Tyle mi krzyknęli w USAuta.pl - tam zazwyczaj zamawiam trudniejsze części - 257 netto napinacz + kurier, to wyjedzie coś właśnie koło 340 zeta.bObEk pisze:Czemu 340zl?
Ty zamawiałeś prywatnie ze Stanów, czy przez jakiegoś pośrednika/handlarza
Tyle mi krzyknęli w USAuta.pl - tam zazwyczaj zamawiam trudniejsze części - 257 netto napinacz + kurier, to wyjedzie coś właśnie koło 340 zeta.bObEk pisze:Czemu 340zl?
Chętnie bym skorzystał, tylko właśnie nie wiem czy dla mnie to pilna sprawa. Muszę zrobić i rozrząd i pompę wspomagania. To drugie pilniejsze, ale jeśli się okaże, że przy rozrządzie i tak trzeba pompę demontować, to zrobiłbym za jednym zamachem i wtedy napinacz pilnie potrzebuję, a jeśli to prace niezależne to wtedy mogę spokojnie czekać na części do rozrządubObEk pisze:Jak się nie śpieszysz to mogę zagadać z kumplem żeby Ci wyslał.
4.Hold automatic tensioner unit upright in a suitable vice. Remove blanking plug and washer [11].
NOTE: Be careful not to allow any oil to spill from automatic tensioner unit. If oil has leaked, drain completely and
refill with 6,5 ml of engine oil.
5. Compress automatic tensioner unit by using flat bladed screwdriver in hole and turning clockwise [12].
6. Retain pushrod in position. Use tool No.14540-P8A-A01 [13].