Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Mała czarna CG4
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Mała czarna CG4
Ogarniesz furaka to się odwdzięczy
Przejdziesz próbę, nie sprzedasz po pół roku to zostanie na lata hehe
Kałuża słaba sprawa tym bardziej w zimie... ale zacznij może od sprawdzenia układu odprowadzenia wody z szyberdachu.
Apropo Vtec`a to jest to odczuwalne i słyszalne.
Można śmiało polecić coś z serii -> "Mods under 25 $ "
Ułatwi to obserwacje i wprowadzi ciekawy element w życie na kokpicie.
http://www.6thgenaccord.com/forums/show ... php?t=6831" onclick="window.open(this.href);return false;
(Widzę, że zdjęć już nie ma - ale w sumie to dwa przewody - masa i sygnal z ECU - ze schematu ogarniesz bez problemów)
Najszybszy test na żarcie oleju - to poproś znajomego niech chwile za Toba pojeździ... przypałuj pare razy i kolega Ci później opowie, co i w jakich barwach widział...
A na co dzień po jeździe palec w rurę, jak będzie sadza w znacznych ilościach to masz odpowiedź gdzie olej znika.
Obserwuj świece, obecność oleju w cylindrach widać po kilku set km, tutaj nieco bardziej hardcorowy przykład po kilku tysiącach:
Płyn chłodniczy też Ci wiele powie, co i w którym kierunku się przemieszcza. Także wymień i obserwuj.
To tak na szybko, reszta diagnozy pozostaje u odpowiedniego mechanika, potrafiącego właściwie korzystać z oprzyrządowania pomiarowego, które posiada;)
Przejdziesz próbę, nie sprzedasz po pół roku to zostanie na lata hehe
Kałuża słaba sprawa tym bardziej w zimie... ale zacznij może od sprawdzenia układu odprowadzenia wody z szyberdachu.
Apropo Vtec`a to jest to odczuwalne i słyszalne.
Można śmiało polecić coś z serii -> "Mods under 25 $ "
Ułatwi to obserwacje i wprowadzi ciekawy element w życie na kokpicie.
http://www.6thgenaccord.com/forums/show ... php?t=6831" onclick="window.open(this.href);return false;
(Widzę, że zdjęć już nie ma - ale w sumie to dwa przewody - masa i sygnal z ECU - ze schematu ogarniesz bez problemów)
Najszybszy test na żarcie oleju - to poproś znajomego niech chwile za Toba pojeździ... przypałuj pare razy i kolega Ci później opowie, co i w jakich barwach widział...
A na co dzień po jeździe palec w rurę, jak będzie sadza w znacznych ilościach to masz odpowiedź gdzie olej znika.
Obserwuj świece, obecność oleju w cylindrach widać po kilku set km, tutaj nieco bardziej hardcorowy przykład po kilku tysiącach:
Płyn chłodniczy też Ci wiele powie, co i w którym kierunku się przemieszcza. Także wymień i obserwuj.
To tak na szybko, reszta diagnozy pozostaje u odpowiedniego mechanika, potrafiącego właściwie korzystać z oprzyrządowania pomiarowego, które posiada;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Mała czarna CG4
Póki co kupuję filtry i płyny na wiosenną wymianę. Wymienię od razu uszczelkę pod pokrywą, zobaczymy czy coś pomoże. Zrobić od razu przy serwisie regulację zaworów? Przed roztopami śniegu muszę ogarnąć ten przeciek, bo na wiosnę się utopię w wodzie . Czy ktoś mógłby zmierzyć znaczek ''H'' na bagażniku. Bardzo będę wdzięczny
edit
Wsadzając palec w rurę wydechową miałem palec cały czarny lekko błyszczący. Tak wyglądają świece:
edit
Wsadzając palec w rurę wydechową miałem palec cały czarny lekko błyszczący. Tak wyglądają świece:
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Mała czarna CG4
Trochę ostrość się mija z elektrodami... ale coś tam widać na trzeciej focie, druga świeca od lewej - ma już trochę gruzu na wewnętrznym łuku tej zewnętrznej elektrody.
Ja to czyściłem co jakiś czas - bo jak te pytki odpadają to w cylindrze to zapewne robi się tylko gorzej... także obserwuj które... no i ten...
Tak na szybko wnioskując lubi to
Wiec pozostaje z tym żyć i dolewać, jak nie są to jakieś masakryczne ilości lub odkładać trochę buły na zrobienie garów, koszty nie są jakieś masakryczne no ale są..
Ja to czyściłem co jakiś czas - bo jak te pytki odpadają to w cylindrze to zapewne robi się tylko gorzej... także obserwuj które... no i ten...
Tak na szybko wnioskując lubi to
Wiec pozostaje z tym żyć i dolewać, jak nie są to jakieś masakryczne ilości lub odkładać trochę buły na zrobienie garów, koszty nie są jakieś masakryczne no ale są..
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2141
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Mała czarna CG4
O tym samym pomyślałem.Guras pisze:Winko z chłodnicy?
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- wysio
- Posty: 787
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: Mała czarna CG4
Filtr oleju to ja zakręcam i odkręcam dłonią
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Mała czarna CG4
Zdążysz z gotowym produktem do 16 czerwca?
Re: Mała czarna CG4
Tzn. Z czym? Z winem
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Mała czarna CG4
Taa a tak serio jak działa ten test?