Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Opór kierownicy na zimnym podczas szybkiego skrętu
- krzysieeq
- Posty: 116
- Rejestracja: 20 sty 2017 04:40
- Auto: Accord CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Białystok
Opór kierownicy na zimnym podczas szybkiego skrętu
Siema! Mam zagwozdkę z moją niunią, gdy postoi w chłodzie. Odpalam, ruszam i o ile kręcę kierownicą płynnie, powoli to jest okej, ale gdy chcę zrobić szybszy manewr i "szarpnę" kierą w prawo lub lewo to czuje najpierw duzy opór. Zastanawiam się gdzie można szukać przyczyny. Magiel był regenerowany lekko ponad rok temu, ale zalany został płynem nie oem, tylko jakimś zamiennikiem. Może to być powód ? Dodam, że podczas tego oporu pompa nie zatrzymuje sie, pasek sie nie ślizga a cała ta historia zaczęła się dopiero jak temperatura spadła w okolice zera. Wcześniej problemów nie było. Jeżeli ktoś miałby jakies sugestie chętnie poczytam Pozdro
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Opór kierownicy na zimnym podczas szybkiego skrętu
Możliwe że płyn (bo to także swego rodzaju olej) traci swoje właściwości w niższych temperaturach.
- krzysieeq
- Posty: 116
- Rejestracja: 20 sty 2017 04:40
- Auto: Accord CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Białystok
Re: Opór kierownicy na zimnym podczas szybkiego skrętu
Zmieniłem na Ravenol PSF-Y i juz jest okej;)