Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Zamach
Re: Zamach
Kiedyś ogłaszał się na allegro. Sam u niego robiłem zamach do Prelude Vti kilka lat temu i wszystko było OK.
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Zamach
Korzystałem z jego usług kilka razy Raz w 1.5 105km w Civicu. Drugi raz w Civicu w 1.8 182km. Ogólnie koszt takiego zabiegu przynajmniej w przypadku Civica wyszedł mnie około 200zł już z wysyłkami i swoim zamachem. Czas realizacji jak wyśle się w poniedziałek to tak na piątek miałem. Kontakt z panem Krzysztofem Otoczakiem słaby. Już myślałem, że mnie oszukał natomiast Otoczak poprostu robi robote odsyła i już. U mnie tak przynajmniej było. Z zalet silnik wkręcał się troszkę lepiej niż inne z seryjnym jednak tak z porównania przed i po to aż takiej dużej róznicy się nie poczuje Zbierał z około 8 kg na 4kg bodajże. Z wad to jednak trzeba się nauczyć ruszać. Np. w accordzie 2.0 czy 3.0 bym tego nie robił ale np. jakbym robił swap h22a7 to pewnie bym się zdecydował na odelżenie
W 1.5 był problem ponieważ wieniec z ząbkami się odkleił od zamachu i zaczął brzęczeć. Przyspawany punktowo i śmigał do końca. Myślę, że było to właśnie spowodowane toczeniem i naruszeniem materiału. Stało się to po jakimś czasie od odelżenia. Pół roku chyba.
Natomiast w 1.8 przez około 2 lata zero problemów
Tu foto już odelżonego mojego zamachu od 1.8
W 1.5 był problem ponieważ wieniec z ząbkami się odkleił od zamachu i zaczął brzęczeć. Przyspawany punktowo i śmigał do końca. Myślę, że było to właśnie spowodowane toczeniem i naruszeniem materiału. Stało się to po jakimś czasie od odelżenia. Pół roku chyba.
Natomiast w 1.8 przez około 2 lata zero problemów
Tu foto już odelżonego mojego zamachu od 1.8
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Zamach
Odczules różnice? Właśnie wie ktoś ile seria waży?
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Zamach
Np. w accordzie 2.0 czy 3.0 bym tego nie robił ale np. jakbym robił swap h22a7 to pewnie bym się zdecydował na odelżenie
U mnie nie ma serii jest to F22B,przygotowuje go do M62 na spokojnie obecnie ma 160km, i 215Nm-po M62 planuje max 220-230km,ale pewnie moment będzie fajny, pytanie jest też o wyważenie zamachu bo to podstawa , i czy on je wyważa i dlaczego nie w 2,0 i nauczyć się ruszać to znaczy jak? ,z większym gazem czy czekać aż się lekko wkręci silnik .
U mnie nie ma serii jest to F22B,przygotowuje go do M62 na spokojnie obecnie ma 160km, i 215Nm-po M62 planuje max 220-230km,ale pewnie moment będzie fajny, pytanie jest też o wyważenie zamachu bo to podstawa , i czy on je wyważa i dlaczego nie w 2,0 i nauczyć się ruszać to znaczy jak? ,z większym gazem czy czekać aż się lekko wkręci silnik .
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Zamach
Po prostu trochę inaczej się jeździ z lekkim kołem. Silnik szybko się wkręca na obroty ale też szybko z nich spada. Szybko hamuje też silnikiem po puszczeniu gazu z włączonym biegiem podczas jazdy oczywiście. Musisz po prostu dodać więcej gazu przy ruszaniu. Jednym może to przeszkadzać drugim nie. Ale myślę kwestia przyzwyczajenia.
Także jeśli modzisz to bym się nie zastanawiał.
Wyważać wyważa. Są nawierty na kole. Ale do jakich obrotów wyważa itp.. nie wiem. Musiałbyś do niego na PW naskrobać.
Tu dane które znalazłem. Ale musiałbyś sprawdzić czy aktualne:
Krzysztof Otocki
Radomsko
tel. 888826066
GG 7540226
Kiedyś był na allegro ale nie mogę go znaleźć :/
Także jeśli modzisz to bym się nie zastanawiał.
Wyważać wyważa. Są nawierty na kole. Ale do jakich obrotów wyważa itp.. nie wiem. Musiałbyś do niego na PW naskrobać.
Tu dane które znalazłem. Ale musiałbyś sprawdzić czy aktualne:
Krzysztof Otocki
Radomsko
tel. 888826066
GG 7540226
Kiedyś był na allegro ale nie mogę go znaleźć :/
- hemicuda
- Posty: 212
- Rejestracja: 29 maja 2015 23:35
- Auto: Accord Coupe 2006
- silnik: j30a4 + mt
- Lokalizacja: SL
Re: Zamach
Seryjnie w civicku ponad 7kg..im większy silnik tym większe = większe sprzęgło.
W większych silnikach tez odelzaja i koła i nawet dodatkowo na lekkie koła pasowe altka itd najmniej zalecne jest pod turbo bo jednak koło zamachowe gromadzi jakas tam energie i za szybkie spadanie z obrotów nie jest fajne tam.
Lekkie koo kusi bo w sumie odcina powinna byc szybsza (na jale)
W większych silnikach tez odelzaja i koła i nawet dodatkowo na lekkie koła pasowe altka itd najmniej zalecne jest pod turbo bo jednak koło zamachowe gromadzi jakas tam energie i za szybkie spadanie z obrotów nie jest fajne tam.
Lekkie koo kusi bo w sumie odcina powinna byc szybsza (na jale)
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Zamach
Dzieki chłopaki za opinie ,i podpowiedzi łatwiej mi się będzie odnieść do mojego projektu.
- przemek
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 paź 2013 23:30
- Auto: Accord 99 CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: kuyavian-pomeranian/NL
Re: Zamach
można też tak http://www.ebay.com/itm/Fidanza-Aluminu ... 0353505260" onclick="window.open(this.href);return false;