Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Za kilka miesięcy będę zabierał się za wymianę całego układu wydechowego.
Czy wg. was warto wymienić również kolektor?
A druga sprawa to czy polecicie jakąś stronę internetowa gdzie można sobie dopasować poszczególne elementy pod konkretny model auta? Przeglądałem już iparts.
Dzięki za odp
Pogadaj z CiviT`em on kombinował z kolektoramii...
Przy okazji wrzucił też ssący z F23 serii... wiec badnij sobie u niego w temacie czy coś rzeczywiście zyskał...
PS. Jakbyś był zainteresowany to mam cały set do pogonienia - wydechowy oraz ssący z F23Z5
A dopasowanie wydechu to chyba najlepiej u jakiegoś machera tłumikowego... ew w tjuning serwsiach.
Ja siedze na ULTER`ze już wiele lat i złego słowa nie powiem:)
Yogi248 pisze:Za kilka miesięcy będę zabierał się za wymianę całego układu wydechowego.
Czy wg. was warto wymienić również kolektor?
A druga sprawa to czy polecicie jakąś stronę internetowa gdzie można sobie dopasować poszczególne elementy pod konkretny model auta? Przeglądałem już iparts.
Dzięki za odp
Warto -ale jak wymienisz na chińczyka to licz się z przeróbką jego dolnej części-miałem z takim do czynienia -jego dolna część 2 rurka przechodząca w 1 rurke -i giętki element jest za długa ale nie w poziomie tylko w pionie ( jak byś sie schylił pod auto to w stosunku do OEM wystaje o 4 cm )trzeba ciąć i spawać na nowo do flanszy.
reszta pasuje idealnie,będzie ci też bardziej odstawał od bloku silnika niż OEM -wy ale się mieści.
Uważam że na tym forum do Cg4 naprawdę dobry wydec h to ma Edi-zobacz u niej jak to wygląda i się sprawuje
Krzysiek15255 pisze:No to pewnie ja mam chinola. Fakt wisi nisko ale przeszkadza mi to dopiero teraz jak auto niskie trochę przy -40 tak nie sprawiało problemów.
Krzychu a jak przejeżdżasz przez próg zwalniający- to nie obcierasz łączem gietkim
A warto wywalić katalizator i zainstalować strumienice? Dochodzi coś mocy? No i jak z przeglądem
Polmo Ostrów wycenil mi końcowy 130 zł a środkowy 180zł. Przespawalbym sobie do tego rury Ulter, które mam obecnie.
Co o tym myślicie? Za tą cenę to chyba nie jest nierdzewka.