Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
kbl100 pisze:
Uwierz mi, nie przetłumaczysz...
Jakie snaki by nie były to i tak h22a obd2 nie mieści się w nie bo jest o wiele niżej osadzony od F serii.
W 4D/5D 1.8/2.0 jeżeli zakłada się silnik z Preli OBD2 H22A5/A8 to wystarczy wymienić miskę olejową na H22A7 z ATR'a i już na dołkach nie będzie pukać o sanki - w Coupe będzie pewnie podobnie ...
Prywo pisze:
tylko od H22A7 z type-r , bo H22A8 jest z pralki 2.2 VTI i ma inną łapę
Na tej poduszce+łapie od strony rozrządu to się wiele osób przejechało przy wkładaniu z ATR'a H22A7 do Preli albo odwrotnie z Preli H22A5/A8 do Acc 6.gen - trzeba mieć łapę od danego silnika a poduszki zostają takie jak są w aucie.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2014 23:06 przez PeJot, łącznie zmieniany 2 razy.
krisss111 pisze:Panowie.... albo grubo, albo wcale ...... k seria ale z s2k i najlepiej z całym napędem itd. rzeźba w ch..j, ale zrobić z naszej qpy rwd bezcenne
silniki od S2k to padliny, maja jakis problem z zaworami ( a w szczegolnosci 2.2) i strach ze wystrzeli podczas jazdy wiec odradzał bym ten silnik. Za drogie sa te silniki, zbyt awaryjne i nie sa tak podatne na mody jak seria K.
skoro zmienisz stacyjke to i kluczyk tak ? więc zdałoby się zmienić wkładki w zamakach pod ten kluczyk no chyba że będziesz nosił dwa przy sobie stacyjka i kluczyk muszą być z tego samego auta co sterownik