzy różne rodzaje zacisków na tył.
I te co kupiłem i zregenerowałem to nie da się do nich założyć linki hamulca ręcznego.
Tak więc regeneruje moje stare a te co kupiłem będą do sprzedania.
Wypiaskowane ocynkowane i zregenerowane.

Do mojej jazdy spokojnie wystarczy taki zestaw jak jest teraz :-)
ODPOWIEDZ