Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
tylko to nie ja miałem w bagażniku blok od BMW żeby QP stało równo
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
Gratulacje zakupu nowej zabawki, Coupety chyba uzależniają
Z 3.0 V6 będzie Ci się przyjemnie latało z dużymi prędkościami po autobahnach i do tego bez obawy o zatarcie silnika z przegrzania tłoków jak w motorach R4 2.0/2.3 ...
Z 3.0 V6 będzie Ci się przyjemnie latało z dużymi prędkościami po autobahnach i do tego bez obawy o zatarcie silnika z przegrzania tłoków jak w motorach R4 2.0/2.3 ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
PeJot pisze:Gratulacje zakupu nowej zabawki, Coupety chyba uzależniają
Z 3.0 V6 będzie Ci się przyjemnie latało z dużymi prędkościami po autobahnach i do tego bez obawy o zatarcie silnika z przegrzania tłoków jak w motorach R4 2.0/2.3 ...
A dzięki, dzięki :)Słyszałem że na głowicę trzeba uważać żeby nie przegrzać V-ki, do tego jakieś jeżdżenie po mieście to jak się stanie koło silnika to jak agregat ogrzewający No ale masz porównanie ile gratów do remontu sprzedajesz do J30 a ile do F serii Ale z chłodzeniem wszystko u mnie w porządku, wskazówka stoi jak wryta, płynu nie ubywa podobnie jak oleju 5w30 także zadowolony no i ta różnica w osiągach zwłaszcza powyżej 100 km\h.
Myślę czy pozostać przy 5w30\5w40, czy przejść na 10w60 LM w syntetyku bardziej odpornego na wysokie temperatury.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
elegancka sztuka zawsze krąży w dobrych rękach
moja czarna V6 * http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?t=2185 *
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
Do ideału brakuję zajęcia się blacharką czyli lakierka zderzaków i maski. Najśmieszniejsze jest to że auto zostało sprowadzone do PL z DE, jak się nie mylę zaraz po zakupię wyjechało do Francji a z Francji do DE z powrotem Także w chwili obecnej jest koło 312 tyś km,także 400 tyś tylko kwestia czasu z racji autostrad
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwa" bY ŚlePak
To fotograf a nie aparatslepak pisze:Bo masz dobry aparat
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
Widzisz,chciałem być miły i zwaliłem na aparat a nie na fotografa
Po zakupie 6 lat temu qp przez Ciebie od razu śmigałeś do Francji ?
Po zakupie 6 lat temu qp przez Ciebie od razu śmigałeś do Francji ?
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
No to tak jak pisałem wyżej To po PL kilometrów w sumie prawie brak
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
no nie wiele raczej,dlatego w zawieszeniu praktycznie nic nie trzeba było robić.