Z tą jazdą 2,3 i 3,0 to trochę pojechałeś ale z kosztami to się zgadzam kupiłem auto za 5tyś. było w dobrym stanie ale 15tyś. poszło na uszlachetnienie (wymiany bieżące)CiviT pisze:Jakbym chciał 3.0 to bym sobie takiego od razu kupił zamiast 2.0, zresztą taki 2.3 jedzie w zasadzie tak samo jak 3.0 a spali mniej, noi fajnie manual. Co do wsadzania kasy i tak już mnie ten accord kosztował ponad 20tys
Honda Accord F23Z5 by CiviT
- seba2213
- Posty: 283
- Rejestracja: 25 lip 2014 21:15
- Auto: Accord Coupe VI
- silnik: V6
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Honda Accord F23Z5 by CiviT
Re: Honda Accord F23Z5 by CiviT
Czemu pojechałem? przecież to wcale dobrze nie jedzie te j30 skrzynia zabija ten silnik.
- Mlody98
- Posty: 431
- Rejestracja: 13 sie 2014 22:12
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Sieraków WLKP
Re: Honda Accord F23Z5 by CiviT
Fakt faktem ze skrzynia zabija ten silnik, ale przesadzies twierdzac ze 2.3 jedzie tak samo :p przy 3.0 jest znacznie wiekszy moment obrotowy co mow co chcesz ale czuc
Honda Accord coupe 3.0 V6 USDM ----> Nismo 350Z premium pack
Re: Honda Accord F23Z5 by CiviT
To zapodaj jakieś filmiki jak się zbiera, 60Nm więcej ale zabity skrzynią i większa masą auta. Różnica do coupe f23 będzie znikoma dopiero tam gdzie liczy się różnica w koniach czyli powiedzmy od 200 to pojedzie lepiej.
- Mlody98
- Posty: 431
- Rejestracja: 13 sie 2014 22:12
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Sieraków WLKP
Re: Honda Accord F23Z5 by CiviT
Filmiku nie mam ale jesli dobrze pamietam to chyba slepak przesiadl sie z 2.3 na 3.0 i opisuje ta roznice dosc wymownie i stawia sprawe jasno a wydaje mi sie rzeczowe opierac sie na zdaniu kogos kto zna sprawe z autopsji. Ja osobiscie jezdzilem wczesniej cg4 i roznica jest dosc spora i mysle ze 2.3 az tak nie odbiega od 2.0 ale spoko, moze sie myle :p
Honda Accord coupe 3.0 V6 USDM ----> Nismo 350Z premium pack
Re: Honda Accord F23Z5 by CiviT
też mi się wydaje że troche przechwaliłeś te 2.3 w stosunku do 3.0... 2 cylindry więcej i większa kultura pracy
Re: Honda Accord F23Z5 by CiviT
CiviT pisze:Jakbym chciał 3.0 to bym sobie takiego od razu kupił zamiast 2.0, zresztą taki 2.3 jedzie w zasadzie tak samo jak 3.0 a spali mniej, noi fajnie manual. Co do wsadzania kasy i tak już mnie ten accord kosztował ponad 20tys
Dawno nic lepszego nie przeczytałem z rana, z reszta to nie pierwszy taki temat na którym tak "zachwycasz" się F20 czy F23 i próbujesz udowodnić jak je mało dzieli od j30 Ale widziałeś może przebieg krzywej Nm 2.3 i 3.0 ?
Są to zupełnie inne silniki, szlifierka R4 , kontra jadące dołem obrotomierza elastyczne v6. Z racji skrzyni może nie jest to wyścigówka od 0 do 100, ale elastyczność między 100 a 200 km na godzinę jest naprawdę dobra i kompletnie bez porównania z wyjącym r4.
Owszem może i mniej spali w mieście, ale na autobanie będzie zupełnie inaczej z powodu krótkiej skrzyni MT, gdzie ekonomika się kończy po przekroczeniu 140 na godzinę, AT z kolei ma tak długi czwarty bieg że można sobie w ciszy jechać 160. Poza tym skoro takie to oszczędne czemu założyłeś LPG do tego silnika? Pewnie 50% jak nie leppiej f serii ma LPG wsadzone.... ciekawe czemu
Chyba nawet nie dawno Przemek chciał zmienić MT na AT z powodu tego że jeździ w trasy ciągle i krótkie przełożenia skrzyni nie za bardzo się sprawdzają.
Także dwa silniki zupełnie inne,o innej kulturze i charakterystyce pracy,pojemności i dwóch cylindrów więcej nikt jeszcze nie oszukał. Do tego swoje 2.3 bardzo kiepsko wspominam, wycieki ze wszystkiego co się tylko dało oleju,do tego spalał olej, a na koniec panewka zaczęła pukać na wale.... Także nie radziłbym za wiele eksperymentować z tym silnikiem bo za dobrego "dołu" to on nie ma. Rozumiem że każdy swoje chwali ale żeby napisać że 2.3 "jedzie w zasadzie" jak 3.0 to lekka bzdura.
Jak 60 Nm to dla Ciebie żadna różnica to nie mam więcej pytań, klasa miejska aut ma po Tyle Nm w swoich silnikach. Ale oczywiście j30 ma silnik zabity masą i "cudowną" skrzynią, to zapewne też wiesz z autopsji , albo w kółko powtarzasz ten sam schemat od osób co nigdy AT nie mieli a mają najwięcej do powiedzenia na temat AT.To zapodaj jakieś filmiki jak się zbiera, 60Nm więcej ale zabity skrzynią i większa masą auta. Różnica do coupe f23 będzie znikoma dopiero tam gdzie liczy się różnica w koniach czyli powiedzmy od 200 to pojedzie lepiej.
Proszę naprawdę nie popadajmy w wielki samozachwyt nad jakimś wiekowym 2.3 i nie piszmy takich bzdur na publicznych forach. Do tego to nie jest wyścigówka,tylko komfortowe toczydło na trasy, a jak liczyłeś na sportowe wrażenia to jest H22 w prelude.
Bo podejrzewam że za pół roku po eksperymentach z podlewaniem tego silnika LPG itp to on za długo nie pojeździ, a wtedy tą informacją to się już z nami nie podzielisz. A wtedy dojdziesz do wniosku że lepiej i taniej by wyszło kupić J30 z szarpiącą skrzynią za dobrą kasą lub wyżej wspomnianą prelude.
I jest to moja subiektywna opinia bo w tej chwili jeżdżę zupełnie czym innym.
Mimo wszystko gratuluję samozaparcia i jakiś tam modyfikacjom które nie skończyły się tylko na pisaniu "opowiadań" na forum. Ale tak jak pisałem cała F seria nie jest idealnym pomysłem do takich zabaw, a znów kucie silnika dość kosztowne.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- rexio
- Posty: 815
- Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
- Auto: Accord Coupe 02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Slask
Re: Honda Accord F23Z5 by CiviT
Tylko czekalem az Slepak wpadnie
Ja tam sie nie mam zamiaru sprzeczas i wywlekac swoich racji. Wiem swoje. Jak juz kiedys pisalem - to auto jest stworzone do V6 i AT. Szlifiery i manuale robili by wcisnac to auto do wiekszego grona odbiorcow a nie zeby jezdzilo lepiej. Tak jak z LPG. Nie ma byc lepiej dla auta. Ma byc taniej.
Automat zabija ten silnik - w tym aucie nie ma co zabijac. Ono ma miec taka charakterystyke. To nie scigacz. To ma sie ladnie i kulturalnie toczyc i robia to V6. Rzedowy po prostu tam sa i trzeba to zaakceptowac.
Ja tam sie nie mam zamiaru sprzeczas i wywlekac swoich racji. Wiem swoje. Jak juz kiedys pisalem - to auto jest stworzone do V6 i AT. Szlifiery i manuale robili by wcisnac to auto do wiekszego grona odbiorcow a nie zeby jezdzilo lepiej. Tak jak z LPG. Nie ma byc lepiej dla auta. Ma byc taniej.
Automat zabija ten silnik - w tym aucie nie ma co zabijac. Ono ma miec taka charakterystyke. To nie scigacz. To ma sie ladnie i kulturalnie toczyc i robia to V6. Rzedowy po prostu tam sa i trzeba to zaakceptowac.
- regret
- Administrator
- Posty: 1044
- Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.2
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Honda Accord F23Z5 by CiviT
a ja sie z Toba nie zgodze bo w tej budzie sa dwa silniki , a to jakie podejscie ktos ma do motoryzacji to juz jego indywidualna sprawa i moim zdnaiem nie ma co sie z tym kopac... jedni lubia sleepery o przepiepieknym soundzie wysokich obrotow inni lubia zamulonego automata w v6 gdzie idzie od dolu.... to tak jaby kogos umoralniac na temat co lepsze 6.1 hemi w camaro czy 3.8 bi turbo GT-R. To , ze CiviT troszke plecial to spoko jedna sprawa ,ale to jaka auto ma miec charakterystyke to chyba indywidualna sprawa ty lubisz wizualnie piescic auto ,a CiviT woli zainwestowac w performance. Ja podziwiam kazdy projekt kotry nie jest wiesniaczony... tyle w temacie chcialem dodacrexio pisze:Tylko czekalem az Slepak wpadnie
Ja tam sie nie mam zamiaru sprzeczas i wywlekac swoich racji. Wiem swoje. Jak juz kiedys pisalem - to auto jest stworzone do V6 i AT. Szlifiery i manuale robili by wcisnac to auto do wiekszego grona odbiorcow a nie zeby jezdzilo lepiej. Tak jak z LPG. Nie ma byc lepiej dla auta. Ma byc taniej.
Automat zabija ten silnik - w tym aucie nie ma co zabijac. Ono ma miec taka charakterystyke. To nie scigacz. To ma sie ladnie i kulturalnie toczyc i robia to V6. Rzedowy po prostu tam sa i trzeba to zaakceptowac.
NPK Team
De opresso liber
De opresso liber
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Honda Accord F23Z5 by CiviT
Ja tam wziąłem 2.0 bo się trochę bałem awarii skrzyni i tego, że będzie za duże ubezpieczenie bez zniżek :\ Nie narzekam na 2.0 - wciąż daje radę w mt, ale coraz częściej myślę, że automat i 3.0 to może by nie było takie złe a lpg było by i tak i tak. Gdy robi się dziennie dużo km, a ceny benzyny biją się z cenami ropy - która da radę pójść wyżej - wybór oczywiście padnie na lpg.
A co do dłubania.. Niech dłubie, jak lubi. Myślę, że raz: nie warto gnoić za takie coś, bo mu to daje fun. Dwa: nie warto na siłę wmawiać swoich racji (tu dotyczy to wszystkich )
A co do dłubania.. Niech dłubie, jak lubi. Myślę, że raz: nie warto gnoić za takie coś, bo mu to daje fun. Dwa: nie warto na siłę wmawiać swoich racji (tu dotyczy to wszystkich )