Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 2001
skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 2001
witajcie, od razu w razie gdyby ktoś lokalnie miał polecić specjalistę to furkę mam w Gdyni, im bliżej tym lepiej...
jadę na idealnej drodze i gdy puszczam kierownicę samochód leko skręca w prawo... ciągle muszę to kontrolować do lewej
kolega mi przegląda furkę i zauważył, że jedno przednie koło jest cofnięte względem drugiego
nie wiem czy to kiedyś od uderzenia jak miałem mały wypadeczek, czy może w krawężnik przypierniczylem jak się zagapiłem na babeczkę, a może jeszcze coś
ale któreś wahacze się różnią prawdopodobnie bo niesądzę żeby seryjnie tak było... pokazuję zdjęcia:
" onclick="window.open(this.href);return false;
zbieżność jest idealna (nie wiem czy nie "poprawiona" po fakcie puknięcia, może kolo nie chwalił się kiedyś że np ją poprawiał) co by utrudniało zlokalizowanie problemu prawdopodobnie...
nie wiem co robić, pomocy!! przestaje ją kochać przez te skręcanie..
PS macie polecić jakieś fajne radio będące w całości dotykowym ekranem, na którym można ustawiać klimę itp,
i jeszcze pytanie czy kierownicę od Acco 7 polift jest trudno połączyć żeby tak samo działała?
jadę na idealnej drodze i gdy puszczam kierownicę samochód leko skręca w prawo... ciągle muszę to kontrolować do lewej
kolega mi przegląda furkę i zauważył, że jedno przednie koło jest cofnięte względem drugiego
nie wiem czy to kiedyś od uderzenia jak miałem mały wypadeczek, czy może w krawężnik przypierniczylem jak się zagapiłem na babeczkę, a może jeszcze coś
ale któreś wahacze się różnią prawdopodobnie bo niesądzę żeby seryjnie tak było... pokazuję zdjęcia:
" onclick="window.open(this.href);return false;
zbieżność jest idealna (nie wiem czy nie "poprawiona" po fakcie puknięcia, może kolo nie chwalił się kiedyś że np ją poprawiał) co by utrudniało zlokalizowanie problemu prawdopodobnie...
nie wiem co robić, pomocy!! przestaje ją kochać przez te skręcanie..
PS macie polecić jakieś fajne radio będące w całości dotykowym ekranem, na którym można ustawiać klimę itp,
i jeszcze pytanie czy kierownicę od Acco 7 polift jest trudno połączyć żeby tak samo działała?
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 16 lut 2014 11:37
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0 iES
- Lokalizacja: Legnica
Re: skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 20
Sprawdź tuleje na drążkach reakcyjnych i tuleje na wahaczach dolnych
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 20
Takie mierzenie względem chlapacza trochę mało precyzyjne Weź zmierz chociażby względem tylnych kół np do osi piast czy nawet rantu felgi.
Re: skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 20
dzieki Panowie przekaze kumplowi... a ktos cos moze zna gdzie najlepiej z tym się udać?
edit
może gdzieś mają 2 podnośniki i możnaby było podjechać 2ma i je porównać co tam nie gra...
Proszę używać edycji i nie pisać posta pod postem
edit
może gdzieś mają 2 podnośniki i możnaby było podjechać 2ma i je porównać co tam nie gra...
Proszę używać edycji i nie pisać posta pod postem
- macioo
- Posty: 140
- Rejestracja: 01 kwie 2015 13:41
- Auto: CG4
- silnik: 2.2 DOHC VTEC
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Re: skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 20
Najpierw najprostrze, ciśnienie w kołach, ma być takie samo.
Potem zmierz fele, od rantu przedniej do rantu tylnej i porównaj, jeśli cofnięte, będziesz mógł podebrać na tokarce drążek reakcyjny żeby wyrównać.
ps. Mierzyłeś to ściąganie na prawym pasie prostej drogi ? Spróbuj mierzyć jadąc centralnie środkiem na pasach, każda droga ma spadek na prawo i przez to też może ściągać nawet jak wszystko masz dobrze
Potem zmierz fele, od rantu przedniej do rantu tylnej i porównaj, jeśli cofnięte, będziesz mógł podebrać na tokarce drążek reakcyjny żeby wyrównać.
ps. Mierzyłeś to ściąganie na prawym pasie prostej drogi ? Spróbuj mierzyć jadąc centralnie środkiem na pasach, każda droga ma spadek na prawo i przez to też może ściągać nawet jak wszystko masz dobrze
Re: skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 20
Nie odstawiajcie druciarstwa. Jedź na badanie geometrii 3d wyjdzie ci które koła i jak masz cofnięte i odchylone. Od razu widać że ktoś przyfasolił konkretnie przednim kołem i masz je cofnięte pewnie koło 1 cm. Musi ściągać. Krzywe sanki/wahacz i ogólnie będzie z tym problem. Przy solidnym uderzeniu może też zacząć bić piasta, o feldze i strukturze opony nie wspomnę.
Podsumowując : geometria 3d, a potem regulowac sanki, wahacze ile się da, ale ciężko będzie to wyprowadzić na zero.
Podsumowując : geometria 3d, a potem regulowac sanki, wahacze ile się da, ale ciężko będzie to wyprowadzić na zero.
Re: skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 20
dziekuje pieknie Panowie !
Re: skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 20
problem rozwiązany? i co się okazało ?
- Lebow
- Posty: 583
- Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
- Auto: QP VI 1999
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Września--Włodek--43lata
Re: skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 20
U mnie po kupnie dosłownie :nic: ale ściągał w lewo...teraz od jakiegoś czasu leciał w prawo...geometria okey...opony we wszystkich konfiguracjach i to samo....dopiero ustawienie zbieżności w rozbieżność coś pomogło ale winowajcą pozostają opony....trzeba się jeszcze z nimi pomęczyć...na zimowych jest okey.
Na skrajnej zbieżności auto będzie "myszkowało" przy większych prędkościach...taka sugestia.
Na skrajnej zbieżności auto będzie "myszkowało" przy większych prędkościach...taka sugestia.
Re: skręcanie samochodu w prawo na prostej kierownicy CG2 20
hej, nie bylo mnie troche, nie zdazylem jeszcze sprawdzic tego bo nie jestem w kraju. Ale chce kupic cala zawieche wymienic, amorki jakies dobre, sprezyny, zmienic fele na lepsze i opony,
no i takie cos np mysle kupic, myslicie ze to moze pomoc taka wymiana?
http://www.ebay.com/itm/Front-Steering- ... 2007415782" onclick="window.open(this.href);return false;
edit: dzieki za madre rady a 3d zrobie jakos szybko...
no i takie cos np mysle kupic, myslicie ze to moze pomoc taka wymiana?
http://www.ebay.com/itm/Front-Steering- ... 2007415782" onclick="window.open(this.href);return false;
edit: dzieki za madre rady a 3d zrobie jakos szybko...
Ostatnio zmieniony 14 lip 2017 21:11 przez Boogie, łącznie zmieniany 1 raz.