Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

CG1 CG2 V6 ustawienia LPG

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: CG1 CG2 V6 ustawienia LPG

Post autor: fotografiks »

loot pisze: to chyba nie jest trudny temat to ustawianie LPG no nie?
Proste jak... ;)

Tutaj na przykładzie STAGa, ale to akurat nie ma znaczenia...
Fizyka działa tak samo w każdej instalacji 8-)

Przeczytać, przyswoić, stroić :twisted:
http://lpg-forum.pl/post444747.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
loot
Posty: 707
Rejestracja: 05 kwie 2012 12:28
Auto: CG2
silnik: 3.0 V6

Re: CG1 CG2 V6 ustawienia LPG

Post autor: loot »

dzięki za linka, znajdę kiedyś czas i przestroję u siebie 8-)
Accord Coupe CG2 3.0 V6
Awatar użytkownika
artiszeg
Posty: 224
Rejestracja: 12 lut 2015 15:42
Auto: Accord Coupe 98-02
silnik: 3,0 v6
Lokalizacja: Tychy

CG1 CG2 V6 ustawienia LPG

Post autor: artiszeg »

Wczoraj robiłem przegląd gazu i sie okazało ze mam za bogata mieszankę, za 2 tyg jade na gdn, to zobaczę jakie spalanie min wyciągnie

Edit:
11 l to spalanie ba trasie przy zapiętym tempomacie na 120km/H
Po mięsie to inna bajka, 15-16l to standard :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
J30A1 EDM -> USDM : http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2850" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: CG1 CG2 V6 ustawienia LPG

Post autor: krisss111 »

No niby dużo, ale to akurat na tej trasie. Może przez to ze załadowany do oporu.bo jak jechałem na mazury, a tam normalne drogi nie autostrady, to spalil 12 :roll:
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: CG1 CG2 V6 ustawienia LPG

Post autor: QuicksilveR »

artiszeg pisze:11 l to spalanie ba trasie przy zapiętym tempomacie na 120km/H
Po mięsie to inna bajka, 15-16l to standard :)
Tak, miasto zawsze mi wychodziło 15-16l. Czasami w zimie dobijałem do 17l, ale bardzo rzadko.
Jak będę miał chwilkę, to wrzucę mapkę (model właściwie), jak to teraz wygląda.

Wczoraj, wracając Bieszczad, na trasie Solina-Ostrowiec Świętokrzyski spaliłem 10,93. Zobaczymy, jak wyjdzie odcinek Ostrowiec-Pruszków, bo od Radomia pocisnąłem trochę na S7 ;)
krisss111 pisze:No niby dużo, ale to akurat na tej trasie. Może przez to ze załadowany do oporu.bo jak jechałem na mazury, a tam normalne drogi nie autostrady, to spalil 12 :roll:
Troszkę za dużo. Może wpływ mają też 18-calowe koła? Moja CG4 paliła w trasie max. 10l, ale ja miałem serię na 15-calówkach. Pamiętam też, że mówiłeś, że jeździsz zawsze na Full auto, a to też powoduje większe obciążenie.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
cisek33
Posty: 366
Rejestracja: 21 mar 2014 17:30
Auto: Accord Coupe
silnik: J30A1
Lokalizacja: Rawicz/Góra

Re: CG1 CG2 V6 ustawienia LPG

Post autor: cisek33 »

V6 za dużo pali? :lol: mi w trasie udało się raz zejść do 14,4l lpg i byłem zadowolony :mrgreen: a taka norma przy mieszanej jeździe to 18-19 literków :lol: i też jest git :D
Ciche auta zabijają dzieci
Obrazek
olej bierze?A co ma kurna dawać? :P
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: CG1 CG2 V6 ustawienia LPG

Post autor: QuicksilveR »

Ciężka noga, ale też raczej podlewa Ci za dużo gazu. U mnie spadło po wymianie wtryskiwaczy i kalibracji, a auto lepiej reaguje na but.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
tomson1991
Posty: 85
Rejestracja: 15 sie 2015 20:43
Auto: CG
silnik: 3.0

Re: CG1 CG2 V6 ustawienia LPG

Post autor: tomson1991 »

Mi po trasie 120km/h z włączoną klimą na 18tkach i dość szerokiej oponie 12.5l/100 LPG więc nie jest źle :)
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: CG1 CG2 V6 ustawienia LPG

Post autor: QuicksilveR »

tomson1991 pisze:Mi po trasie 120km/h z włączoną klimą na 18tkach i dość szerokiej oponie 12.5l/100 LPG więc nie jest źle :)
Z tego co wiem od poprzedniego właściciela, to masz pod maską Barracudy i reduktor KME Gold, więc podobnie jak ja. Będzie łatwiej porównywać wyniki.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
ODPOWIEDZ