Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.

CG2 vel Ikarus...zawracanie

Najczęściej zadawane pytania użytkowników USDM Accorda 6gen
Awatar użytkownika
Pedro
Posty: 90
Rejestracja: 28 sie 2014 12:39
Auto: CG2
silnik: J30A1

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

Post autor: Pedro »

fotografiks pisze:
Co do podsufitki to nie ona trzeszczy sama w sobie - tylko "klej" pomiędzy nią, a dachem z tyłu... łapie i puszcza i łapie i puszcza... i wtedy powstaje ten piękny dźwięk... można to szybko ogarnąć :D największym punktem zapalnym jest okolica wyjścia anteny z tyłu.
Wróżka, wiedźmin czy ki ch... :shock: Trafiłeś idealnie, nie mogłem tego irytującego dźwięku zlokalizować, a się okazało że rzeczywiście na wysokości anteny przy samej krawędzi "mlaska". Muszę to zalać jakimś klejem :)
Dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

Post autor: krisss111 »

Pedro pisze:
fotografiks pisze:
Co do podsufitki to nie ona trzeszczy sama w sobie - tylko "klej" pomiędzy nią, a dachem z tyłu... łapie i puszcza i łapie i puszcza... i wtedy powstaje ten piękny dźwięk... można to szybko ogarnąć :D największym punktem zapalnym jest okolica wyjścia anteny z tyłu.
Wróżka, wiedźmin czy ki ch... :shock: Trafiłeś idealnie, nie mogłem tego irytującego dźwięku zlokalizować, a się okazało że rzeczywiście na wysokości anteny przy samej krawędzi "mlaska". Muszę to zalać jakimś klejem :)
Dzięki za pomoc.

o proszę.... ciekawy trop. muszę sprawdzić, bo też mi cuś ćwierka w tylnej okolicy szyberdachu :roll:
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
Lebow
Posty: 583
Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
Auto: QP VI 1999
silnik: 2.0
Lokalizacja: Września--Włodek--43lata

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

Post autor: Lebow »

Może o offtop ale mnie drażni nieodbijanie kierunków zwłaszcza na rondach.
Głupio tak zadawać się na rondzie jak "ikarusem".
No może jeszcze brak czasówek wycieraczek jest "uciążliwy".
Wala się przekaźnik VW w którym czasówkami sterujemy manetką ale nigdy nie mam wystarczaąjaco czasu aby wszczepić go w układ w Hondzie.
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

Post autor: slepak »

Czasówka była OEM w USDM, bardzo przydatna sprawa.
Także z ebaya dostanie prawidłowej manetki nie będzie problemem.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Lebow
Posty: 583
Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
Auto: QP VI 1999
silnik: 2.0
Lokalizacja: Września--Włodek--43lata

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

Post autor: Lebow »

slepak pisze:Czasówka była OEM w...
Takie coś?
Obrazek
A co z przekaźnikiem-sterownikiem, stary to obsłuży?
Zespolony jest w całości (obie manetki)?

Przy okazji, takie coś znalazłem :shock:
Obrazek
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

Post autor: fotografiks »

Chyba będzie to cały zespolony - bo w lecąc na czasówce podczas zatrzymania - postoju samochodu np. na światłach - zwalniają jeszcze o pół - żeby na światłach skrzydła nie machały jak szalone... także jest to połączone jeszcze jakoś z czujnikiem prędkości albo innymi, które rozpoznają, że auto jest w ruchu;)


A lampki to wyglądają jak ze wstawkami - ja miałem i w sumie na półce nadal mam podobny patent, zresztą jest sporo firm zajmujących się przerabianiem lamp i własnie tak to realizują...

Pedro pisze:
Wróżka, wiedźmin czy ki ch... :shock: Trafiłeś idealnie, nie mogłem tego irytującego dźwięku zlokalizować,
Haha, rzeczy niemożliwe od zaraz...
Cuda na jutro :D

A tak poważnie to jak mi coś nie gra jak trzeba to włącza mi się tryb "Shadow of Mordor" i nie ma zmiłuj muszę rozkminić...

No i parę lat się już nasiedziałem w tym aucie i czasem naprawdę proste czynności i chwila skupienia załatwiają takie dziwne i mało spotykane problemy. Auto nieco starsze i jeszcze proste jak budowa cepa - tylko mój chinol immo jak narazie nie może rozkminić i to jest na razie jedyne czego nie ruszyłem ;) - ale jak bedzie potrzeba to się zakupi odpowiedniejszy sprzęt - a tak to wiele tematów idzie od ręki w garażu.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

Post autor: slepak »

Dokładnie tak, tylko tak jak napisał kolega powyżej ta czasówka jest połączona z jakimś czujnikiem prędkości, bo jak się staję to się wyłączają, a jak ruszało się to szły od razu dwa\trzy cykle.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
ODPOWIEDZ