CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 19 lip 2017 16:40
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3,0 V6
- Lokalizacja: Białystok
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
Miałem na myśli przewody gumowe a te jak widzę na zdjęciach masz seryjne.
Honda Accord Coupe 3.0 V6 /CG2/ 2000
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
Aaa tych narazie nie zmieniam bo z budżetem się nie dopinam.
Na oba Accordy w tym miesiącu pare tysięcy zainwestowałem tak więc narazie będzie cisza może do wakacji.
Na oba Accordy w tym miesiącu pare tysięcy zainwestowałem tak więc narazie będzie cisza może do wakacji.
CB9 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=28&t=1230
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 19 lip 2017 16:40
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3,0 V6
- Lokalizacja: Białystok
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
Ciekaw jestem jak hamowanie zmieni się po zamontowaniu przewów w oplocie. Nazbieram trochę kaski i sam sprawdzę efekty.
Honda Accord Coupe 3.0 V6 /CG2/ 2000
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 26 maja 2016 14:11
- Auto: Accord sedan 98-02
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Tarnów / Mielec / Kraków
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
Osobiście uważam, że te Twoje nadają samochodowi unikalności. Nie widziałem jeszcze drugiego takiego USA dedykowanego na rynek arabski...Kondziu pisze:Tak się zacząłem zastanawiać.
Każdy sedan w PL ma szerokie lampy bo jest z USA/Kanada a mój jedyny ma wąskie.
Może zostawię tak jak jest co by był oryginalny
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
Pojeździłem już trochę z nowymi hamulcami.
W weekend dość mocno przegoniłem auto na odcinku 500km
Jest ogromna różnica w hamowaniu, co za czym idzie jeździ się dużo lepiej i bezpieczniej.
Można sobie pozwolić na częstsze i szybsze wyprzedzanie itd.
Cóż mogę powiedzieć, warto było wydać worek pieniędzy akurat na to, polecam wszystkim
W weekend dość mocno przegoniłem auto na odcinku 500km
Jest ogromna różnica w hamowaniu, co za czym idzie jeździ się dużo lepiej i bezpieczniej.
Można sobie pozwolić na częstsze i szybsze wyprzedzanie itd.
Cóż mogę powiedzieć, warto było wydać worek pieniędzy akurat na to, polecam wszystkim
CB9 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=28&t=1230
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania
Domyślam się że jesteś zadowolony, bo wiem po cg3 że te 260mm w ogóle nie hamuję i tarcze można zmieniać co 5 tyś kilometrów
Domyślam się że jesteś zadowolony, bo wiem po cg3 że te 260mm w ogóle nie hamuję i tarcze można zmieniać co 5 tyś kilometrów
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2140
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
Kondziu pisze:Cóż mogę powiedzieć, warto było wydać worek pieniędzy akurat na to, polecam wszystkim
Dodać do tego, że Kondziu jeszcze zregenerował komplet P+T, to już w ogóle musi być bajka.slepak pisze:Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania
Ja się zabieram do podmiany na 320 mm jak pies do jeża Ale to już nieuniknione w najbliższym czasie.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
U mnie były 280mm ale jedno tłoczkowe i tarcze cienkie na 23mm tylko wchodziły.slepak pisze:Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania
Domyślam się że jesteś zadowolony, bo wiem po cg3 że te 260mm w ogóle nie hamuję i tarcze można zmieniać co 5 tyś kilometrów
Z tyłu też już kiepsko to chodziło tak więc kompletna renowacja się opłacała
CB9 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=28&t=1230
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
Kurde, a po vinie jak sprawdzałem to pamiętam że tam 260 było na przodzie,a z tyłu 262, chodź mogę się mylić.
Na tył to mogłeś adaptery kupić z ebaya, do tego oryginalny zacisk i wsadzać tarczę 300mm z crv/accorda VIII które fabrycznie miały w lepszych wersjach taką średnicę tarcz montowaną. Koszt adapterów koło 100 euro jak pamiętam.
Na tył to mogłeś adaptery kupić z ebaya, do tego oryginalny zacisk i wsadzać tarczę 300mm z crv/accorda VIII które fabrycznie miały w lepszych wersjach taką średnicę tarcz montowaną. Koszt adapterów koło 100 euro jak pamiętam.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
I tak jest problem z zaciskami z tyłu. Okazuje się że są trzy różne rodzaje zacisków na tył.
I te co kupiłem i zregenerowałem to nie da się do nich założyć linki hamulca ręcznego.
Tak więc regeneruje moje stare a te co kupiłem będą do sprzedania.
Wypiaskowane ocynkowane i zregenerowane.
Do mojej jazdy spokojnie wystarczy taki zestaw jak jest teraz
I te co kupiłem i zregenerowałem to nie da się do nich założyć linki hamulca ręcznego.
Tak więc regeneruje moje stare a te co kupiłem będą do sprzedania.
Wypiaskowane ocynkowane i zregenerowane.
Do mojej jazdy spokojnie wystarczy taki zestaw jak jest teraz
CB9 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=28&t=1230
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2