Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Accord Coupe CG4 by KOko
- Piter
- Posty: 398
- Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
- Auto: CG4 i BA2
- silnik: F20B7, B20A1
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
A powiedz mi czemu wymieniałeś sondę? Jakie były objawy? Palił się check?
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
1) poprzedni właściciel w swoim temacie pisał, że miał problemy z sondą,
2) auto paliło jak smok (wymieniłem czujnik spalania, zaczął palić mniej ale wciąż za dużo)
3) obroty falowały, szarpało autem podczas ruszania i hamowania (opisywałem te objawy kilka stron wcześniej - wymieniłem świece, kable, kopułkę z palcem i dalej to samo)
4) palił się check (ale nie znam kodu błędu więc mogło to być cokolwiek)
Po tych objawach uznałem, że wolę profilaktycznie wymienić obie sondy, tak by mieć pewność, że mam to z głowy. Na drugą zakupiłem emulator kątowy, a na pierwszą zamiennik denso.
2) auto paliło jak smok (wymieniłem czujnik spalania, zaczął palić mniej ale wciąż za dużo)
3) obroty falowały, szarpało autem podczas ruszania i hamowania (opisywałem te objawy kilka stron wcześniej - wymieniłem świece, kable, kopułkę z palcem i dalej to samo)
4) palił się check (ale nie znam kodu błędu więc mogło to być cokolwiek)
Po tych objawach uznałem, że wolę profilaktycznie wymienić obie sondy, tak by mieć pewność, że mam to z głowy. Na drugą zakupiłem emulator kątowy, a na pierwszą zamiennik denso.
- Piter
- Posty: 398
- Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
- Auto: CG4 i BA2
- silnik: F20B7, B20A1
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Jasne, dzięki. Pytam, bo sam się zastanawiam co jest przyczyną astronomicznego spalania u mnie (15/100 benzyny, 17/100 gazu - z tymże ja mam automat). Nie mam jednak checka no i auto nie szarpie. No nic, nie śmiecę w galerii
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
koko nie planowałeś 18"?
sporo ogarnąłeś ostatnio
sporo ogarnąłeś ostatnio
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Na razie jestem zadluzony na 2k u dziewczyny, by moc to ogarnac co do tej pory. Takze na razie planuje wyjsc na 0
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Tylko bierz może jakieś witaminy czy coś innego żebyś się nie "zaorał"KOko pisze:...jestem zadluzony na 2k u dziewczyny...... planuje wyjsc na 0
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Hymm widzę że się zrozumieliśmy
No i powodzenia życzę w zwrocie długu.
No i powodzenia życzę w zwrocie długu.
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Jak na razie ciągle walczę z benzyną i gazem. Na zimnym silniku ciągle lekko poszarpywało.. Nie zawsze, ale czasami szarpało przy przyspieszaniu. Na rozgrzanym zwykle tego nie ma, choć parę razy też się zdarzyło. Wydaje się jak by miał wypadanie zapłonu.
Nie ufając poprzedniemu mechanikowi znalazłem następnego i ponownie kupiłem nową kopułkę z palcem YEC, zmieniłem świece z NGK na Denso K20TT, zregenerowałem alternator bo był na wykończeniu. Po tych zabiegach szarpanie zmniejszyło się może o 20% (na benzynie). Zastanawiam się, czy znów brać od Jarka nowe kable NGK, czy może wymienić cewkę bo nie była ruszana w ogóle, a może i to i to..
Dodatkowo pojeździłem wczoraj z kolegą ponad 6 godzin w trasie, zerując korekty benzyny, a potem ustawiając perfekcyjnie mapę gazową do benzynowej. Mimo wszystko czasem go zalewa, czasem strzeli z tłumika i szarpie jak cholera na niskich obrotach gdy się go butuje. Podejrzewam zawalone wtryskiwacze. Prawdopodobnie kupię sobie nowe wtryski plus filtry z wkładem zamiast puszkowych. Ale najpierw chcę wyeliminować całkowicie powód sporadycznego szarpania na benzynie.
Niedawno robiłem łożysko oporowe sprzęgła, ponieważ słychać było świerszczenie podczas jazdy. Od wymiany łożyska na nowe wydawało mi się, że zaczął się problem z szarpaniem i rozmyślałem czy może mechanik czegoś nie schrzanił przy sprzęgle i dlatego mi szarpie, ale wczoraj wracając z ustawiania map poszarpał mi parę razy na benzynie gdy w ogóle nie dotykałem do sprzęgła więc chyba ten trop jest błedny..
Z dodatkowych rzeczy które zmieniono przy acco to duperele exploatacyjne: zmieniłem tylny łącznik stabilizatora, żarówki, tarcze z klockami z przodu, bo poprzednie tak biły, że aż odkręcało śruby przy hamowaniu ponad 160km/h
Nie ufając poprzedniemu mechanikowi znalazłem następnego i ponownie kupiłem nową kopułkę z palcem YEC, zmieniłem świece z NGK na Denso K20TT, zregenerowałem alternator bo był na wykończeniu. Po tych zabiegach szarpanie zmniejszyło się może o 20% (na benzynie). Zastanawiam się, czy znów brać od Jarka nowe kable NGK, czy może wymienić cewkę bo nie była ruszana w ogóle, a może i to i to..
Dodatkowo pojeździłem wczoraj z kolegą ponad 6 godzin w trasie, zerując korekty benzyny, a potem ustawiając perfekcyjnie mapę gazową do benzynowej. Mimo wszystko czasem go zalewa, czasem strzeli z tłumika i szarpie jak cholera na niskich obrotach gdy się go butuje. Podejrzewam zawalone wtryskiwacze. Prawdopodobnie kupię sobie nowe wtryski plus filtry z wkładem zamiast puszkowych. Ale najpierw chcę wyeliminować całkowicie powód sporadycznego szarpania na benzynie.
Niedawno robiłem łożysko oporowe sprzęgła, ponieważ słychać było świerszczenie podczas jazdy. Od wymiany łożyska na nowe wydawało mi się, że zaczął się problem z szarpaniem i rozmyślałem czy może mechanik czegoś nie schrzanił przy sprzęgle i dlatego mi szarpie, ale wczoraj wracając z ustawiania map poszarpał mi parę razy na benzynie gdy w ogóle nie dotykałem do sprzęgła więc chyba ten trop jest błedny..
Z dodatkowych rzeczy które zmieniono przy acco to duperele exploatacyjne: zmieniłem tylny łącznik stabilizatora, żarówki, tarcze z klockami z przodu, bo poprzednie tak biły, że aż odkręcało śruby przy hamowaniu ponad 160km/h
- przemek
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 paź 2013 23:30
- Auto: Accord 99 CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: kuyavian-pomeranian/NL
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
z tymi tarczami to chyba norma
KOko a sprawy przepustnicy, krokowca sprawdzałeś ?
KOko a sprawy przepustnicy, krokowca sprawdzałeś ?