Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.

Mała czarna CG4

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Mała czarna CG4

Post autor: fotografiks »

Ogarniesz furaka to się odwdzięczy :)
Przejdziesz próbę, nie sprzedasz po pół roku to zostanie na lata hehe ;)


Kałuża słaba sprawa tym bardziej w zimie... ale zacznij może od sprawdzenia układu odprowadzenia wody z szyberdachu.

Apropo Vtec`a to jest to odczuwalne i słyszalne.

Można śmiało polecić coś z serii -> "Mods under 25 $ " 8-)
Ułatwi to obserwacje i wprowadzi ciekawy element w życie na kokpicie.


http://www.6thgenaccord.com/forums/show ... php?t=6831" onclick="window.open(this.href);return false;
(Widzę, że zdjęć już nie ma - ale w sumie to dwa przewody - masa i sygnal z ECU - ze schematu ogarniesz bez problemów)


Najszybszy test na żarcie oleju - to poproś znajomego niech chwile za Toba pojeździ... przypałuj pare razy i kolega Ci później opowie, co i w jakich barwach widział...
A na co dzień po jeździe palec w rurę, jak będzie sadza w znacznych ilościach to masz odpowiedź gdzie olej znika.

Obserwuj świece, obecność oleju w cylindrach widać po kilku set km, tutaj nieco bardziej hardcorowy przykład po kilku tysiącach:
Obrazek

Płyn chłodniczy też Ci wiele powie, co i w którym kierunku się przemieszcza. Także wymień i obserwuj.

To tak na szybko, reszta diagnozy pozostaje u odpowiedniego mechanika, potrafiącego właściwie korzystać z oprzyrządowania pomiarowego, które posiada;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
eimon
Posty: 36
Rejestracja: 22 cze 2016 00:25
Auto: -
silnik: -
Lokalizacja: Kielce

Re: Mała czarna CG4

Post autor: eimon »

Póki co kupuję filtry i płyny na wiosenną wymianę. Wymienię od razu uszczelkę pod pokrywą, zobaczymy czy coś pomoże. Zrobić od razu przy serwisie regulację zaworów? Przed roztopami śniegu muszę ogarnąć ten przeciek, bo na wiosnę się utopię w wodzie :cry: . Czy ktoś mógłby zmierzyć znaczek ''H'' na bagażniku. Bardzo będę wdzięczny :D

edit


Wsadzając palec w rurę wydechową miałem palec cały czarny lekko błyszczący. Tak wyglądają świece:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Mała czarna CG4

Post autor: fotografiks »

Trochę ostrość się mija z elektrodami... ale coś tam widać na trzeciej focie, druga świeca od lewej - ma już trochę gruzu na wewnętrznym łuku tej zewnętrznej elektrody.
Ja to czyściłem co jakiś czas - bo jak te pytki odpadają to w cylindrze to zapewne robi się tylko gorzej... także obserwuj które... no i ten...

Tak na szybko wnioskując :arrow: lubi to :D

Wiec pozostaje z tym żyć i dolewać, jak nie są to jakieś masakryczne ilości lub odkładać trochę buły na zrobienie garów, koszty nie są jakieś masakryczne no ale są..
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
eimon
Posty: 36
Rejestracja: 22 cze 2016 00:25
Auto: -
silnik: -
Lokalizacja: Kielce

Re: Mała czarna CG4

Post autor: eimon »

Zrobiłem test uszczelki pod głowicą, na szczęście uszczelka nie puściła. Kupiłem także klucz dynamometryczny i klucz do filtra oleju.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Guras
Posty: 370
Rejestracja: 17 sty 2015 11:16
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Włocławek

Re: Mała czarna CG4

Post autor: Guras »

Winko z chłodnicy? :D
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2141
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Mała czarna CG4

Post autor: QuicksilveR »

Guras pisze:Winko z chłodnicy? :D
:lol: :lol: O tym samym pomyślałem.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 787
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: Mała czarna CG4

Post autor: wysio »

Filtr oleju to ja zakręcam i odkręcam dłonią ;)

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Mała czarna CG4

Post autor: Krzysiek15255 »

Zdążysz z gotowym produktem do 16 czerwca?
Awatar użytkownika
eimon
Posty: 36
Rejestracja: 22 cze 2016 00:25
Auto: -
silnik: -
Lokalizacja: Kielce

Re: Mała czarna CG4

Post autor: eimon »

Tzn. Z czym? Z winem :lol:
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Mała czarna CG4

Post autor: Krzysiek15255 »

Taa :D a tak serio jak działa ten test?
ODPOWIEDZ