Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Coupe CG4 by Tecu

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: Coupe CG4 by Tecu

Post autor: figo »

205/50 jest bardzo dobrym rozwiązaniem na 17 calowe koło.
Można poszukać rocznych używek w dobrych $$$
HR
Awatar użytkownika
matysziom
Posty: 1156
Rejestracja: 15 sie 2011 21:32
Auto: Accord CG4
silnik: F20B7

Re: Coupe CG4 by Tecu

Post autor: matysziom »

Poza tym ktos tu juz narzekal ze przy tym profilu jadac z pasazerami obcieraja tylne blotniki
225/40 badz 215/45 OK szeroki kapec nie do konca fajnie sie sprawdza np przy samych koleinach a juz nie mowiac jak bedziesz planowal gwint
Awatar użytkownika
rychu94
Posty: 215
Rejestracja: 31 maja 2011 00:08
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.3
Lokalizacja: EWE

Re: Coupe CG4 by Tecu

Post autor: rychu94 »

jak by co to bierz 215/40/18 będą idealne,mam 225/45 za szerokie i ok 5 cm większe po obwodzie,strasznie muli auto ;)
były HONDY/SUBARYNY/LEXUS a jest KIZASHI
Tecu
Posty: 286
Rejestracja: 26 wrz 2012 08:10
Auto: CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Dresden

Re: Coupe CG4 by Tecu

Post autor: Tecu »

Musze się jeszcze zastanowić :? , a z drugiej strony myślałem że et 42 będzie bezpieczne dla błotników nawet przy niższym zawiasie
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Coupe CG4 by Tecu

Post autor: maxel »

Ja mam u siebie 215/40/18, opona wygląda świetnie na feldze 8J, ale to już typowy niski profil, jak ktoś jeździ po typowo kiepskich drogach to raczej polecam 215/45 albo 225/40. Przy 215/40/18 pewność jest taka że nic a nic nie będzie przycierać o błotniki ;)
Tecu
Posty: 286
Rejestracja: 26 wrz 2012 08:10
Auto: CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Dresden

Re: Coupe CG4 by Tecu

Post autor: Tecu »

a jakie masz et ? bo na tych co chce jest 42 i szer. 7,5 cala
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Coupe CG4 by Tecu

Post autor: maxel »

et 45 :)
Tecu
Posty: 286
Rejestracja: 26 wrz 2012 08:10
Auto: CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Dresden

Re: Coupe CG4 by Tecu

Post autor: Tecu »

Może mi ktoś pomóc z bledami abs kod 81 i 13 nigdzie nie mogę znaleźć dokladnej odpowiedzi
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Coupe CG4 by Tecu

Post autor: Trojan »

ABS
11 Czujnik prędkości koła prawy przedni - obwód otwarty
12 Czujnik prędkości koła prawy przedni - zwarcie
13 Czujnik prędkości koła lewy przedni - obwód otwarty
14 Czujnik prędkości koła lewy przedni - zwarcie
15 Czujnik prędkości koła prawy tylni - obwód otwarty
16 Czujnik prędkości koła prawy tylni - zwarcie
17 Czujnik prędkości koła lewy tylni - obwód otwarty
18 Czujnik prędkości koła lewy tylni - zwarcie
21 Zęby pierścień uszkodzony
31 Zawór elektromagnetyczny RH wlot z przodu
32 Zawór elektromagnetyczny RH wylot z przodu
33 Zawór elektromagnetyczny LH wlot z przodu
34 Zawór elektromagnetyczny LH wylot z przodu
35 Zawór elektromagnetyczny RH wlot tylny
36 Zawór elektromagnetyczny RH wylot tylny
37 Zawór elektromagnetyczny LH wlot tylny
38 Zawór elektromagnetyczny LH wylot tylny
51 pompa silnika - zablokowana
52 pompa silnika - niepracująca
53 pompa silnika - stale
54 przekaźnik - nieczynny
61 napięcie zasilania niskiego
81 Moduł sterujący połączenie / przekaźnik
Tecu
Posty: 286
Rejestracja: 26 wrz 2012 08:10
Auto: CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Dresden

Re: Coupe CG4 by Tecu

Post autor: Tecu »

Odkopuje trochę temat:)
Z planów udało mi się ogarnąć zmęczone i porysowanie zderzaki plus zaprawka na błotniku
bo ruda coś się zabierała.
Zrobiony rozrząd kompletny, dołożona chłodnica AT przy wymianie skrzyni.
Długo szukane 17-stki ( miało być coś z dragów ) zastąpiła okazja na wolfrace bushido na ten sezon zostają jak mi się spodobają pójdą do profi renowacji na razie pomalowane w ciemny grafit z palety mazdy.
Na montaż czeka dokładka tylna już pomalowana i progi ale nie wiem czy je założę.
Puki co zostało jeszcze obniżyć co najmniej 35mm ale najpierw zrobię ten boat look żeby było równo.

Obrazek

Obrazek

13.07.2014
Wpadły coilovery OBX Sports i auto poszło troche w dół :) Ale jednak będą finalnie sprężyny Eibach-a

Obrazek

Obrazek

Obrazek


22-01-2015
Żeby przerwać zimowy sen wymieniając filtry itp postanowiłem zajrzeć do przepustnicy i szok
Obrazek


Z racji pogody przeczyściłem z grubsza i postanowiłem zamówić uszczelkę i dopiero się za to wziąć porządnie
ale po odebraniu dzisiaj uszczelki z ASO zauważyłem że w opakowaniu były dwie :shock: czy to jest jedna którą się składa ?
a poza tym jest do f20b7 tak wynika z japancars.ru a ja mam f20b5 czy to jest to samo ?

Obrazek
ODPOWIEDZ