Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

[Spalony] Blue Pearl Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: QuicksilveR »

rexio pisze:Skad sie ta woda tam niby wziela?
A tak to wyglądało na z kamerki
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jadący przede mną Opel był wyższy, a wodę miał powyżej podłogi. Dobrze, że nic więcej się nie stało.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1125
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: KOko »

Kurw.. jak ja nie znoszę takich typków jak ten z tego VW Transportera.. Ciśnie przez kałużę 40-50km/h, nic sobie nie robiąc z tego, że woda, którą szarżuje unosi się pond 2m do góry i na boki. Już chrzanić, że spada to na Twoje auto, ale nie raz idą sobie przy takiej kałuży ludzie. Nie jestem świętym kierowcą, ale staram się zawsze przy takich sytuacjach przejechać powoli nie tylko po to, by tam nie zalać silnika, ale by właśnie też nie być chamem i nie ochlapać ludzi. Często jestem świadkiem właśnie takich sytuacji i nóż się po prostu otwiera w kieszeni.
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: slepak »

MuzykGrzes pisze:Już niewielka ilość wody w momencie pełnego sprężenia zaleje świecę. Nie chce mi sie już teraz tego tłumaczyć bo mecz Anglia - Islandia leci i Islandia wygrywa a ja rano do pracy jeszcze muszę wstać.
To ja doskonale wiem, chodziło mi o to co napisałeś że ta woda zgasi świeczki, ale żeby zgasły wszystkie na raz to raczej nie możliwe. Dlatego silnikiem "może" szarpać bo zalało może jedną lub dwie świece. Ale nie istotne. Jak quick ogarnie temat zobaczymy co będzie przyczyną.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: QuicksilveR »

Świece sprawdzone, właściwie żadnej różnicy niż przed miesiącem nie ma.

Podjąłem, chyba już ostatnią, próbę przebudowania instalacji LPG.
Chcąc zmieścić wszystko pod kolektorem górnym, postanowiłem użyć takich oto trójników na wtryskiwacze.

Obrazek

Pierwsza przymiarka, na zdjętych gratach, żeby później nie było niespodzianek. Jedyne czego nie da się tak przymierzyć, to listwy wtryskiwaczy benzynowych ;)

Obrazek

Przewody na ktoćce założone, można robić pasowanie na kolektorach. Jak widzicie, pozbyłem się rozdzielaczy gazu "grzebieni" i dodatkowych przewodów 6 mm do wtryskiwaczy.
Znacznie uprościło do całą instalację. Na zdjęciach tego nie widać, ale wywaliłem te plastikowe osłony wiązki elektrycznej, które były przy wtryskiwaczach benzynowych. Bez tego nie ma co liczyć na montaż wtrysków w pionie. Osłony zastąpiłem taśmą izolacyjną "meszek".

Obrazek

Z góry przepraszam za jakość poniższych zdjęć, ale robione już po zmroku i w pośpiechu.
Wszystko pięknie spasowało. Jedyny problem był w części przewodu, gdzie leży taśma. Górny kolektor ma tam taką wypustkę, która mocno odstaje i trzeba było troszkę pokombinować, żeby przewód się zmieścił i nie był zgnieciony. Pomógł pilnik to metalu :mrgreen: Troszkę szlifowania i ugrałem kilka milimetrów.

Obrazek

Obrazek

Reduktor w miejscu tuż za akumulatorem...

Obrazek

... a filtr odstojnikowy na wysokości aparatu zapłonowego.

Obrazek

Obrazek

Teraz pozostaje to zestroić, bo już wczoraj nie starczyło czasu.
Myślałem, żeby przy okazji wyregulować zawory, ale chyba poczekam na chłodniejsze dni. Silnika nie udało się na tyle wychłodzić, żeby regulacja była sensowna.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1125
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: KOko »

Będą ładnie ukryte wtryski. Czyli co, teraz masz instalkę tak jak by "od przodu" silnika?
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: QuicksilveR »

KOko pisze:Będą ładnie ukryte wtryski. Czyli co, teraz masz instalkę tak jak by "od przodu" silnika?
O ukrycie wtrysków chodziło, ale przede wszystkim o uproszczenie instalacji i ułatwienie dostępu do świec, zaworów, etc. No i dla wtryskiwaczy najlepiej, jak pracują w pionie. Zdejmując górny kolektor, nie będę już musiał rozpisać wszystkich przewodów gazu, a do regulacji zaworów, demontować reduktora.
Teraz instalacja jest bardziej na i z boku silnika.

EDIT:

Nie dawało mi spokoju poszarpywanie przy przyspieszaniu na gazie. Pomijam jeszcze nie do końca wyregulowaną instalację, więc wykręciłem ponownie świece i obejrzałem je dokładnie.
W porównaniu do zdjęcia, które wrzucałem przed miesiącem, jest jednak spora różnica... świece pójdą raczej do wymiany.
Są dużo mocniej okopcone. Powiedziałbym, że jest sporo nagaru, jakby coś się przypaliło :cry:
Na szczęście nie są drogie, więc na dniach zjadą nowe.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1125
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: KOko »

Denso K20TT dają radę przy gazowni ;)
Awatar użytkownika
Zaybatsu
Posty: 115
Rejestracja: 30 lis 2015 17:13
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Szczecin\Kwidzyn

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: Zaybatsu »

Do J30A1 tylko Denso K16TT, K20TT nie są de tego silnika. Jeśli chcesz super świece do gazu to pod ten silnik świetnie się sprawują NGK LPG6
Awatar użytkownika
regret
Administrator
Posty: 1044
Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
Auto: Accord CG4
silnik: 2.2
Lokalizacja: Elbląg

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: regret »

piekna robota Przemo :O ladnie to ogarnaisz
NPK Team
De opresso liber
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Accord Coupe 3.0 V6 ::: QuicksilveR

Post autor: QuicksilveR »

Zaybatsu pisze:Do J30A1 tylko Denso K16TT, K20TT nie są de tego silnika. Jeśli chcesz super świece do gazu to pod ten silnik świetnie się sprawują NGK LPG6
Pewnie rzeczywiście są dobre, ale cena też jest super, przebicie 6:1 :shock: Chyba jednak wolę wymieniać co pół roku te Denso K16TT (takie właśnie mam - złego słowa nie powiem).
regret pisze:piekna robota Przemo :O ladnie to ogarnaisz
Dzięki :)
Wiesz, jak się robi dla siebie, a nie na handel, to się człowiek stara jak może. ;) Biednego nie stać na tandetę, warto zrobić raz (no, może kilka razy) a dobrze :D
A tak na prawdę, to uparłem się, żeby zmieścić te wtryski w pionie, bo na lpg-forum napisał mi gościu, że się nie da, że życzy powodzenia i jedyne rozsądne ułożenie to pod kolektorami. No to się zawziąłem ;)
Można? Można! Tylko trzeba trochę pokombinować.
A teraz uważam, że dałoby radę jeszcze ładniej to zrobić, ale na razie nie mam już na czym, bo kolektory połatane :roll:. A nie chcę doprowadzić do sytuacji, że będzie mi gdzieś wpadało lewe powietrze.
Jak będę miał całe ssaki, to na podstawie tego co mam, zaprojektuję sobie to lepsze rozwiązanie.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Zablokowany