Nie wiem, które licho masz na myśli , ale zdjęcie jest fantastycznefotografiks pisze: Licho nie śpi
Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
- Edi
- Moderator
- Posty: 1395
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
- jacobsen
- Posty: 663
- Rejestracja: 02 maja 2013 18:29
- Auto: Accord Coupe V6
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
No kurcze devil, daredevil.
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
No i co z tymi sprężynami!
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Mały upgrade - z Kozy na Koziczke...
Siadło jakies 30 mm.
Wrazenia wizualne... po okrutnym przyzwyczajeniu ...czyli po ponad 9ciu latach jazdy koza... fura poniżyła sie niemiłosiernie... dach jest tak nisko...ahhhh<3
I musze się kłaniać aby siegnać klamki... <3
EDIT:D
Wyklepane napuchnięte zdjecie ... nie moglem na nie paczeć
Co do jazdy - Eibachy sa komfortowe... na muladach i na koleinach łeb trochę bardziej odskakuje, lecz nie jest to bardzo meczace da się wysiedzieć.
Wiadomo dziury itp ... meczarnia jak zawsze... a nawet troche bardziej
Samo prowadzenie - bajera... pewność na zakrętach nieporównywalna...!
Spreżinka z przodku
Fedra z zadu:
Teraz apropo łomoto Kick Basu z przodu... i Miotaczy z tyłu...
W związku z poniżeniem fury, aby dodać jeszcze więcej prestiży, system Kar Ałdio także zostanie rozbudowany w mym Tuning Garazu tudzież na Tuning działce...
Odkopawszy osprzęt z mojej świętej pamięci Skody Favoritki na podkładzie wyląduje:
Czerwony wąż ogrodowy - tutaj podziękowania dla Mieszka za wskazanie miejsca kaj go wcisnąć - przeplecenie przez grodź zajęło 10 minut...
Kolejne sceny i minuty rodem z dobrego XXX - ciągniecia druta ciąg dalszy...
Tutaj kolejna niespodzianka najbogatszej wersji czyli LX ...
Że tych małych pierdziawek tam nie było to wiedziałem...
Ale pseduo siatka... hmm
Która jest pełna od spodu - niestety nie pozwoli na umiejscowienie tam tłitka na tę chwilę...
Wiec tłitki wylądują na słupku ... musze tylko obczaic jakis patento-montowacz, aby to wyglądało dobrze ...
Wiec "piękno" dźwięku będzie razić mnie bezpośrednio nie odbijając się od szyby...
Podkreślam piękno... bo system na przód oparty będzie o wykopalisko - służące, głównie do łomotu.
Marki tego HI ENDU nie zdradze... ale amerykańscy Booschmen`i mają na pewno coś wspólnego z nazwa
Moc napędzająca membrany będzie generowana w tej mini elektrowni... wielkie to ... Niby tylko 4x100 ale prowkokując odpowiednie ruchy membran z JBLa, skutecznie odkręcało to tylną wycieraczkę i lampy we wspomnianej Favoritce.
VR3 - Virtual Reality Sound Labs...
W sumie nie wiem co to - przypłyneło kiedyś dawno z hameryki z moim bratem...znające realia z przed 10 lat i klimat Camp America - kosztował on kilka dolców
Z racji biedoty mego chinczyka... pośrednio trafi jeszcze korektor... ale musze znaleźć coś małego i ciekawego...
Na ten czas połączenie direct ... Chińczyk - Tajwańska dopała...
Problem mam z tyłem...
Ori JBLe
GTO 963
Czy miotacze z Favoritki...
JBL300
W sumie to problem nie problem... Zapiski na dupkach sugerują podobne zakresy mocowe... wiec pewnie wsio ryba... te same łapy to majstrowały.
JBL 300 maja wiekszy magnes - i tu moze byc maly problem z minięciem się drutów od klapy - bo obok ori przechodzą tak 2mm obo...
Jak beda zawadzac "problem" sam sie rozwiąze... zostają te oryginalne GTO963 chociaż jeszcze nie wiem jak to godo, Miotacze z favoritki hulały jak ta lala
Pragne podsumować sensowność montażu Kar Ałdio za pare dolców... - leży mi to wiec se wrzuce
Druty sa puszczone tak jak trzeba - w przyszłosci bedzie tylko podmiana hardware
Kasa na Grejt Haj End Ałdio - leci na blache i lakier... bo już niedługo bedzie gruba sesja w SPA... czyli cięcie, SPAwanie, łatanie i koloryzacja:D
Siadło jakies 30 mm.
Wrazenia wizualne... po okrutnym przyzwyczajeniu ...czyli po ponad 9ciu latach jazdy koza... fura poniżyła sie niemiłosiernie... dach jest tak nisko...ahhhh<3
I musze się kłaniać aby siegnać klamki... <3
EDIT:D
Wyklepane napuchnięte zdjecie ... nie moglem na nie paczeć
Co do jazdy - Eibachy sa komfortowe... na muladach i na koleinach łeb trochę bardziej odskakuje, lecz nie jest to bardzo meczace da się wysiedzieć.
Wiadomo dziury itp ... meczarnia jak zawsze... a nawet troche bardziej
Samo prowadzenie - bajera... pewność na zakrętach nieporównywalna...!
Spreżinka z przodku
Fedra z zadu:
Teraz apropo łomoto Kick Basu z przodu... i Miotaczy z tyłu...
W związku z poniżeniem fury, aby dodać jeszcze więcej prestiży, system Kar Ałdio także zostanie rozbudowany w mym Tuning Garazu tudzież na Tuning działce...
Odkopawszy osprzęt z mojej świętej pamięci Skody Favoritki na podkładzie wyląduje:
Czerwony wąż ogrodowy - tutaj podziękowania dla Mieszka za wskazanie miejsca kaj go wcisnąć - przeplecenie przez grodź zajęło 10 minut...
Kolejne sceny i minuty rodem z dobrego XXX - ciągniecia druta ciąg dalszy...
Tutaj kolejna niespodzianka najbogatszej wersji czyli LX ...
Że tych małych pierdziawek tam nie było to wiedziałem...
Ale pseduo siatka... hmm
Która jest pełna od spodu - niestety nie pozwoli na umiejscowienie tam tłitka na tę chwilę...
Wiec tłitki wylądują na słupku ... musze tylko obczaic jakis patento-montowacz, aby to wyglądało dobrze ...
Wiec "piękno" dźwięku będzie razić mnie bezpośrednio nie odbijając się od szyby...
Podkreślam piękno... bo system na przód oparty będzie o wykopalisko - służące, głównie do łomotu.
Marki tego HI ENDU nie zdradze... ale amerykańscy Booschmen`i mają na pewno coś wspólnego z nazwa
Moc napędzająca membrany będzie generowana w tej mini elektrowni... wielkie to ... Niby tylko 4x100 ale prowkokując odpowiednie ruchy membran z JBLa, skutecznie odkręcało to tylną wycieraczkę i lampy we wspomnianej Favoritce.
VR3 - Virtual Reality Sound Labs...
W sumie nie wiem co to - przypłyneło kiedyś dawno z hameryki z moim bratem...znające realia z przed 10 lat i klimat Camp America - kosztował on kilka dolców
Z racji biedoty mego chinczyka... pośrednio trafi jeszcze korektor... ale musze znaleźć coś małego i ciekawego...
Na ten czas połączenie direct ... Chińczyk - Tajwańska dopała...
Problem mam z tyłem...
Ori JBLe
GTO 963
Czy miotacze z Favoritki...
JBL300
W sumie to problem nie problem... Zapiski na dupkach sugerują podobne zakresy mocowe... wiec pewnie wsio ryba... te same łapy to majstrowały.
JBL 300 maja wiekszy magnes - i tu moze byc maly problem z minięciem się drutów od klapy - bo obok ori przechodzą tak 2mm obo...
Jak beda zawadzac "problem" sam sie rozwiąze... zostają te oryginalne GTO963 chociaż jeszcze nie wiem jak to godo, Miotacze z favoritki hulały jak ta lala
Pragne podsumować sensowność montażu Kar Ałdio za pare dolców... - leży mi to wiec se wrzuce
Druty sa puszczone tak jak trzeba - w przyszłosci bedzie tylko podmiana hardware
Kasa na Grejt Haj End Ałdio - leci na blache i lakier... bo już niedługo bedzie gruba sesja w SPA... czyli cięcie, SPAwanie, łatanie i koloryzacja:D
Ostatnio zmieniony 12 lip 2016 07:58 przez fotografiks, łącznie zmieniany 1 raz.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- regret
- Administrator
- Posty: 1044
- Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.2
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
super ci to wyszlo duzy proges . Autko juz super siedzi w porownaniu do serii <3
Te maskownice twetrrow mnie zabily, ale prosze cie foto pie niszcz w srodki akordziny ,wez kup za grosze od np.Smolara te zaslepki tweetow. Wyjdzie pare groszy ,a bedzieszmi al pieknie seryjnie zrobione. Ewentualnei jak nie chcesz to pchaj je w te plastikowe narozniki w okolicach lustrek zewntrznych .
Te maskownice twetrrow mnie zabily, ale prosze cie foto pie niszcz w srodki akordziny ,wez kup za grosze od np.Smolara te zaslepki tweetow. Wyjdzie pare groszy ,a bedzieszmi al pieknie seryjnie zrobione. Ewentualnei jak nie chcesz to pchaj je w te plastikowe narozniki w okolicach lustrek zewntrznych .
NPK Team
De opresso liber
De opresso liber
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
też jestem za normalnymi tłitami.
ps. z przodu nadal koza ;,( chlipłem
ps. z przodu nadal koza ;,( chlipłem
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 12 paź 2015 10:30
- Auto: Accord cg2
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Poznań
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Eibachy na plus, siedzi całkiem dobrze wiadomo to nie gwint, ale jest duży progres. Fajnie ogarniasz audio, więc szacun ps sam eibachy montowałeś, robota ciężka ? bo też mam takowe na montaż u siebie i może w końcu znajdę na to czas hehe
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Sam nie sam - ze znajomym mechanikiem w przydomowym warsztacie.HCS1817 pisze: ps sam eibachy montowałeś, robota ciężka ? bo też mam takowe na montaż u siebie i może w końcu znajdę na to czas hehe
Temat szybki - wspieraj sie fotorelacja Grzesia Muzyka
Lewy przód (drugi po nauce na pierwszym....) wycignelismy nawet bez odkręcania śruby sworznia górnego... tu pomocna okazuje się wielka brecha czyli niezła ruła.... siła razy ramie... i jak się naciągnie to wychodzi wszystko pięknie...
Kumpel miał pneumata wiec odkrecenie nakretki z tłoczyska trwała pare sekund... skręcanie ściągaczy do springów tez...
Jedyny problem był ze śrubami zawieszki... 18 lat nie ruszane... trzeba psiknąć WD40...
Fajeczka... kaweczka... psiknać znowu... fajeczka... i można zacząć odkręcać
Oczywiście nie pale... ale czego sie nie robi w ramach oczekiwania
PS u góry zmieniłem foty bo paczeć na tamtą spuchniętą nie mogłem
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT:
Kupiłbym Unitre i Tonsile..ale, że ni ma...
Został Tajwan...
A wiec jednostka nadająca dżwiekiem i obrazem bez zmian...
Pośrednio celu zwielokrtnienia Watów wspomniany VR3 z labolatorium dźwieku umiejscowionego gdzieś...zapewne na dalekim wschodzie.
Przemiane impulsu elektrycznego w fale uderzeniową z przodu zapewnia hardkorowa cewka ze dziurą po srodku...
Jak się okazało Bass Madafaka generuje miękkie brzmienie... do pewnego zakresu:D
Siadło w ori mocowaniu - muszę jeszcze dopieścić pierścień o grubości 7mm
Przez tą zacną mini dziurę w cewce jednostka miotająca zaciąga znaczne ilości mieszaniny, głownie azotu i tlenu...
Wydmuchując je w kierunku nogawki... co powoduje jej drżenie i niepokój wśród włosów na łydce.
Z tyłu eliptyczna fala uderzeniowa... Generuje się przy użyciu neodymów, które ściągają wszelkie żelastwo z głębin bagaznika...
Widać, iż zwielokrotniony Wat zwiększa swawole membrany...
Co powoduje zupełnie inne - nowe i ciekawe doznania w porównaniu z siłą napędową samego radia.
Znając realia amplifajer, z tych 400W, bedzie miał łącznie ze 150W-200W RMS przy dobrym wietrze.
Lecz, spokojnie to wystarcza do wytworzenia miłej atomsfery we wnętrzu poniżonej hondy na grubym kapciu.
To co wcześniej było osiągalne na poziomie Volume 35... teraz jest na ok 14...
Całe ałdio oparte na klasowych komponentach z odzysku, efekt w porównaniu do tego co bylo - fiesta latina, pełna bajerka.
Czekam jeszcze na korektor graficzny - to juz gadżeciarstwo troche, no ale będzie mozna pobawić sie barwą molestując 7 pasm...
Na pokład wpadnie także filtr przeciwzakłóceniowy... chinias niestety jest go pozbawiony, poniewuż jak muza jest cichutko to słyszę delikatnie obroty silnika...
Wcześniej tez to było delikutaśnie słyszalne, ale przy tym podbiciu jest to już znacznie bardziej upierdliwe...
Generalnie warto od razu umocować poprawnie wszystkie luźne elementy - o dziwo prawe drzwi od strzała siedzą cicho...bez większych akcji... w lewych coś mi loto... wiec jeszcze będzie dopieszczanie silikonem i pianka do paneli Tak czy inaczej można zapomnieć o wożeniu czegoś luźnego w kieszeni bocznej;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT 05.09.2016
Wspomniana sesja... pomimo, że dnia już brakło... i nawet oświetlenie na tamie w elektrowni wodnej wyłączyli... także przepraszam za słabe warunki oświetleniowe...
Ale coś tam widać z ostatniego moda, zółte HB3 siadły jak złoto...
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2001
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM
Mateusz nie bardzo pamiętam żebyś miał długie włosy i nosił okulary (co innego ja )