Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
MODEL: 1999, coupe, 2D, CG4
SILNIK: F20B5 - seria
UKŁAD DOLOTOWY: wkładka K&N + usunięcie rezonatora
UKŁAD WYDECHOWY: seria + końcowy dedykowany z kwasówki firmy TSS Tuning
ELEKTRONIKA: bogata seria + domykanie szyb, alarm
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: czerwone sprężyny -30mm
UKŁAD HAMULCOWY: tarcze i klocki ATE (seryjnie 2 tłoczkowe zaciski z przodu )
BODY-KIT: felgi 17" ala OZ Racing, lampy tył przyciemnione + podwójne pozycje, lampy przód ala Type R, tuningowy gril ze znaczkiem "accord", dokładka przedniego zderzaka (replika mugen), kierunki boczne clear-black, duck tail
ŚRODEK: aluramki na zegary, shortshifter, drewniane wykończenia, skórzane wnętrze, fotele jak kanapy
CAR-AUDIO: Pioneer DEH 5800 + zestaw udimension z przodu
MOC: mam nadzieje, że trzyma serię = 147 KM
W PLANACH: kilka drobnych zmian
Tutaj link do opisu auta na innych forach https://forum.hondaprelude.pl/viewtopic ... 62&t=36246" onclick="window.open(this.href);return false; lub http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... -bartocha/" onclick="window.open(this.href);return false;
Opisane i udokumentowane na zdjęciach są tam wszystkie zmiany jakie zostały przeprowadzone przeze mnie na tym aucie.
Tę Hondę kupiłem w 2010 roku. Była seryjna na obniżających sprężynach i standardowych felgach.
Zaraz po kupnie porządnie ją umyłem, wyczyściłem środek, pomalowałem zaciski hamulców na srebrny kolor i założyłem felgi 17".
Później powoli upiększałem Hankę modyfikując lub dodając elementy. Aż zaczęła prezentować się tak:
Przez ostatnie 3 lata miałem budowę domu i Hanka trochę się zapuściła. Na lewym tylnym nadkolu wyskoczyła rdza, lakier na dachu zmatowił się, pojawiły się obcierki parkingowe z przodu i z tyłu, porysowali mi maskę kluczem itp. Ogólnie auto wymaga dopieszczenia. Mechanicznie jest super, bo o to zawsze dbałem i dbam nadal. A że już się przeprowadziłem i wszystko zaczyna się uspokajać, czas przywrócić jej świetność Więc powoli będę się za nią zabierał i pewnie relacjonował tutaj co się dzieje.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
SILNIK: F20B5 - seria
UKŁAD DOLOTOWY: wkładka K&N + usunięcie rezonatora
UKŁAD WYDECHOWY: seria + końcowy dedykowany z kwasówki firmy TSS Tuning
ELEKTRONIKA: bogata seria + domykanie szyb, alarm
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: czerwone sprężyny -30mm
UKŁAD HAMULCOWY: tarcze i klocki ATE (seryjnie 2 tłoczkowe zaciski z przodu )
BODY-KIT: felgi 17" ala OZ Racing, lampy tył przyciemnione + podwójne pozycje, lampy przód ala Type R, tuningowy gril ze znaczkiem "accord", dokładka przedniego zderzaka (replika mugen), kierunki boczne clear-black, duck tail
ŚRODEK: aluramki na zegary, shortshifter, drewniane wykończenia, skórzane wnętrze, fotele jak kanapy
CAR-AUDIO: Pioneer DEH 5800 + zestaw udimension z przodu
MOC: mam nadzieje, że trzyma serię = 147 KM
W PLANACH: kilka drobnych zmian
Tutaj link do opisu auta na innych forach https://forum.hondaprelude.pl/viewtopic ... 62&t=36246" onclick="window.open(this.href);return false; lub http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... -bartocha/" onclick="window.open(this.href);return false;
Opisane i udokumentowane na zdjęciach są tam wszystkie zmiany jakie zostały przeprowadzone przeze mnie na tym aucie.
Tę Hondę kupiłem w 2010 roku. Była seryjna na obniżających sprężynach i standardowych felgach.
Zaraz po kupnie porządnie ją umyłem, wyczyściłem środek, pomalowałem zaciski hamulców na srebrny kolor i założyłem felgi 17".
Później powoli upiększałem Hankę modyfikując lub dodając elementy. Aż zaczęła prezentować się tak:
Przez ostatnie 3 lata miałem budowę domu i Hanka trochę się zapuściła. Na lewym tylnym nadkolu wyskoczyła rdza, lakier na dachu zmatowił się, pojawiły się obcierki parkingowe z przodu i z tyłu, porysowali mi maskę kluczem itp. Ogólnie auto wymaga dopieszczenia. Mechanicznie jest super, bo o to zawsze dbałem i dbam nadal. A że już się przeprowadziłem i wszystko zaczyna się uspokajać, czas przywrócić jej świetność Więc powoli będę się za nią zabierał i pewnie relacjonował tutaj co się dzieje.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
Ostatnio zmieniony 31 maja 2017 14:26 przez Bartoch, łącznie zmieniany 3 razy.
- Lebow
- Posty: 583
- Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
- Auto: QP VI 1999
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Września--Włodek--43lata
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
Sprytnie wydziergany mieszek dźwigni ręcznego.
Stary gumolit demontowałeś czy na to rzucona jest skórka?
Stary gumolit demontowałeś czy na to rzucona jest skórka?
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
siemanko ładniutka sztuka sprężyny czerwone znaczy +15KM no, ale nie widzę na kierze przycisków od NOSu
patrzę, że końcówki wydechu masz niemal identyczne jak u mnie
edit:
w sumie to ładnie siadło jak na springi -30, przód prawie równo z tyłem, aż dziw przy 2.0, chyba, ze majstrowałeś przy amorze
patrzę, że końcówki wydechu masz niemal identyczne jak u mnie
edit:
w sumie to ładnie siadło jak na springi -30, przód prawie równo z tyłem, aż dziw przy 2.0, chyba, ze majstrowałeś przy amorze
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
Mieszek skórzany szyty na zamówienie i naciągnięty na stary.
Nie wiem co to za sprężyny, ani ile mocy dodają Tak kupiłem, ale faktycznie siedzi wzorowo.
Nie wiem co to za sprężyny, ani ile mocy dodają Tak kupiłem, ale faktycznie siedzi wzorowo.
- Lebow
- Posty: 583
- Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
- Auto: QP VI 1999
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Września--Włodek--43lata
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
Mieszek lewarka biegów też był w komplecie?
Ile taka przyjemność Cię kosztowała?
Ile taka przyjemność Cię kosztowała?
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
Mieszek lewarka uszyty na zamówienie do skróconej wajchy. Dawno to było już nie pamiętam, ale nie więcej niż 100zł za całość. Pewnie koło 70zł.
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
Najładniejszy kolor. Myślę, że na zdjęciu nr 2 był zdecydowanie najładniejszy. Później tylko na minus
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
Seria jest trochę nudna, ale co kto lubi
Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha
Seria to amfibia, ale ideał od przodu to byłoby zdjęcie numer dwa + jeszcze dokładka dolna OEM. tak mi się najbardziej podoba. A na tym 2gim zdjęciu to już nie masz serii, jest parę fajnych zmian.